Hop til indhold
Jernet

Lingam, tantra..... Og en masse spørgsmål :-)

Recommended Posts

Hejsa alle i dejlige mennesker på  Eroguide. 

Jeg har mange gange set på annoncelight.dk med annoncer fra smukke glædes piger der tilbyder lingam og tantra,  og følt mig fristet,  men holdt mig tilbage, da de dejlige piger så IKKE tilbyder sex,  altså en afslutning. Altså hverken med hånd, mund eller egentlig penetration. 

Jeg har undret mig over det, da,  som jeg forstår det, så er lingam, pirring af penis i længere tid og så ingen udløsning :-o.

Jamen..... For fanden da.... Jeg kan forstå det med pirring og man virkelig får opbygget et,  skal vi kalde det, det mega tryk, og så kan ende i et brag af en orgasme,  men at gå derfra med et seriøst ladt gevær,  og ikke have skudt det af..... Det forstår jeg ikke.

Så ville jeg da gå og være så kamp liderlig at jeg ville finde den første, den bedste glædes pige, og bare ville have 15 minutter for 3 ryk og en aflevering,  som man siger ;). Det er nok ikke det jeg vil. 

Nu har jeg så fundet en annonce fra en flot pige der tilbyder begge dele, så jeg er ret nysgerrig.... Og mere eller mindre overbevist om at det er noget jeg skal prøve. 

Her kommer så mine spørgsmål:

Tid: første gang med lingam... Jeg er ret erfaren med glædespiger,  men hvor lang tid bør jeg tage? Normalt når jeg er på besøg, er det 30 minutter, med mindre det er thai massage og fp,  så tager jeg en time. Her foregår det på en anden måde, så skal jeg gå efter 45 minutter lingam og tantra, og så sex,  eller hvad mener i mere erfarne? 

Tantra: hvad er det helt præcist?  Jeg forstår det som sex... Hvor udløsning og orgasme ikke er det primære.... Eller har jeg helt misforstået det? 

Jeg tænker også på at når jeg kontakter denne skønne kvinde jeg har udset mig,  så vil jeg fortælle hende at det er min første gang med denne form,  altså lingam,  og ikke købesex.  Er det den rigtige indfaldsvinkel? 

Måske over tænker jeg dette, og burde bare kaste mig ud i det, men hvis i har nogle råd til en nybegynder i dette så kvitterer jeg med en anmeldelse af når jeg får besøgt hende. Forhåbentlig allerede i morgen. 

Redigeret af Jernet
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jernet skrev, for 39 minutter siden:

hvad er det helt præcist? 

Det er det ikke, altså præcist. Der er ingen definition på det. Jeg vil give dig 2 link som jeg synes du skal give dig tid til at læse, selv om tantrikere har det med at skrive meget langt og indviklet. 
Men lad mig slå et par ting fast. 
Tantramassage er en langtidsoplevelse som ikke kan oplevet på en time. 

Lingam er blot en betegnelse for pik. 
Ved lingam massage forstås normalt en meget langvarig pirrende massage hvor du bringes til lige under udløsnings punktet et utal af gange. Afhængig af massøre, og dit eget ønske vil du til sidst få udløsning, eller ikke få det. 
En tantra massør har studeret og været på kurset i årevis, det er ikke noget man kan læse sig til

Der findes utallige veje, måder og skoler at udføre tantra på og leve tantrisk. 

Du kan roligt gå ud fra at 95% af de annoncer du ser hvor der skrives lingam, yoni, tantra osv ikke har en dyt med tantra at gøre. Men derfor kan den erotiske massage, som det i virkeligheden er, være himmelsk dejlig. 

Læs dette link først. Hende har jeg besøgt mange gange og vil fortsætte dermed. Ikke alene får jeg 3  timer hvor jeg oplever mig selv, nyder og går totalt i zen, men jeg får også en hverdag som er langt gladere og lettere. 

https://zense-tantra.dk/

Og så linket til den tantra retning jeg holder af. Det er en kæmpe side og Jesper har mange ord og bruger dem gavmildt :) 

https://www.mahamudrainstitut.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min tantramassøse, som er uddannet, giver ikke seancer under 2 timer. Under seancen bliver jeg bragt tæt på udløsning flere gange, og først til allersidst giver hun mig udløsning. Jeg er en ældre mand og 2 timer med stiv pik er i sig selv en oplevelse. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aarhuselsker. 

Tak for dit svar. 

Det præciserede at det er lingam + sex,  eller bare udløsning jeg er tændt på. 

Dog det link med Lotte virker meget fristende, og tantra var måske en verden jeg kunne være fristet af at dykke ned i ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jernet skrev, for 7 minutter siden:

Det præciserede at det er lingam + sex,  eller bare udløsning jeg er tændt på. 

Du vil i Lottes rum finde ud af at det du tror er dit focusområde, slet ikke er det. Du finder nye og utroligt dejlige vinkler på dig selv og du ser verden noget anderledes end i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Du vil i Lottes rum finde ud af at det du tror er dit focusområde, slet ikke er det. Du finder nye og utroligt dejlige vinkler på dig selv og du ser verden noget anderledes end i dag. 

Bruger Lotte olie under massagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
komfritfrem skrev, for 5 minutter siden:

Bruger Lotte olie under massagen?

Ja ellers ville det slet ikke fungere - men i yderst behersket mængde. Den er duftneutral og har det helt perfekte glid. Hun blander den selv af 2 forskellige olier, måske 3, kan ikke helt huske det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været en del på tantrabesøg hos forskellige. Nogle af dem der reklamerer med tantra, f.eks en del thaier, har ikke begrebet ret meget af den ægte tantras natur. Men det er ingen beskyttet titel.

Hos de mere seriøse hvor der også er en spirituelt tilgang, som f.eks hos Mette på Djursland, er det helt accepteret, at kommer man så kommer man. Hun skriver endda, at orgasmen er velkommen hvis den kommer. Den skal altså ikke bekæmpes. 

https://tantraliv.dk/

Jeg har også oplevet en tantrapige som efter over to timers behandling lod det hele ende med samleje fordi hun selv blev "revet med".

Så der er intet entydigt svar på spørgsmålet.

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden:

Ja ellers ville det slet ikke fungere - men i yderst behersket mængde. Den er duftneutral og har det helt perfekte glid. Hun blander den selv af 2 forskellige olier, måske 3, kan ikke helt huske det. 

Tak for dit svar. Vil du også beskrive Lotte lidt mere omkring fx højde, alder og bryster?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
komfritfrem skrev, for 8 minutter siden:

Tak for dit svar. Vil du også beskrive Lotte lidt mere omkring fx højde, alder og bryster?

Næh egentlig ikke, for det er totalt uvedkommende i denne sammenhæng. 
Jeg synes hendes billeder taler for sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Næh egentlig ikke, for det er totalt uvedkommende i denne sammenhæng. 
Jeg synes hendes billeder taler for sig selv.

Hun kunne nu godt friste mig B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja også mig, men jeg synes det er lidt i den dyre ende, når man ikke kender hendes udseende uden tøj på, selv om jeg godt er med på, at nogle vil sige, jeg skal fokusere på tantraen frem for pigens udseende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
komfritfrem skrev, for 1 minut siden:

Ja også mig, men jeg synes det er lidt i den dyre ende, når man ikke kender hendes udseende uden tøj på, selv om jeg godt er med på, at nogle vil sige, jeg skal fokusere på tantraen frem for pigens udseende. 

Jeg synes du skal spare pengene på at besøge Lotte. Dit focus er forkert, og jeg tror derfor ikke du vil få noget ud af besøget - for hendes focus er et helt andet sted en på udseende, både eget og dit :)

Prøv at læs i de links jeg har lagt længere oppe i tråden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 19.8.2022 at 19:58:

Tantramassage er en langtidsoplevelse som ikke kan oplevet på en time. 
Ved lingam massage forstås normalt en meget langvarig pirrende massage. 

En tantra massør har studeret og været på kurset i årevis, det er ikke noget man kan læse sig 

Du kan roligt gå ud fra at 95% af de annoncer du ser hvor der skrives lingam, yoni, tantra osv ikke har en dyt med tantra at gøre. Men derfor kan den erotiske massage, som det i virkeligheden er, være himmelsk 

Og så linket til den tantra retning jeg holder af. Det er en kæmpe side og Jesper har mange ord og bruger dem gavmildt :) 

https://www.mahamudrainstitut.com/

Fin beskrevet alt sammen i dit svar :)

Aarhuselsker skrev, den 22.8.2022 at 16:49:

Jeg synes du skal spare pengene på at besøge Lotte. Dit focus er forkert, og jeg tror derfor ikke du vil få noget ud af besøget - for hendes focus er et helt andet sted en på udseende, både eget og dit :)

Prøv at læs i de links jeg har lagt længere oppe i tråden. 

samt dette med focus er helt anderledes hos Pro. Tantra massør end hos glædespiger. Nemlig tantra massage kan ikke samline med kæressex 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv taget flere kursus og uddannelse og skal have flere, som både alm. bambus og tantra massør. 
 Lingam massage bruges som afslutning massage ved ja Tantra og erotisk massaage.

Vælg din massør ud, ved at have sat dig ind i hinde program, service mm der passer til dig. 
Nogle af tantra og erotisk massør har lidt tøj på, nogle er helt nøgen. Nogle synes naturen må gå sin gang og derved okay der kommer sæd i lingam massage og andre går efter indvendig energi opsparing. Som også kan været fantastisk :)   

Kopi fra min hjemmesiden, 

Lingam massage giver nogle intense enten indvendig orgasmer eller udvendige udløsninger.  Det er dog vigtigt du ikke forventer en forløsning, for den kan blive væk, hvis du slapper nok af under massagen, og desværre kan noget medicin og helbred problemer gøre den bliver væk, de få der har oplevet dette nyder stadig i fulde-drag massagen

"Hvorfor ikke KUN Lingam massage på menu" høre jeg ind i mellem. Mit svar er, jo mere sensuel massage man modtager før Lingam massagen begynder,  jo mere afslappet vil du være, og derved meget bedre modtage min Lingam massagen. 

Lingam massagen kan være med til at, heale problemer du har derhjemme med erotik, som f.eks. spændinger i kroppen, impotens, fortidig sædafgang , rejsningsproblemer.

Linmassage forgår ved både meget blid, kærlig og fast berøring i massage strøg af din penis. Jeg kommer rund rund alle de gode steder, som mellemkødet, din pung, skaftet, og ønsker du prostata massage skal du gøre mig opmærksom på dette, da ikke alle ønsker det, og jeg vil ikke gå over nogle grænser. Ved disse berøringer opbygges energi, en dybt nydelse. 

Og efter min massage behandling, er du klar til at klare på ny, hverdagen star-basser 

Håber du/i kan bruges dettte, og tilsvarende er der Yonimassage til kvinder som også er både skønt og hjælpsom mod flere ting. 
knus og god dag til jer 

kys 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...