Jernsvinet 13882 Skrevet 28. Oktober, 2013 Skal siges vi har ofte snakket om at gå fra hinanden, og hvem ved, måske det bliver sådan Jeg vil også skilles - fra min kones extra 20 kilo :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Oktober, 2013 Jeg vil også skilles - fra min kones extra 20 kilo hjemme ved os, er det nu kun 5-7 kg..... det er faktisk heller ikke kg der er problemmet, det er nogle af alle de andre ting jeg værdsatte ved hende førhen, som er ændret og ligegyldigheden overfor sig selv og sin partner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Oktober, 2013 Det her er i sandhed en spændende tråd. Lige nu snakkes der om hvad der dræber lysten hos den ene eller anden part. Man kunne også tale om hvad sker der hvis vi bliver opdaget i vort lyssky forehavende. Hvad hvis vi pludselig bliver genkendt her på EG. Dette kom jeg til at tænke på, fordi du Heine - trådstarteren - faktisk har givet så meget information om sin tilværelse, at 5 minutters læsning i denne tråd af din kone, eller en af dine nære bekendte/familiemedlemmer vil afsløre din identitet. Er du ikke nervøs? Det ville jeg sørme være. Men igen, det er vældigt informativt at læse om alle debatørernes tanker, erfaringer og forestillinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 28. Oktober, 2013 jeg har snydt lidt det var 12 kilo...så hun regner det aldrig ud .... men jo - men i virkeligheden er det mere min skrivestil der vil afsløre mig i den sammenhæng, men tanken har da strejfet mig... Dybest set kender ma jo kun folk til tænderne - så det er en reel risiko - på den anden side synes jeg ikke at "elskerinde-guiden" skulle stå alene - der måtte sættes en ramme udenom - så eventuelle læsere ikke opfattede det som en unuanceret glorificering af et liv med snyd og bedrag uden omkostninger. Under alle omstændigheder - tak for bekymringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17575 Skrevet 28. Oktober, 2013 Ja, at stadig elske nogen der pludseligt sidder der og vejer 30 kg for meget, og absolut ikke kunne forestille sig hvordan man skal kunne holde sexlivet levende fordi man simpelt hen ikke tænder på fede kvinder (eller mænd) - og aldrig har gjort ..... det er sagtens ... ikke let. Og det med at formulere det hele på en galant måde; forget it. Den måde findes ikke i verden på hvilken man kan sige til et menneske at hun er fed, uden at hun bliver ked. Det handler om hvordan den enkelte menneske opfatter det, ikke om hvordan man siger det. Nogle har brug for at høre det og evner til at gøre noget, andre vil kun gemme sig eller dø (eller myrde) hvis man siger det. Det med overvægt er et meget svært komplex for dem der er ramt - ellers ville der jo ikke findes alle de der millioner tips og diæter. Og man hører tit om alt der er farligt og grimt med fedme - men meget sjældent en diskussion om hvad det gør med forhold og sexliv. Og i en tid og et samfund hvor den åleslanke kvindekroppen har eksploaterets og idealiserets så afsindigt som hos os, er det næsten umuligt for en mand at ikke stadigt vurdere kvindernes kroppe, og lige så umuligt for kvinder at ikke føle sig vurderede. Hvorfor skal en fed kvinde (eller mand) ikke have ret til en masse god og passioneret sex med et menneske der elsker hende? Jo skat, du forstår ... jeg har fået mine vurderinger forstyrret siden jeg var en lille dreng. Mit hjerte siger at du fortjener alt, men mine forvrængede instinkter sender mig ud på andre expeditioner. Sorry about that honey. Men hvis du taber dig en 30-40 kg, så kan vi måske snakke igen. Jeg synes dit skriv er meget interessant og velskrevet Heine, og kan godt identificere mig med meget af det du skriver. Også forvandlingen fra den grimme ællingen Men på samme tid føler jeg også du har alt serveret; dine problemer er lidt af ilandsproblemer, og din opofrelse lidt af millionærens 10 kr til tiggeren. Venligst B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 28. Oktober, 2013 helt enig bananas - jeg har været - og er stadigvæk -utrolig priviligeret. Så å den måde kan jeg kun give dig ret - jeg har det lettere end så mange andre - uretfærdigt eller ej men nok mest af alt fordi jeg husker det gamle ord "you can't hurt a Christian" jeg tror ALTID på en bedre morgendag... Det med det lette gælder dog ikke på det økonomiske område, vil jeg gerne tilføje inden jeg hører nogen mumle "poor little rich kid" - de dage er definitivt ovre - også i den grad - suk... Men netop fordi jeg har været heldig med mangt og meget (i relation til kvindeligt selskab)- så synes jeg det var bydende nødvendigt at sætte det ind i en kontekst hvor man også ser bagsiden af medaljen, man kan vel sige - at havde jeg ikke været så sexfikseret og bekræftelsesliderlig, men brugt de samme ressourcer på business - så havde det set helt anderledes ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17575 Skrevet 28. Oktober, 2013 havde jeg ikke været så sexfikseret og bekræftelsesliderlig, men brugt de samme ressourcer på business - så havde det set helt anderledes ud. Makes two of us then (sigh). B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2013 Et privilegium= en rettighed eller fordel, som kun få har Hvad jeg læser er du ikke priviligeret Heine tværtimod var dine forudsætninger ikke specielt gode...... Du var ikke favoritten i de yngre dage og pigerne kiggede på ingen måde din retning. Men gennem en målrettet indsats, hvor du har haft utallige afslag har du lært at håndtere en kvinde. Det er altså ikke at være privilligeret det er ihærdighed (hvilket selvfølgelig kan være et privilegium at besidde) Hvis du havde været priviligeret, havde du set ud som ham den kære Marcus.... dine forældre havde været godt ved muffen, så de finansielt har kunnet hjælpe dig gennem studierne. Evt har forældrene et kæmpe netværk, der gør du lige får de rigtige forbindelser Så havde det med kvinderne kommet helt af sig selv........ Så Thumps up herfra godt kæmpet, og godt du nyder laurbærene....... Dejligt at høre om folk, der har succes Du kunne jo bare have valgt at lukke dig ind i dig selv "der er ingen der vil have mig" Men nej, ikke Heine...... han vil mere :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2013 Ikke for at smide krus i maskineriet, men et godt og velfungerende parhold er ikke udelukkende betinget af, om konen pludselig har taget 10 kg på i vægt, eller om sexen igennem årene bliver forudsigeligt. Så kan man jo så hævde "Jamen min seksuelle lyst er visuelt styrret i en sådan grad, at jeg ikke får lyst, når jeg ser på den engang smukke og slanke kvinde jeg giftede mig med". Nu forholder det sig jo desværre således, at vi alle ældes med årene, nogen hurtigere end andre. Det ændre dog ikke ved, at hvis man ønsker et godt og spændende sexliv med ens partner eller blot med jævnaldrene, så skylder man sig selv, at arbejde lidt med det visuelle, således at man faktisk også kan tændes af andre parametre end et par flotte patter og en god røv. Og....jeg mener faktisk at det er noget mænd, generelt skal arbejde lidt med. Jeg husker stadig hvilken mega overraskelse det var for mig, da jeg som ung smuk mand, lod mig friste til at gå i seng med en kvinde, der ikke ligefrem levede op til mine skønhedsidealer. Jeg havde nok i min naivitet forstillet mig noget alá "Jo smukkere kvinde jo bedre seksuel oplevelse". Denne kvinde var mit startskud til nysgerrigt at undersøge, hvad der reelt havde indflydelse på styrken af mine seksuelle oplevelser, da jeg nu pludseligt havde konstateret, at den forsimplede visuelle sammenhæng ikke holdt vand for mig vedkommende. Jeg opdagede ligeledes ganske hurtigt, at udover at modparten selvfølgelig også skal have oprigtig lyst, så afhæng styrken af oplevelsen rent faktisk mere af mig selv, og hvad der foregik oppe i mit hoved. Jeg føler mig også privilegeret, og nok mest af alt for, at når jeg er i et forhold, så er min lyst heldigvis ikke specielt påvirket af kg, hængepatter, strækmærker, og hvad der ellers kan nævnes af grimme ting der røber noget om modpartens alder og liv. Derved er alt jo desværre så ikke bare lutter lagkage, men i relation til min indledning kan man så i stedet fordybe sig i, hvad og hvorledes man dels får en hverdag til at fungere i et parforhold, og dels hvad der har betydning for, at man opfatter sit forholdt som godt, spændende og udviklende - Kort sagt "man er tilfreds og lykkelig" - Og det afhænger for mit vedkommende af en bred vifte, hvor sex blot er en enkelt komponent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 29. Oktober, 2013 Ikke for at smide krus i maskineriet, men et godt og velfungerende parhold er ikke udelukkende betinget af, om konen pludselig har taget 10 kg på i vægt, eller om sexen igennem årene bliver forudsigeligt. Det er ikke de 10 eller 20 kg, der er det egentlige problem, Bluejacket, og sådan tror jeg heller ikke, de fleste indlægsholdere har ment det. Det er de ekstra kg som et symptom! Et symptom på, at man er blevet ligeglad med sig selv, ligeglad med sin partner, at lysten til at pleje forholdet og holde sig selv attraktiv både for egen og partnerens skyld er forsvundet. Men jeg ser da også tilsyneladende både lykkelige og langvarige forhold, hvori indgår adskillige kg, der på intet tidspunkt er blevet lovformeligt viet. I de forhold er kiloene oftest jævnt fordelt på begge parter, og der er tilsyneladende indgået en stiltiende aftale om fælles forfald? Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17575 Skrevet 29. Oktober, 2013 Jeg er nok meget enig i alt du skriver, Bluejacket, og ikke heller mig har haft mine mest fantastiske seksuelle oplevelser med de gudesmukkeste af kvinder. Og jeg er også meget for at kigge indad; hvad i helvede er det jeg tænder på og hvorfor? Gensidighed, opdagelser, intelligence (i nogen form) og nysgerrighed går langt hen ad vejen. Meget længere end en perfekt krop. Og hvad er i øvrigt en perfekt krop? I mit fald handler det om funktionalitet. Jeg elsker funktionalitet og dermed også funktionelle kropper. Vi har fået vores kropper for at bruge dem, ikke til at ruinere dem. Jeg er fuldstændigt ligegyldig med store eller små bryster, opadgående eller hængende .... etc. En stor krop der fungerer, eller en lille - flot. Men en krop der indehaveren har ladt forfalde til at hun/han næppe orker bruge den til noget længere - andet end at ligge eller sidde eller spise eller kigge på Iphonen eller TV:et, Aaargh .... det er simpelthen så uæstetiskt og usexet. Hvorfor skal vi holde op med sex fordi vi bliver ældre, spørger man. Jamen, hvorfor skal vi holde op at bruge vores kropper til det de er til for, bare fordi vi bliver ældre? Spørger jeg. Jeg kan elske en kvinde for en hel masse ting. Men jeg kan ikke elske hendes krop, hvis hun ikke engang selv respekterer den og behandler den med omhu og kærlighed. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2013 Det er ikke de 10 eller 20 kg, der er det egentlige problem, Bluejacket, og sådan tror jeg heller ikke, de fleste indlægsholdere har ment det. Det er de ekstra kg som et symptom! Et symptom på, at man er blevet ligeglad med sig selv, ligeglad med sin partner, at lysten til at pleje forholdet og holde sig selv attraktiv både for egen og partnerens skyld er forsvundet. Men jeg ser da også tilsyneladende både lykkelige og langvarige forhold, hvori indgår adskillige kg, der på intet tidspunkt er blevet lovformeligt viet. I de forhold er kiloene oftest jævnt fordelt på begge parter, og der er tilsyneladende indgået en stiltiende aftale om fælles forfald? Den er jeg 100 % på linie med Vh. Sidespringeren Den er jeg 100 % på linie med! til helvede med kiloene, det er mere ligegyldigheden som har afstedkommet de ekstra kilo der er problemmet Faktisk tænder jeg på buttede piger, hvis de er selvbeviste og energiske.... hold da op hvor noget sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2013 Aha !! Se, det er jo ikke uvæsentligt at få præciseret at det i højere handler om ligegyldighed, at man er gået i stå, at man måske også glemmer at værdsætte modparten og dennes kvaliteter m.v. end om vægt. Og jeg er for øvrigt enig med Bananas, at man skal dyrke motion og bruge sin krop, ikke nødvendigvis for at blive slankere, men fordi det har mega indflydelse på sundhed, energi niveau, overskud osv osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2013 Hmmmmm. ved i hvorfor gifte kvinder ofte bliver overvægtige.. jooo. En singel kvinde kommer hjem efter en lang dag på job. Går i køkkenet og åbner køleskabet og konstatere at der ikke er noget spændende i køleskabet. Herefter går hun ind i sin seng. en gift kvinde kommer træt hjem fra job. Går ind i soveværelset og trækker dynen til side. Konstaterer at der ikke er noget spændende under dynen også går hun ud i køleskabet.... jeg tror at jeg vil trække mine ord i mig igen mht da jeg sagde jeg havde ondt af de mænd hvis koner ikke gad dem mere og bare lod stå til. Også da jeg klandrede kvinderne for ikke at gøre sig umage. Hvis jeg var gift med sådan et par skiderikker som væmmedes ved mig blot fordi jeg tog lidt på. Så ville jeg sgu også holde op med at prøve.. :twisted: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Oktober, 2013 Hmmmmm. ved i hvorfor gifte kvinder ofte bliver overvægtige.. jooo. En singel kvinde kommer hjem efter en lang dag på job. Går i køkkenet og åbner køleskabet og konstatere at der ikke er noget spændende i køleskabet. Herefter går hun ind i sin seng. en gift kvinde kommer træt hjem fra job. Går ind i soveværelset og trækker dynen til side. Konstaterer at der ikke er noget spændende under dynen også går hun ud i køleskabet.... jeg tror at jeg vil trække mine ord i mig igen mht da jeg sagde jeg havde ondt af de mænd hvis koner ikke gad dem mere og bare lod stå til. Også da jeg klandrede kvinderne for ikke at gøre sig umage. Hvis jeg var gift med sådan et par skiderikker som væmmedes ved mig blot fordi jeg tog lidt på. Så ville jeg sgu også holde op med at prøve.. Nemlig !! Godt sagt. Det kan aldrig være det alene der gør det. Og det sker jo ikke fra den ene dag til den anden, sådan lige pludselig - så hvor var den anden part i processen ?? Men derfor kan man jo godt gro fra hinanden. TVR. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2013 Det er vist blevet nævnt en del gange i tråden efterhånden, at det ikke er kiloene der er problemmet men det er ligegyldigheden den manglende gnist i forholdet Sjovt det er det, der bliver trukket frem hele tiden..... :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13882 Skrevet 29. Oktober, 2013 Hvis jeg var gift med sådan et par skiderikker som væmmedes ved mig blot fordi jeg tog lidt på. Så ville jeg sgu også holde op med at prøve.. Det kaldes vist bigami :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2013 Men derfor kan man jo godt gro fra hinanden. TVR. Nemlig - og det kræver jo også en smule mod at erkende, og så i stedet bruge kræfterne på, at komme videre i livet, på en for alle parter god måde, således af ens børn ikke skal opleve far og mor udkæmpe kampe i statsamt o.lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2013 Nu kommer jeg lidt sent ind i tråden.... men hvor er det dog befriende, indsigtsfuld og ærlig læsning.. især fra trådstarter men også fra alle øvrige. Jeg er ingenlunde nået så langt i forførelsens kunst som Heine, og har af den ene og anden grund aldrig været mine partnere utro.... men kan stadig godt nikke genkendende til mange af de ting Heine skriver.. jeg var i høj grad også en slow starter i den glade ungdom - jeg var tynd, genert og på alle måder kikset - havde faktisk på et tidspunkt opgivet håbet om nogensinde at komme til at være sammen med en pige - sørgeligt men sandt. Den første gang var købesex - det dårligste sex ever, men det var åbenbart det der skulle til for at afmystificere det hele og pille sex ned fra den meget høje piedestal det var endt på, og i løbet af det næste år var jeg sammen med tre forskellige piger - den sidste endte med at blive min kæreste. I dag er jeg en sexgal fyr med et meget stort behov, der tildels bliver dækket på den ene eller anden måde, især i swinger/sex klubber, men også med lejlighedsvis betalingssex og enkelte få men heldige erobringer i "virkeligheden" (dog i væsentligt mindre omfang end Heines) - og jeg er helt sikker på at min overkompensation i dag skyldes den manglende succes i de unge dage. Da jeg lavede mit første nick herinde hed det "sexafhængig"... det var lidt for sjov, men også lidt i alvor.. jeg er aldrig nået over grænsen synes jeg men har ofte ligget på vippen. Min hverdag er meget styret af sex. Jeg har i mange år været formidabel til at tiltrække selskab af smukke kvinder og til at flirte. Jeg har stadig svært ved at få dem med hjem - omend det med årene hele tiden lykkes bedre og bedre og dem det lykkes med bliver stadigt smukkere og smukkere. Men selvom kun ganske få af dem kommer med hjem i soveværelset .... alene det konstant at være omgivet af attraktive kvinder gør også at koncentrationen bliver dårligere - det kunne være skrevet for sjov men indeholder desværre en grad af sandhed. Og jeg tænker næsten altid på sex.. og hvornår jeg næste gang skal i sexklubben og have det næste fix. Det er meget sjældent jeg går i sexklub uden at få noget.. og også der bliver de kvinder jeg har held med stadigt smukkere.... det kan være svært at styre, når man hele sin ungdom har været sexuelt udhungret. Det er ikke sket endnu, men jeg har været på nippet til at aflyse vigtige begivenheder for sex i klubben - og DET er et skråplan! Så alt i alt Heine.. min situation er en ganske anden end din... og alligevel kan jeg genkende meget af det du skriver! Iøvrigt har jeg en bemærkning omkring alt det der med utroskab, parforhold osv. Nu har jeg prøvet både at være i et åbent forhold og et ganske kortvarigt polyamorøst forhold (grænserne for hvad der er hvad er naturligvis flydende). Det lyder jo fantastisk og alt godt fra alle verdener.. og faktisk lykkedes det åbne forhold også. Jeg havde få korte forhold ved siden af og hun havde mange.. tjae.. hun var/er også en smuk kvinde, så det er måske ikke så mærkeligt. Det kunne være svært at sluge af og til... og jalousien lå da også af og til lige i overfladen og pustede. Men FRIHEDEN og ÆRLIGHEDEN!!!! Selvom jeg kun havde ganske få forhold i den tid det varede var det fantastisk at få regelmæssig sex med en smuk kvinde og samtidig vide at det ville være ok at være sammen med andre. Vi var hudløst ærlige over for hinanden og snakkede altid om hvem vi tændte på og havde været sammen med hver især. Anderledes er det så gået med det polyamorøse forhold, men der var min rolle også en anden. I det åbne forhold spillede jeg første violin, i det polyamorøse forhold spillede jeg 2. violin. Og DET er hårdt skulle jeg hilse at sige - selvfølgelig også dejligt, men hårdt! Det fede ved den slags forhold er åbenheden, ærligheden. Man behøver ikke at skjule noget.. men både åbne forhold, swingerkærester og polyamorøse forhold (grænserne som sagt flydende) kan være ekstremt hårde på det psykiske plan. Man skal IKKE have let til jalousi, man skal kunne tåle at være alene, man skal kunne tåle at gå fra 1. til 2. violin (hvilket jeg nok nu har erfaret at jeg ikke kan), at hun har mange forhold, man selv har få/ingen og man skal være helt afklaret følelsesmæssigt. Ja så lykkedes det så at afspore mig selv, og begå et lidt rodet indlæg.......men det var mit åbenhjertige indspark. Jeg synes det var for godt et indspark fra Heine til at jeg kunne lade være med at kommenterer på det. Håber i kan bruge mine erfaringer til noget ALt det bedste fra sexaben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9654 Skrevet 30. Oktober, 2013 En del der har læst med længe kan have fulgt med i mine tråde om at jeg ikke kan score, og aldrig har kunnet score, hvorfor jeg derfor køber sex. Når jeg læser Bonobo her, kan jeg genkende hans historie et langt stykke, men uden at det til nu er lykkedes mig til sidst - godt skrevet Bonobo! En ting der godt kan bekymre mig er at jeg aldrig har været forelsket, og jeg bliver mere og mere overbevist om at jeg ikke kan blive forelsket. Jeg ved simpelthen ikke hvad det vil sige at være forelsket? Jo som andre beskriver det, men det bekræfter mig kun i at jeg aldrig har været forelsket. Det lyder måske lidt afstumpet, men mine savn beror egentlig først og sidst på fraværet af fysisk sex og en partner/partnere til samme. Og mine bekymringer går på at disciplinere mit købesex liv økonomisk forsvarligt, hvilket lykkes, men også kun fordi jeg derfor begrænser hvor ofte/nærmere sjældent jeg køber sex. At jeg så bare kunne lade være med at rejse til Tyskland, købe oftere hjemme er en diskussion for sig, som en del også kender årsagen til. Er helt klart i stand til at synes særligt godt om nogle kvinder, og få mere lyst til dem af samme grund, men aldrig på et plan jeg kan identificere med andet og mere end som nogle beskriver det, at eftertragte og have en bolleveninde/bolleven for begge køns vedkommende. Men hvor ville jeg gerne have en bolleveninde, både for så ikke at skulle betale for sex, men også bare for at føle den tilfredsstillelse at hun rent faktisk boller med mig fordi det er mig, og ikke sådan som det altid har været for mine penge. Uden at det skal lyde som klynk og jammer, for det har jeg besluttet at jeg ikke vil lyde som - tro mig det er mig muligt både at glædes på andres vegne over deres velstand og seksuelle succes, uden overhovedet at være misundelige på dem, men det forekommer mig at det næsten altid er de kvinder og mænd der har let ved at finde partnere såvel som en kæreste eller ægtefælle, der også har super let ved at finde en bolleveninde eller bolleven, og som ofte gør det for at slippe for faste forhold af den ene eller anden karakter? Det kan indrømmet være en anelse frustreret at være vidne til, når man nu så gerne det samme selv ville Men måske min brist på det følelsesmæssige register udgør forklaringen på at jeg kan have et så nøgternt, kynisk, overfladisk og dermed realistisk forhold til købesex - det oplever jeg som en styrke når der skal vejes såvel mentalt som økonomisk for og imod i den verden. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Oktober, 2013 En del der har læst med længe kan have fulgt med i mine tråde om at jeg ikke kan score, og aldrig har kunnet score, hvorfor jeg derfor køber sex. Når jeg læser Bonobo her, kan jeg genkende hans historie et langt stykke, men uden at det til nu er lykkedes mig til sidst - godt skrevet Bonobo! Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg mener det er lidt sludder Rejse at du ikke kan score, "man kan hvis man vil" som udgangspunktet og tro på at du kan, du bør ikke give op på forhånd. Se bare Bonobo som har udviklet sig til "Scorekaj" i positiv forstand ! At du kun går efter de unge, smukke piger er nok urealistisk, det hjælper ikke på oddsene. Du skulle prøve at date piger som er mere modne. Nogle gang bør du ikke lægge alle korterne på bordet omkring dig selv på den første date, det kan skræmme pigerne væk, være dig selv men undlade alle de spidsfindige detaljer omkring dig selv, prøv at lægge fokusset på pigen. Moralen er "giv ikke op" hvis den ene date ikke dur så prøv en anden, indtil det lykkes... kommer du ind i en god rytme kan faktisk score piger på stribe fordi selvtilliden er i orden. God vind derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9654 Skrevet 30. Oktober, 2013 Tak Nille Den med at lægge kortene på bordet i rigtig mange sammenhænge, for at gøre rent bord fra start har altid ligget til mig på godt og ondt. Det har givet respekt hos kolleger og chefer og en tillid, føler jeg der har styrket min position på den lange bane, mens andre sikkert kun har haft foragt tilovers på den korte bane, men dem om det. Men indrømmet, det har ikke udgjort noget aktiv på score fronten, andet end for de piger der måske bare blev glad for ikke at spilde mere tid på manden, på at finde ud af noget som de ellers ville have fundet ud af hen af vejen. Dog vil jeg gerne igen understrege at min fuldstændig urealistikke ungpige præference i anden sammenhæng end købesex, kan jeg altså godt frigøre mig fra, skulle en bolleveninde komme forbi på min vej, men her er jeg sikkert også urealistisk på banen 35+ - 40 +? Med hvilken ret går jeg efter sidstnævnte når je selv er 48 år gammel - det kan teoretisk interesserede kvinder med megen ret spørge om Så jo jeg er nok i min egen lille udseende fikserede verden aldeles urimelig - må bare tage dagene som de kommer og går, bruge de penge på at købe sex det kan blive til hos de piger langt fra min egen verden der sælger sex - som heldigvis sælger sex Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Oktober, 2013 Jeg mener det er lidt sludder Rejse at du ikke kan score, "man kan hvis man vil" som udgangspunktet og tro på at du kan, du bør ikke give op på forhånd.... Ja, det er ærlig talt noget sludder. Min ungdomshistorie ligner meget Heines og nu abens. Jeg havde en meget sen sexdebut og var langt op i 40'erne før jeg kom i et fast forhold. Og det var vel at mærke efter at have erkendt, at det nok skulle være sådan. Men det gik alligevel anderledes ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13882 Skrevet 30. Oktober, 2013 Hej Rejse, jeg spekulerer på om du har været i Thailand? En af mine bekendte som absolut hverken har udseende eller mammon, bor nu i en alder af over 60 år i Thailand sammen med en kvinde på ca. 40 år, med pension hjemmefra i reserve - og jeg vil påstå han aldrig har haft det bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9654 Skrevet 30. Oktober, 2013 Nej jeg har aldrig været i Thailand og jeg kunne aldrig drømme om at arrangere mig tilsvarende din bekendte når jeg når samme alder. Den præmis en sådan relation vanligvis bygger på, om det er i Danmark eller derude ligger så langt fra hvad jeg kan forestille mig nogensinde at indgå i. Men godt at din bekendte har fået indrettet sig sådan, at det samlet set udgør et aktiv for ham, det valg han har truffet. For lidt længe siden havde vi flere lange tråde herom, med udgangspunkt i brugeren "Stump's" store indsigt i denne verden, med interesse læste jeg med og bidrog med indlæg - det var en stor bekræftelse af mit eget syn på den verden. Hvilket ikke skal opfattes som hverken manglende respekt for, eller accept af at andre aktivt vælger modsat jeg i denne verden. Det er et emne der er følelsesladet - man træder nemt andre for nært med egne argumenter for eget standpunkt. Selv er jeg forberedt på en ret ensom alderdom, bliver jeg så gammel, lever da dermed også. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg