Jernsvinet 13858 Skrevet 31. Oktober, 2013 Synes at jeg kan genkende det hele normale følelsesregister heldigvis da, men på nær forelskelse, så jeg mangler helt klart at kunne elske et andet menneske, men er højest i stand til at holde rigtigt meget af andre/hende/dem - og hvilken kvinde vil nogen sinde lade sig nøje med det fra en mand Hej Rejse, jeg synes du er rigtig god til at ligge begrænsninger i vejen for dig selv - kast dig dog ud i det og se om isen bær - det har vi andre gjort - du kan allerhøjest blive lidt våd Det kan godt være du ikke synes om ideen med en lille, ikke alt for ung thaipige - evt. med et barn eller 2 - så du kan få din egen lille familie. Når jeg ser hvilke fordrukne mænd de ellers slæber rundt på - så kan du kun være et gode. Thaimad er også ret godt for en gourment som dig - min ven i Thailand har i hvert fald slanket sig en del - hvor han før var rundhovedet - er han nu smalhovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Oktober, 2013 Nille skriver: Jeg snakker ikke om at være selvfed eller prale, for det er ikke kærlighed.. nej et godt udgangspunkt er ægte kærlighed til dig selv .... hvis du først praktiserer det er der masser af kærlighed i overskud til andre. Mor/far/søskende kærlighed er også vigtigt, men det vigtigste er at elske sig selv Det minder mig om master Fatman Der er vel ikke nogen som ligefrem hader sig selv og så belønner sig selv med glædespiger, hehe... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2013 @Nille Master Fatman?? God karma, eller hvad mener du? Er det karma, så har vi jo Line her på boardet. Hun deler glad ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Oktober, 2013 Hej Rejse, jeg synes du er rigtig god til at ligge begrænsninger i vejen for dig selv - kast dig dog ud i det og se om isen bær - det har vi andre gjort - du kan allerhøjest blive lidt våd Det kan godt være du ikke synes om ideen med en lille, ikke alt for ung thaipige - evt. med et barn eller 2 - så du kan få din egen lille familie. Når jeg ser hvilke fordrukne mænd de ellers slæber rundt på - så kan du kun være et gode. Thaimad er også ret godt for en gourment som dig - min ven i Thailand har i hvert fald slanket sig en del - hvor han før var rundhovedet - er han nu smalhovedet Det må være den sidste udvej at tage til Thailand og finde en kone ??? Sprog og kultur forskelle/barrier er enormt. Husk man får i medgift hele hendes familie... Det var lige for at sætte tingene på en spids. RN hold dig til danske kvinder her kan du i det mindste diskutere samfundsaktuelle emner og politik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2013 Nille skriver: Jeg snakker ikke om at være selvfed eller prale, for det er ikke kærlighed.. nej et godt udgangspunkt er ægte kærlighed til dig selv .... hvis du først praktiserer det er der masser af kærlighed i overskud til andre. Mor/far/søskende kærlighed er også vigtigt, men det vigtigste er at elske sig selv også en vigtig ting altså elske sig selv...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2013 For pokker da også. Hvorfor er alle så rede til at give Rejse gode råd om hvordan han skal ommøblere sin tilværelse? Altså manden har et fint liv. Økonomisk er han meget fornuftig. Han har indset at han ikke er scorekaj number one! Han er yderst velformulerende, og tilsyneladende velfungerende i sociale sammenhænge på FKK og diverse cafeer i Danmark. Ja, ja jeg har lagt mærke til at Rejse gerne diskuterer sin situation her i forum, men det er vel mere for at blive bekræfter i sine valg, end for at få råd fra amatør psykologer På nogle områder er jeg misundelig på Rejse. Hans totale frihed for eksempel. OK, der er begrænset af økonomisk formåen, men det er min sgu da også. Ellers er alle grænser åbne. Forestil dig det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. Oktober, 2013 Hej Netværk. Jeg er fuld af beundring for din kamp. Også jeg er født på B-holdet, er blevet mobbet i skolen og alt dét der ubehagelige. Men jeg har da klaret mig endda. ....Og så kan man jo brutalt men realistisk have den man selv er, sådan som man selv er imod sig - det vil nogle så sige at der kan gøres noget ved?Jeg kan ikke rigtigt tolke dette, for du har vel ikke lavet en tyrkfejl, så du mener "hade" og ikke "have"? Nu skal jeg ikke her gøre mig selv til den store alvidende livsfilosof, men måske du kan bruge noget af det, jeg skrev til Heltny i en anden streng viewtopic.php?f=16&t=9563&start=10: "Den pessimisme, du i citatet lægger frem, gør, at du i øjeblikket er din egen værste fjende. Derfor skal du se at blive ven med dig selv, og det bliver du ved at lære at sætte pris på dig selv og de styrker, som ethvert menneske indeholder". .. købesex dog - det er ihvertfald meget bedre end ingen sex Det har du så helt ret i. Men som jeg skrev i går, er det aldrig for sent at ændre noget. Det gælder om at komme ud af gammel vanetænkning og navnlig gammel frygt. Man skal turde noget og tage tilværelsen i egen hånd. Det er ikke så forfærdelig mange år siden, min tilværelse kunne opsummeres på følgende måde: Jeg brugte al min energi på min karriere, havde stor succes med den. Men, men, men .... hvad kunne man bruge alt det til? Fredag aften sad jeg alene hjemme foran flimmeren, og socialt set følte jeg mig lige til skraldespanden grundet meget af det, som Heine og Aben også har oplevet, og jeg gjorde mig mange af de tanker, du nu giver udtryk for. Jeg gik, kort sagt, igennem livet på ét ben. Så skete der i en moden alder nogle ting i mine omgivelser, som fik mig til at revurdere min tilværelse og tage "skæbnen" i egen hånd. Jeg, som havde accepteret, at tingene gik deres egen skæve gang, og at det blev et mål i sig selv at gå ud og "begrænse nederlaget" inden Dommedags udfrielse, fik nu vilje til at ændre ved disse ting. Og det lykkedes også, som jeg gav udtryk for i går. Så, kære Netværk, livet er sgu' ikke det værste, der er opfundet. Og man kan langt mere selv, end man drømmer om. "Slip hestene løs" for Fanden da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Oktober, 2013 For pokker da også. Hvorfor er alle så rede til at give Rejse gode råd om hvordan han skal ommøblere sin tilværelse? Altså manden har et fint liv. Økonomisk er han meget fornuftig. Han har indset at han ikke er scorekaj number one! Han er yderst velformulerende, og tilsyneladende velfungerende i sociale sammenhænge på FKK og diverse cafeer i Danmark. Ja, ja jeg har lagt mærke til at Rejse gerne diskuterer sin situation her i forum, men det er vel mere for at blive bekræfter i sine valg, end for at få råd fra amatør psykologer På nogle områder er jeg misundelig på Rejse. Hans totale frihed for eksempel. OK, der er begrænset af økonomisk formåen, men det er min sgu da også. Ellers er alle grænser åbne. Forestil dig det! Oh well, "græsset er altid grønnere på den anden side af hegnet" Vi kommer med gode råd til Rejse, fordi Rejse har potentiale som han ikke udnytter, han lukker af for mulighederne ved at sige at han ikke kan... han kan hvis han vil ! Denne diskussion er relevant fordi der sidder nok andre i samme situation som kunne bruge nogle opmuntringer og råd. I en anden tråd hører vi folk fortælle hvordan de sent kommer i gang med sexlivet og familielivet. Så sidder du derude alene så er du ikke alene med situationen og opgiv ikke håbet ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Oktober, 2013 I dag lever jeg som et sandt renæssancemenneske og nærmest drikker begærligt af livet. En af de største komplimenter, jeg har fået, var, da min velværeassistent under vor GFE-snak sagde, at jeg virkede som et meget glad og harmonisk menneske. Det er ikke helt galt, men desværre fik jeg ikke sagt hende tak i situationen. Så, kære Netværk, livet er sgu' ikke det værste, der er opfundet. Og man kan langt mere selv, end man drømmer om. "Slip hestene løs" for Fanden da. "Carpe Diem !" Hr. X jeg vil som sædvanligvis give dig lidt modspil: Uden din faste velvære-assistent (vi ved jo godt hvem det er ) og købesex vil du stadig være et meget glad og harmonisk menneske eller ville du bare være en sur og tvær ægtemand ? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan du fik taget dig sammen til at score ? Og hvordan din erobring foregik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 31. Oktober, 2013 ÅE - mine indlæg er egentlig ikke at betragte som en "sådan-kan-gifte-dig"-manual til RN .. mere som en slags generelle betragtninger. For det er måske også det eneste vi skal passe på her i strengen - ikke at ende som gruppe-coaching af RN... han klarer sig jo fint med sine valg :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. Oktober, 2013 "Carpe Diem !" Hr. X jeg vil som sædvanlig give dig lidt modspil: Uden din faste velvære-assistent (vi ved jo godt hvem det er ) og købesex vil du stadig være et et meget glad og harmonisk menneske eller ville du bare være en sur og tvær ægtemand ? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan du fik taget dig sammen til at score ? Og hvordan foregik din erobring ?Nille, du er og bliver en uartig dreng Men fordi det er dig, vil jeg gerne svare ærligt – på det jeg selv finder relevant. Bare du ikke siger det videre til andre Jo, der er selvfølgelig en forhistorie, og den involverer omgivelsers fordømmelse, omsorgssvigt, svære depressioner og selvmord samt flere forsøg på ditto, hvilket jeg selvfølgelig ikke vil uddybe nærmere. Min "scoring", som du kalder det, fandt sted som en mulighed på et af de første datingsites, der var oprettet midt i 90'erne. Jeg var på i hele tre år, før succesen var hjemme. Mændene var selvfølgelig klart i overtal, så det var svært at trænge igennem, selv med en profil, hvor jeg leverede mine bedste sproglige finurligheder. Jeg opnåede af ca. 80 kontakter kun 4-5 reelle dates, før der var bid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2013 ÅE - mine indlæg er egentlig ikke at betragte som en "sådan-kan-gifte-dig"-manual til RN .. mere som en slags generelle betragtninger. For det er måske også det eneste vi skal passe på her i strengen - ikke at ende som gruppe-coaching af RN... han klarer sig jo fint med sine valg Første afsnit. Sådan opfatter jeg det heller ikke. Det var ikke dig jeg sigtede til Andet afsnit. Kan kun erklære mig helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Oktober, 2013 Nille, du er og bliver en uartig dreng Men fordi det er dig, vil jeg gerne svare ærligt – på det jeg selv finder relevant. Bare du ikke siger det videre til andre Som jeg flere gange har givet udtryk for, har jeg et godt familieliv, men (det vækkede) renæssancemenneske i mig vil lidt mere, end de "fastforholdelige" rammer tillader efter almindelige borgerlige normer. Jeg føler, at min sene start og usikkerhed i ungdommen er noget, jeg på en eller anden måde "er blevet snydt for" og må indhente, før jeg får et etværelses med låg på. På trods af et godt familieliv har jeg meget stadig meget at opleve. Derfor udfolder renæssancemennesket i mig sig nu. Og jo, i modsætning til andre herinde bryder jeg (glad) sammen og tilstår: Den smukke, unge, forstående, velkommunikerende og særdeles intelligente kvinde, som jeg omtaler, er naturligvis Nikita. Her behøver hanen ikke gale tre gange (Marcus 14,30). Tak X for at du vil respondere, jeg skal nok lade være med at sige det til nogen Ved at læse din forhistorie og baggrundsforklaring ser jeg nu mere nuanceret på din person og har mere sympati for det du gør, vi skal ikke snakke moral her, du er bare en mand som forsøger at indhente dit forsømte forår, jeg tror og håber at det nok skal lykkes for dig at vedligeholde både familiens og egne interessere. Husk at være sød mod konen hun er jo grunden til du ikke er alene mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2013 Jeg takker for alle de positive ord. Jeg er nu langt fra nogen don Juan abe. Jeg har opnået et tåleligt niveau af samkvem med det andet køn, der som udgangspunkt var ingenting. Selv om min succes, hvad det angår, til stadighed bliver større betyder det ikke at jeg vælter mig i piger - ikke ude i den virkelige verden i hvert fald. Derfor når jeg nok, heldigvis, heller aldrig ud i den samme størrelsesorden af sexmisbrug som Heine oplever, og åbenhjertigt og ærligt fortæller om herinde. Jeg synes det er utroligt dejligt så meget ærlighed, åbenhed og sårbarhed der er blevet åbenbaret i denne tråd. Jeg vil så gerne fortsætte med at blotte mig lidt - forhåbentlig som inspiration for andre. Tilsyneladende er vi en gruppe af mænd, der er kommet meget sent i gang i livet med at tiltrække det andet køn. Vi takler det på vidt forskellig vis. Jeg, f.eks. har et meget stort forbrug af swinger sex. Jeg tror godt jeg kan tillade mig at sige at jeg efterhånden nok kommer tæt på at have prøvet alt, der ligger inden for mine grænser, og også en del der ligger lidt ud over mine grænser. Jeg har prøvet alt fra meget intimt, personligt og følelsesladet kærestesex til gangbang med op til 50 deltagende mænd. Jeg har været sammen med piger i hele spektret fra 18 -60 år. jeg har været sammen med overvægtige piger, jeg har været sammen med model smukke piger, jeg har været sammen med en jomfru, jeg er blevet forkælet af 2-4 piger .... osv...... men på trods af at jeg snart burde have prøvet alt er jeg alligevel ikke tilfreds!!! Jeg er konstant på jagt efter, hvad der en gang var den eneste ene, men som jeg efterhånden ikke længere ved hvad er. Jeg jager og jager uden at vide hvad jeg er på jagt efter. Jeg tror dybest set stadig jeg er romantisk nok til at forestille mig et helt almindeligt monogamt forhold, med børn, vovse og tryghed.... men skulle jeg endelig ende i et vil jeg sikkert alligevel ende med at være panisk angst for at det ikke skal ende som Heine beskriver. Jeg tænker at andre "latere" måske har det lidt på samme måde... altså det der med aldrig at være helt tilfreds uanset hvad der sker? For i virkeligheden prøver man måske bare at indhente det forsømte som Borende X også var inde på.. og det vil jo aldrig kunne lade sig gøre.... man kan ikke spole tiden tilbage. Man kan leve med det man har nu, men man kan ikke få erstatning for det man er gået glip af. Anyway.. der fik jeg lige taget lidt mere tøj af... håber i kan bruge det til noget God dag fra aben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg