Hop til indhold
Bump

Aisha I Ørestad - Dårlig oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245948

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg jeg gerne ville have sparet.

Det gode først. Hun har en top lækker krop med fine små bryster og lækker blød hud. Hun holder til i en flot ny lejlighed, dog lidt langt ude på Amager tæt på Fields. 

Det dårlige er hendes attitude. Hun er extremt professionelt anlagt fra starten. Set tilbage skulle jeg være gået allerede da jeg opdagede det, men you know how it is. Jeg beder om 30 min med kys og det siger hun ja til. Jeg spørger om hun kan lide at kysse, hvilket hun snærpet svarer ellers ville det ikke være på hendes menu. Øh, ok. Endnu et hint at jeg skulle være gået, men jeg var allerede halvt ude af tøjet, så jeg beder om et bad og får et håndklæde. So far so.... .

Da jeg kommer tilbage sætter vi os på sengen og kysser lidt. Det er rigtig dejligt. Jeg kæler lidt for hendes hals, og får straks at vide at jeg ikke må røre hendes hår. Det bliver sagt på en meget bestemt måde. Det tænder mig lidt af til at starte med, men vi fortsætter lidt med kys og hun kæler lidt for pikken.

Det virker og jeg bliver pænt tændt af at kysse hendes meget fine bryster. Så får jeg pludselig at vide at jeg ikke må bide dem, selv om der overhovedet ikke var optræk til noget lignende. Jeg forsikrer hende om at det var slet ikke min intention, og vi kysser lidt videre. Jeg kæler nu lidt for hendes lækre mave med bagsiden af hånden. Det var åbenbart ikke ok, da jeg sveder en smule på hånden. Den skal straks tøres af med noget papir. Det skal lige siges at det er meget varmt i lejligheden. Fuck tænker jeg. Det ender ikke godt, da jeg har det med at svede lidt under akten en gang imellem.

Ok, jeg er nu tændt helt af, så jeg beder hende om at vise mig sin lækre numse. Det virker. Hun er super stram og jeg får lov at slikke hende lidt mens hun står på alle fire. Nu er jeg tændt igen og jeg beder hende ride mig. Det går sådan ok da vi finder en position vi begge kan lide.

Hun rider mig et par minutter og det er super dejligt, bortset fra at hun stadig har lidt undertøj på som forhindrer mig i at nyde hendes stramme krop. Jeg beder hende venligt om at tage det af, men det ville hun absolut ikke, og hun lyder ærligt talt meget irriteret på mig nu. Det tænder mig naturligvis fuldstændig af igen så jeg beder hende om at stoppe. Jeg siger at det ikke fungerer og jeg begynder at tage mit tøj på.

Jeg er en smule vred og skuffet, og jeg beder hende om nogle penge tilbage da vi kun har brugt 10-15 minutter sammen. Det kunne der ikke blive tale om da jeg jo har slikket hende i 10 sekunder, og det er ikke med i 15 min menuen. Jeg beslutter mig for at prøve at få hende til at forstå min frustration, så vi diskuterer en 3-5 minutter frem og tilbage. Hun forklarer sig med at hun ikke vil blive beskidt af mine berøringer, da hun jo så skal tage bad mange gange om dagen. Jeg siger til hende at det jo er hendes job, og at jeg betaler for det. Diskussionen ender med at jeg fortæller hende hun skal vide at jeg føler mig snydt og så går jeg.

Ærgerlig oplevelse da jeg elsker GFE. Jeg skulle nok have fundet en anden, men hun havde gode anmeldelser så jeg håbede lidt det ville virke denne gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æv, æv, og tre gange æv :(

Hende havde jeg også haft i søgelyset, men med den attitude og snerpethed - ellers tak.

Får nykker af lidt sved, i dét erhverv?! Hun må da være direkte åndssvag.

Hun læser jo øjensynligt med, ellers var annoncen ikke væk under 10min efter anmeldelsen.

Super trist læsning at hun ikke så det fair at refundere lidt af det betalte, når hun er den direkte (og øjensynligtg bevidste) årsag - det kunne have reddet hendes ry, men hun er hermed strøget af listen.

Tak for advarslen!

Redigeret af Argent

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flamme

Jeg har også haft en lignende oplevelse med hende. Hun har en meget direkte, kort og kontant måde at kommunikere sine præferencer på, som ikke just hjælper på en god stemning. Jeg måtte også stoppe, da jeg ikke kunne tage hendes spydige kommentare længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været en del i Jylland før og hun havde en del fine anmeldelser hvis jeg husker korrekt.

Ærgerligt du havde en dårlig oplevelse. Hun var på min liste over emner som jeg gerne ville besøge men nu må jeg lige se tiden an:mellow:

Jeg har blot vedhæftet en af de positive omtaler.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil jo vove den påstand, at ud fra de billeder som pigerne viser, kan man få en idé om deres person.

Og lige netop de billeder hun har, gør at jeg ikke ville tage kontakt.

Kigger de ind i kameraet

Er der liv i deres øjne

Flirter de

Smiler de lidt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trist med en dårlig oplevelse. Jeg har selv igennem lidt over et år besøgt hende 8 gange - dog i det jyske. Synes altid hun har været sød og imødekommende med tungekys og nærvær. Hun er et lækkert nips, men har ikke oplevet hende som sart eller sur. Du må have ramt hende på en dårlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør
Argent skrev, for 3 timer siden:

Hun læser jo øjensynligt med, ellers var annoncen ikke væk under 10min efter anmeldelsen.

Hun læser næppe med, men det er der nogle andre der har ansvaret for,,,, desværre.

Jeg siger også mange tak for deling af oplevelsen; hjælper meget.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobstar skrev, for 2 timer siden:

Kigger de ind i kameraet

Er der liv i deres øjne

Flirter de

Smiler de lidt

Synes du er meget hurtig til at dømme en person, du aldrig har mødt, ud fra nogen billeder og en enkelt negativ anmeldelse. Aisha er super sød og fræk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt jeg har fanget hende på en dårlig dag. Jeg valgte hende baseret på gode anmeldelser, men mennesker kan jo ændre sig eller kemien kan være off. Det var nok en blanding her. Hvis man er villig til at tage den chance, så er hun da super sprød, men jeg ville nok vælge 15 min til at se kemien an. Jeg kommer åbenlyst ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er umuligt at vide, hvad der lige er gået galt. Men det er jo det svære med købesex. Man ved ikke om man passer sammen før man har været sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft hende på to-fuck listen fordi hun er et kønt nips i min optik. 

Din anmeldelse skræmmer mig og jeg holder mig væk. Jeg sveder selv i denne varme og nogle gp'er bliver hysteriske hvis en dråbe sved drypper ned på dem mens man knalder løs i varmen mens andre er ligeglade. 

Øv for jeg synes hun ser lækker sexet ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun gav mig en virkelig god GFE første gang jeg var hos hende ude på Amager. Siden er det desværre gået ned ad bakke, og 2. gang jeg besøgte hende i Valby havde hun anlagt den kolde facade som andre også har oplevet. Trist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Jeg har besøgt hende tre gange for et 2-3 år siden, da hun holdt til i indre København. Total lækker krop og smukt ansigt, men med et temperament som en sydeuropæisk madamme. Skulle jeg besøge hende igen, ville det være for at gå efter et hurtigt direkte knald. Hun er faktisk ganske sød, men GFE er hun i hvert fald ikke til. Måske hun ville være god til dominans B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Randers engang for et par år siden. Jeg ville slikke hende i brysterne, og straks sagde hun at hun er meget følsom. Jeg rørte slet ikke brysterne

Jeg ville også slikke hendes fisse, straks sagde hun at jeg skulle passe på, og det var nok til at jeg tog tøjet på og gik, og jeg fik penge tilbage

Fra da jeg gik ind og til jeg var ude igen var der gået 10 min, og hun tog for 15 minutter

Redigeret af Tyrkeren82

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, 1 time siden:

Bestiller 30 min og vil til at have penge tilbage fordi det ikke lige går som planlagt. Den må man sgu bare tage på tabskontoen. Alt andet er pinligt.

Hvorfor er det pinligt? Hvis man betaler for sex og pigen stort set ikke vil røres ved, så er det da op ad bakke. Og jeg synes det er helt på sin plads at bede om en delvis refusion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 9 timer siden:

Bestiller 30 min og vil til at have penge tilbage fordi det ikke lige går som planlagt. Den må man sgu bare tage på tabskontoen. Alt andet er pinligt.

Der er absolut ikke noget pinligt ved at bede om penge tilbage for arbejde der ikke bliver udført. Det vil jeg faktisk mene kun er naturligt og på en måde tyveri at beholde betalingen. Hvis min rengøring ikke vil gøre rent som jeg beder om skal jeg da naturligvis heller ikke betale. Fair nok at hun ikke vil gøre det, og fair nok at jeg så ikke betaler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...