Hop til indhold
Doktor Diller

Poton Thaimassage på Sallingvej

Recommended Posts

Øv.. Jeg har sgu lige brug for at dele en røv dårlig eftermiddag med jer..

FØRST:

Forleden havde jeg - som altid - lyst til at forkæle mig selv, inden jeg skulle på aftenvagt. Og jeg tænkte, at PIM i Brøndby måske kunne være en lækker oplevelse. Måske sammen med en af hendes veninder? Så jeg ringede på telefonnummeret og bookede tid. Og det var INTET problem, og kl. 16 var bare perfekt, sagde damen i telefonen. Jeg kørte derfor glad til adressen, og ringede på døren på det aftalte tidspunkt. 

En ret lækker thai-milf lukker op. Da hun ser mig, får hun et udtryk af både afsky og foragt i sit ansigt. "Har du bestilt tid?", spørger hun. Sikkert i håbet om, at jeg siger nej, så hun kan afvise mig på den konto. Men desværre for hende er mit svar: "JA, jeg har booket tid lige præcis nu, om 2 minutter". Hun kikker fortsat på mig, som om jeg er en spedalsk rotte med diarré i udbrud, og svarer: "Det kan desværre ikke lade sig gøre, for alle pigerne er booket på ubestemt tid. Sorry baby. Bye bye". 

Jeg går skuffet tilbage til min bil. Hvad skete der lige? Syntes hun simpelthen, at jeg var for klam til at lukke ind? Shit, det har jeg sgu alligevel ikke prøvet før. 

DERNÆST:

Nå, men jeg er jo stadig ret trængende på det tidspunkt, ikke? Så jeg går straks igang med at finde alternativer. Efter nogle opkald og SMS'er får jeg lavet en ny aftale. Denne gang i Hvidovre. Igen er meldingen på telefonen at yes, jeg er meget velkommen, og jeg må hjertens gerne komme kl. 17. Jeg starter derfor bilen, kører til adressen og ringer på døren på det aftalte tidspunkt. 

En smuk, ung thai-babe i bikini åbner døren. Da hun ser mig, får hun et nervøst udtryk i ansigtet. "Har du bestilt tid?", spørger hun. Igen fornemmer jeg, at hun håber, at jeg siger nej, så hun kan afvise mig. Men desværre for hende er mit svar: "JA, jeg har booket tid lige præcis nu". Hun kikker ængsteligt på mig, og svarer: "Det kan desværre ikke lade sig gøre, for vi er kun 2 piger, og vi er booket til 4-hånds massage de næste par timer. Sorry baby. Bye bye". 

AARRGGH!! Hvad fanden i helvede sker der? Er jeg seriøst virkelig SÅ ulækker? 

TIL SIDST:

Nu er klokken blevet mange, og jeg skal jo faktisk på arbejde. Men der er jo stadig en masse uforløste drifter i mig, så på vej mod Nordhavn stopper jeg foran Poton Thai Massage på Sallingvej. Jeg ringer op på telefonnummeret, og guesss what? Der er masser af tid, og jeg er meget velkommen kl. 18. Da jeg ringer på døren, bliver jeg igen mødt af en kvinde, der kikker meget skeptisk på mig. "Har du bestilt tid?", spørger hun. Og som sædvanlig svarer jeg "JA, jeg har booket tid lige præcis nu", mens jeg tænker "Åh nej, nu ikke IGEN, for helvede!". Men denne gang bliver jeg lukket ind! Fantastisk! 

Og nu tror I måske nok, at historien ender med, at jeg får taget trykket, og bliver glad igen, ikke? Men nej. For da jeg kommer ind, genkender jeg pludselig personen, som har taget imod mig. Hende har jeg nemlig tidligere besøgt et andet sted i byen, hvilket var en ret dårlig oplevelse. Dengang opdagede jeg nemlig, at pigen ikke var en pige, men en ladyboy. Og ikke bare en ladyboy, men en post-op. Altså en trans, der har fået skåret pikken af, og i stedet har fået lavet en kunstig fisse. En fisse, der dengang både lugtede og smagte af sved og urin, og som hverken havde klit eller skamlæber. Det var altså virkelig ikke fedt.   

Denne dårlige erindring popper nu op i min hjerne, og fylder mig med bitter ærgrelse over denne totale lortedag, som åbenbart bare skal være een lang ydmygelse og eet langt nederlag.  

Men samtidig er der jo ikke længere tid til at finde et andet sted på nuværende tidspunkt, vel? Så jeg tager en hurtig beslutning med pikken og betaler 1500 kr. for en times FP. For selv en dårlig massage er vel en massage, ikke? Og selv et dårligt blæs er vel et blæs, ikke? Og hvis jeg bare holder mig væk fra hendes fisse, så går det vel nok? Men nej, øv, det var satme en ringe omgang!

Hun har dog et super kønt ansigt, med meget smukke øjne, og hun er egentlig også sød nok. Men hendes skægstubbe, bevidstheden om hendes afklippede pik, den falske fisse, samt erindringen om lugten og smagen ved vores forrige møde, ødelagde desværre alle illusioner. Men jeg fik dog taget trykket i det mindste.   

Selve stedet er komplet nedslidt og usselt. Jeg lånte toilettet, hvor mug og skimmel havde en fest, og hvor gulvet stod under vand. Jeg bemærkede at døren var helt rådden. Der var rodet og uhumsk over det hele. I "bollerummet" var der ingen vådservietter eller sprit, hvilket ellers kunne være rart, når nu hygiejnen på alle andre måder var i bund. 

Poton Thai Massage får 1 stjerne ud af 10 mulige, og kun fordi jeg blev lukket ind. 

Redigeret af Doktor Diller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, for 26 minutter siden:

Øv.. Jeg har sgu lige brug for at dele en røv dårlig eftermiddag med jer..

.....

Shit. Du må virkelig være ulækker. Thai'er har jo ellers det generelt fælles at de gerne overbærer med det fysiske, bare man er venlig - og generøs.
Noget tilsvarende har jeg aldrig været med til - nu er jeg jo iofs lækker, men på den anden side oldgammel.
Men du siger jo du aldrig prøvet det før. Var det meget unge piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Shit.. Du må virkelig være ulækker..

Ja, sådan følte jeg mig i hvert fald bagefter :D Og nej, det har jeg aldrig oplevet før overhovedet!
Tror egentlig bare, at det var en total komplet lortedag, hvor alt bare skulle gå fuldstændig galt, ikke? :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, for 32 minutter siden:

Tror egentlig bare, at det var en total komplet lortedag, hvor alt bare skulle gå fuldstændig galt, ikke? :mellow:

Jow; hvade selv en sådan lortedag - jeg tror det var 1971 eller sådan noget. Men siden kom mange dejlige dage - det gør det sikkert også for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, 1 time siden:

AARRGGH!! Hvad fanden i helvede sker der? Er jeg seriøst virkelig SÅ ulækker?

Du er aldrig er blevet afvist før, og så bliver du det to gange lige efter hinanden? På praktisk takt samme måde. Hmm, gad vide om du mon ved et tidligere besøg har gjort dig upopulær et sted, og så har nogle piger talt sammen? Jeg ved ikke, om thaimiljøet fungerer på den måde med at dele mobilnumre på kunder, de gerne vil undgå, men på set seneste er det jo i hvert fald kommet frem, at andre grupper af piger gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, for 8 timer siden:

Og nu tror I måske nok, at historien ender med, at jeg får taget trykket, og bliver glad igen, ikke? Men nej. For da jeg kommer ind, genkender jeg pludselig personen, som har taget imod mig. Hende har jeg nemlig tidligere besøgt et andet sted i byen, hvilket var en ret dårlig oplevelse. Dengang opdagede jeg nemlig, at pigen ikke var en pige, men en ladyboy. Og ikke bare en ladyboy, men en post-op. Altså en trans, der har fået skåret pikken af, og i stedet har fået lavet en kunstig fisse. En fisse, der dengang både lugtede og smagte af sved og urin, og som hverken havde klit eller skamlæber. Det var altså virkelig ikke fedt.   

Denne dårlige erindring popper nu op i min hjerne, og fylder mig med bitter ærgrelse over denne totale lortedag, som åbenbart bare skal være een lang ydmygelse og eet langt nederlag.  

De 2 første steder kan jeg godt følge dig, meeeeeen, den sidste her beder du da en dén grad selv om, ALLE de røde lamper lyser, Du har tillige med i erindring om en tidligere MEGET RINGE/UHELDIG oplevelse med denne Ladyboy, og alligevel går du videre, det er da et kæmpe "selv mål"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Varmemesteren
Doktor Diller skrev, for 10 timer siden:

Så jeg tager en hurtig beslutning med pikken og betaler 1500 kr. for en times FP. For selv en dårlig massage er vel en massage, ikke? Og selv et dårligt blæs er vel et blæs, ikke? Og hvis jeg bare holder mig væk fra hendes fisse, så går det vel nok? Men nej, øv, det var satme en ringe omgang!

Kudos for din standhaftighed. Andre (mig incl.) havde måske bare kørt ud på arbejdet, taget en hurtig spiller på toilettet og gemt de 1500 kr til en anden dag :)

Redigeret af Varmemesteren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Doktor Diller skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er 100 % enig. Og forhåbentlig kan jeg styre mig næste gang :)

På den anden side, hvis dit valg af profilbillede er af dig, så forstår man godt afvisningen ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, den 22.8.2022 at 00:15:

Jeg ved ikke, om thaimiljøet fungerer på den måde med at dele mobilnumre på kunder, de gerne vil undgå

Hvis de delte tlf. nr. ville de jo nok bare sige at der var optaget når du ringer til dem i steddet for at afvise dig i døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 39 minutter siden:

Hvis de delte tlf. nr. ville de jo nok bare sige at der var optaget når du ringer til dem i steddet for at afvise dig i døren.

Det kræver jo, at man har indkodet kunden på en måde, så man kan se det direkte på displayet, når mobilen ringer. Har man ikke det, så er rutinen vel at se om det nummer, som lige har ringet, figurerer på den “advarselsliste”, man har liggende et sted. Men som sagt ved vi jo ikke, om det er foregået på den måde i dette konkrete tilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Det kræver jo, at man har indkodet kunden på en måde, så man kan se det direkte på displayet, når mobilen ringer. Har man ikke det, så er rutinen vel at se om det nummer, som lige har ringet, figurerer på den “advarselsliste”, man har liggende et sted. Men som sagt ved vi jo ikke, om det er foregået på den måde i dette konkrete tilfælde.

Og hvordan sikre de sig at det ikke er en forkert de afviser i døren? Ofte spørger de ikke om navn eller andet når man dukker op og siger man har booket tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 14 minutter siden:

Og hvordan sikre de sig at det ikke er en forkert de afviser i døren? Ofte spørger de ikke om navn eller andet når man dukker op og siger man har booket tid.

Enig, det sikrer de sig ikke på anden vis, end at der kommer en person kommer på det tidspunkt, som det uønskede nummer har booket. Så ja, det kan gå ud over en forkert.

Vi har i andre (efterhånden rimelig gamle) tråde hørt, at thaipigerne taler sammen indbyrdes. Om det er som veninder eller som “konkollegaer i branchen”, aner jeg ikke. Jeg gætter dog på, at et eventuelt samarbejde om uønskede kunder nok ikke er lige så systematiseret, som det blev beskrevet af @Colombiameme i tråden om netværket bag latinapigerne.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, for 31 minutter siden:

Enig, det sikrer de sig ikke på anden vis, end at der kommer en person kommer på det tidspunkt, som det uønskede nummer har booket. Så ja, det kan gå ud over en forkert.

Vi har i andre (efterhånden rimelig gamle) tråde hørt, at thaipigerne taler sammen indbyrdes. Om det er som veninder eller som “konkollegaer i branchen”, aner jeg ikke. Jeg gætter dog på, at et eventuelt samarbejde om uønskede kunder nok ikke er lige så systematiseret, som det blev beskrevet af @Colombiameme i tråden om netværket bag latinapigerne.

Jeg må indrømme at jeg ser med stor skeptis på alle de "rapporter" om organiseret samarbejde og data udveksling. Det er naturligt at personer fra samme verdensdel taler samme, men at de skulle udveksle erfaringer om dårlige kunder m.m. tvivler jeg MEGET stærkt på. Måske hvis der er en som VIRKELIGT går over stregen, men ikke bare fordi han lugter dårligt eller tilsvarende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
nørden skrev, for 1 minut siden:

Jeg må indrømme at jeg ser med stor skeptis på alle de "rapporter" om organiseret samarbejde og data udveksling. Det er naturligt at personer fra samme verdensdel taler samme, men at de skulle udveksle erfaringer om dårlige kunder m.m. tvivler jeg MEGET stærkt på. Måske hvis der er en som VIRKELIGT går over stregen, men ikke bare fordi han lugter dårligt eller tilsvarende.

Det var nok nærmere en tilfældighed at han blev afvist 2 steder samme dag, så meget koordinerer Thai klinikkerne slet ikke med hinanden.
De er i udgangspunktet konkurrenter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Agurken skrev, for 29 minutter siden:

Det var nok nærmere en tilfældighed at han blev afvist 2 steder samme dag, så meget koordinerer Thai klinikkerne slet ikke med hinanden.
De er i udgangspunktet konkurrenter

Vel egentlig også det jeg skriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, den 21/8/2022 at 22:52:

En fisse, der dengang både lugtede og smagte af sved og urin, og som hverken havde klit eller skamlæber. Det var altså virkelig ikke fedt.   

Kunne du ikke have brugt "bagindganen" i stedet for :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

What a shity day. Trist at opleve dette flere gang. Hvad tøj havde du på og var du barberet i ansigt ?. Thaiergår vildt op i renlighed og pænt tøj. 

Har 2 gange oplevet at booke tid hvor pigen ikke var pigen på biledet eller x2 hendes alder og enten ligende en stiknakoman eller en forsumpet kvinde fed og stikkede af røg og mad. Gik hurtigst muligt fra stedet.

Kender dette sted i Hvidovre...de er ret kræsen omkring deres beslutninger af kunder der kommer. Havde bestilt tid hos en ung lækker thaier der lå på sofaen og da hun så mig fik hun pludselig migræne og kunne ikke...på trod af dette var der en thaier der stod og vaskede op Rose der tilbød sig...og til mit ønske om forskellige ting takkede okey til. Hun var et bedre valg og jeg var glad for Roses service.

Så ved ikke præsis de havde imod dig..men lorte dag ...havde du 100%

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...