Vixenida 1067 Skrevet 28. Juni, 2023 Jeg er lige blevet slettet på Scor og var endda påpasselig derinde, men selv symbolske beløb må man ikke betale, så luderlegen er ret umulig at udføre gennem scor lovligt.. det er det der tænder mig, så nu må scor passe sig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1117 Skrevet 28. Juni, 2023 Vixenida skrev, for 58 minutter siden: Jeg er lige blevet slettet på Scor og var endda påpasselig derinde, men selv symbolske beløb må man ikke betale, så luderlegen er ret umulig at udføre gennem scor lovligt.. det er det der tænder mig, så nu må scor passe sig selv Du siger bare til, jeg skal nok smide et symbolsk beløb og behandle dig som en luder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stiffy Skrevet 28. Juni, 2023 Man tror det er godt men det er bare bedrag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5293 Skrevet 29. Juni, 2023 Vixenida skrev, for 13 timer siden: Jeg er lige blevet slettet på Scor og var endda påpasselig derinde, men selv symbolske beløb må man ikke betale, så luderlegen er ret umulig at udføre gennem scor lovligt.. det er det der tænder mig, så nu må scor passe sig selv Scor er ikke et sex salg site. Forstår da godt at de ikke vil have det derinde. Jeg har været derinde de sidste 10 år i min private fritid og er blevet anmeldt utallige gange af små mænd for salg af sex fordi ikke har min interesse. Administratoren har efterhånden opdaget at jeg IKKE laver reklamer for min butik. De har fået tilladelse til at læse min indbakke som de lyster . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 29. Juni, 2023 Scor er ikke et sexsalgs site, bla er det ikke tilladt at have luderlege. men scor må gerne tage penge for at formidle kontakten mellem sexhungrende. Hvem er luderen lige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5293 Skrevet 29. Juni, 2023 next skrev, for 2 timer siden: Scor er ikke et sexsalgs site, bla er det ikke tilladt at have luderlege. men scor må gerne tage penge for at formidle kontakten mellem sexhungrende. Hvem er luderen lige ? Scor er et sted for hr og fru lummer Danmark eller et sted at finde kæreste/venner og ikke et købe/sælger side. Dem er der rigeligt af. Syntes det er helt fair da det ikke er gratis at have sitet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 29. Juni, 2023 Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden: Scor er et sted for hr og fru lummer Danmark eller et sted at finde kæreste/venner og ikke et købe/sælger side. Dem er der rigeligt af. Syntes det er helt fair da det ikke er gratis at have sitet. ved det, det var bare en tanke der fløj afsted..... delte den med dig og de andre.... moral er godt, så må dobbeltmoral være ? jeg er selv på scor og har været det siden tidernes morgen, og synes scor malker hver en situation for at få penge, sådan var det ikke i starten. det kunne man faktisk kommunikerer på et minimumsniveau uden at blev mødt af en betalingsmur. hvis man på nogen måder vil have noget ud af scor (2 vejs kommunikation) så skal der betales, og betales meget. så godt er scor heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fattigpik 30 Skrevet 29. Juni, 2023 (edited) Vi har haft parprofil derinde i et par år. Det har kastet gode og skønne oplevelser af sig, både sociale og frække. At det er et slaraffenland for par, vil jeg ikke giver Jer ret i, det er til tider et fuldtidsarbejde, når man gerne vil opføre sig anstændigt. Vi søger kun mænd, og det eneste vi ønsker er at modtage henvendelse, der afveje vores egen omhyggelighed og seriøsitet. Så efterhånden bruger vi det stort set kun til socialearragementer og skønne fester med Vores netværk derinde. Og falder vi over en mand der matcher Vores søgning, tager vi selv kontakt. Kære mænd Tag en spiller inden i logger på, udfyld din profil og fortæl hvilket menneske du er og hvad du søger, og undgå spredehagl. Og giv dig tid til at se om du er et match. PS Q har også sin egen profil, og har næsten altid over 100 ubesvarede breve i hendes indbakke. God Vind. Redigeret 29. Juni, 2023 af fattigpik Stave fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Obersten 73 Skrevet 30. Juni, 2023 fattigpik skrev, for 15 timer siden: Kære mænd Tag en spiller inden i logger på, udfyld din profil og fortæl hvilket menneske du er og hvad du søger, og undgå spredehagl. Og giv dig tid til at se om du er et match. PS Q har også sin egen profil, og har næsten altid over 100 ubesvarede breve i hendes indbakke. God Vind. Det er den samme opfordring man ser igen og igen og alligevel nytter det ikke. Tror det har meget at gøre med at selv hvis man skriver ordentligt til andre profiler, er seriøs med sin henvendelse og har brugt tid på både at læse profilen. Man har brugt tid på om man passer ind og selv synes der kunne være interesse. Alligevel trods længere tid brugt, både på at læse og skrive, så får man ofte intet svar. Derfor bliver man kynisk skyder med spredehagl for den metode er mere effektiv og giver dig resultater med langt mindre energi brugt. Jeg taler af erfaringen her og har set forskellen. Problemet med spredehagl er dog at man sjældent finder præcist det man leder efter. Kan ikke sige om i svare på alle høflige henvendelser, i så fald må i være nogen af de få. Blot en anden side af fortællingen om spredehagl og om hvad årsagen nok er til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 30. Juni, 2023 fattigpik skrev, for 19 timer siden: Kære mænd Tag en spiller inden i logger på, udfyld din profil og fortæl hvilket menneske du er og hvad du søger, og undgå spredehagl. Og giv dig tid til at se om du er et match. Kæft det morsomt, trods jeg da er sikker på dit råd er ramme alvor Ingen Scor erfaring - men shit altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fattigpik 30 Skrevet 30. Juni, 2023 (edited) Oberst. Jeg taler af erfaringen her og har set forskellen. Problemet med spredehagl er dog at man sjældent finder præcist det man leder efter. Og hvad er det så værd...?? Tror de fleste menneske hurtig kan se om man bare er et hak i sengestolpen. Og ja vi svare alle med samme seriøsitet som de henvender sig med. Da jeg havde singelprofil, havde jeg ikke problemer med at skabe kontakt og få skønne oplevelser, fordi jeg fulgte de råd jeg startede med at skrive. Detstærkekøn. Der er desværre mange der burde benytte sig af det lille tricks. Redigeret 30. Juni, 2023 af fattigpik Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 30. Juni, 2023 fattigpik skrev, for 31 minutter siden: Detstærkekøn. Der er desværre mange der burde benytte sig af det lille tricks. Jeg tror dig - igen shit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 618 Skrevet 1. Juli, 2023 Vixenida skrev, den 28.6.2023 at 19:07: Jeg er lige blevet slettet på Scor og var endda påpasselig derinde, men selv symbolske beløb må man ikke betale, så luderlegen er ret umulig at udføre gennem scor lovligt.. det er det der tænder mig, så nu må scor passe sig selv Man kunne i hvert fald ikke se at der skulle betales noget som helst når man så profilen derinde Så faktisk lidt strengt du blev slettet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg