Julius 1032 Skrevet 27. Oktober, 2013 En fristende tlf.svarer lokkede mig ud i den begyndende efterårsstorm i dag til Silkeborgvej 233a i Århus. To modne kvinder på 42, en høj mørkhåret og en lidt mindre blondine, begge pikantbarberet og med c-skål. Hvem kan stå for det ... Jeg blev lukket ind af den høje mørkhårede, som tydeligvis ikke kun var 42. Jeg vil skyde hende til at være midt i 50'erne. Jeg spurgte hvad en halv time med begge kostede. Hun svarede 1000, og spurgte om jeg ville hilse på hende den anden. Ja tak, det ville jeg da gerne, og frem fra baglokalet kom en moden blondine på 42, som nok var 5 år ældre end den første. Hun hilste pænt, og havde svært ved at skjule, at det ikke kun var visdomstænderne som manglede i munden på hende. Hun var klar på en trekant, og var næsten ved at tage tøjet af , da jeg sagde, at jeg ville gå igen, da de ikke lige var, hvad jeg havde forventet. Hun sagde ikke noget, da vi gik mod døren, men så temmelig sur ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mai 11 Skrevet 27. Oktober, 2013 En fristende tlf.svarer lokkede mig ud i den begyndende efterårsstorm i dag til Silkeborgvej 233a i Århus. To modne kvinder på 42, en høj mørkhåret og en lidt mindre blondine, begge pikantbarberet og med c-skål. Hvem kan stå for det ... Jeg blev lukket ind af den høje mørkhårede, som tydeligvis ikke kun var 42. Jeg vil skyde hende til at være midt i 50'erne. Jeg spurgte hvad en halv time med begge kostede. Hun svarede 1000, og spurgte om jeg ville hilse på hende den anden. Ja tak, det ville jeg da gerne, og frem fra baglokalet kom en moden blondine på 42, som nok var 5 år ældre end den første. Hun hilste pænt, og havde svært ved at skjule, at det ikke kun var visdomstænderne som manglede i munden på hende. Hun var klar på en trekant, og var næsten ved at tage tøjet af , da jeg sagde, at jeg ville gå igen, da de ikke lige var, hvad jeg havde forventet. Hun sagde ikke noget, da vi gik mod døren, men så temmelig sur ud. Man skal nok også hører det fra den anden side. For det første så er alderen på den mørkhåret ikke i 50 og den lyshåret pige var ikke ved at smide tøjet. Jeg sad på den anden side, Og jeg så ikke nogen sur ansigt da du gik. Det er hvis det man kalder held at jeg fik set på denne side idag. For selfølgelig har folk lov til at udtrykke deres mening MEN DEN SKAL OGSÅ VÆRE RIGTIG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 27. Oktober, 2013 Tak til Mai for tilbagemeldingen, det håbede jeg på, så kan jeg, og alle andre, måske få svar på, hvorfor nogle glædespiger er uærlige omkring alderen? Du skriver i tilbagemeldingen: For selfølgelig har folk lov til at udtrykke deres mening MEN DEN SKAL OGSÅ VÆRE RIGTIG. Bør I så ikke også oplyse rigtig alder? Havde I blot på tlf.svareren oplyst, at I var et par modne slanke kvinder, så havde jeg måske ikke haft de samme forudindtagede forventninger, og var måske ikke blevet skuffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Oktober, 2013 Er det ikke lidt let at skrive en negativ anmeldelse af et sted / kvinder, når du vælger at besøge stedet ud fra en telefon svarer ? Om alderen er rigtig eller forkert opgivet ved jeg jo ikke noget om, men skal man lyve sig ældre hvis man ikke lige ligner en fræk spændstig milf ? :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 27. Oktober, 2013 Er det ikke lidt let at skrive en negativ anmeldelse af et sted / kvinder, når du vælger at besøge stedet ud fra en telefon svarer ? Der var ikke andre kontaktmuligheder, eller oplysninger om hvor der evt. kunne findes supplerende information/fotos. men skal man lyve sig ældre hvis man ikke lige ligner en fræk spændstig milf ? Nej man skal ikke lyve sig ældre, men heller ikke yngre, så hellere undlade at oplyse alder. Jeg havde ingen forventninger om en fræk spændstig milf, det blev der heller ikke lokket med, men blot forventninger om at oplysningerne på tlf.svareren var korrekte. De øvrige oplysninger, bl.a. højde og vægt, anfægter jeg ikke. I øvrigt opfatter jeg EG som et sted for saglige anmeldelser, positive og negative, og ikke blot et sted for ros, reklame og positiv omtale af stederne, men ret mig, hvis jeg er forkert på den ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mai 11 Skrevet 27. Oktober, 2013 Der var ikke andre kontaktmuligheder, eller oplysninger om hvor der evt. kunne findes supplerende information/fotos. Nej man skal ikke lyve sig ældre, men heller ikke yngre, så hellere undlade at oplyse alder. Jeg havde ingen forventninger om en fræk spændstig milf, det blev der heller ikke lokket med, men blot forventninger om at oplysningerne på tlf.svareren var korrekte. De øvrige oplysninger, bl.a. højde og vægt, anfægter jeg ikke. I øvrigt opfatter jeg EG som et sted for saglige anmeldelser, positive og negative, og ikke blot et sted for ros, reklame og positiv omtale af stederne, men ret mig, hvis jeg er forkert på den ... Det har du ret i det er. Så jeg lukker den nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Oktober, 2013 Det er vel en smags sag om alderen passer Der var ikke andre kontaktmuligheder, eller oplysninger om hvor der evt. kunne findes supplerende information/fotos. Nej man skal ikke lyve sig ældre, men heller ikke yngre, så hellere undlade at oplyse alder. Jeg havde ingen forventninger om en fræk spændstig milf, det blev der heller ikke lokket med, men blot forventninger om at oplysningerne på tlf.svareren var korrekte. De øvrige oplysninger, bl.a. højde og vægt, anfægter jeg ikke. I øvrigt opfatter jeg EG som et sted for saglige anmeldelser, positive og negative, og ikke blot et sted for ros, reklame og positiv omtale af stederne, men ret mig, hvis jeg er forkert på den ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen8000 19 Skrevet 27. Oktober, 2013 Hej ..... Jeg vil give Julius ret i det med de ikke rigtig lever op til det de siger på deres telefon , har selv besøgt dem . Jeg gik bare ikke igen ,skulle jeg nok havde gjort for når det kommer til det men sex'en , så bliver de meget kedelige , jeg have bestil Fransk med dem begge to og fik mere Svensk end Fransk , de skulle bare havde gjort mig færdig .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 27. Oktober, 2013 Et spørgsmål til Julius: Hvordan var de to kvinders kropsbygning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 27. Oktober, 2013 Et spørgsmål til Julius: Hvordan var de to kvinders kropsbygning? Begge var slanke, men om de har a, b eller c-skål, det kan jeg ikke vurdere, da de begge var fuldt påklædte i den korte tid, jeg var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 27. Oktober, 2013 Det er desværre meget normalt at alderen på ingen måde passer. En alder på 42 kan betyde alt fra 45-60 år, Selvom om der er en tendens til at flere er ærlige om alderen, fordi der jo er kunder til alle aldre. Ring først hvis det er vigtigt. Du kan ofte høre det på stemmen og sproget, ofte allerede i tlf. svareren. Jeg er også selv sommetider gået hvis beskrivelsen lå for langt fra annonceteksten. Så respekt for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 28. Oktober, 2013 Det er da enhvers forbandede ret at kunne stole på det der er oplyst i annoncen, om det er alder, vægt eller brystmål. Kvinderne sælger en vare/serviceydelse, så skal det sqi også passe. Jeg smutter selv igen hvis det oplyste ikke passer i annoncen, for annonce skal gøre den halvfed, og mødes skal gøre den helfed. Hvis det sidste ikke kan ske, sorry baby, jeg er kørt igen, eller du er ude af døren, og jeg er bedøvende ligeglad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg