Hop til indhold

Recommended Posts

Min kone har en affære. Det er jeg sikker på. Jeg har spurgt hende, men hun nægter selvfølgelig. Hun begyndte at gå til træning for nyligt. Hendes træner er en flot, muskuløs og veltrænet ung mand. De mødes nogle gange til morgenbadning, men de bader bare og drikker kaffe. Siger hun. Hun træner op til tre gange om ugen. Er svedig, når hun kommer hjem og går direkte i bad. Så jeg er ret sikker i min sag. Hun har en affære med sin træner.

Jeg har også en slags affære. Vi ses ikke så tit, for vi er travle mennesker. Men jeg kunne godt tænke mig, at vi sås lidt mere. Jeg er overbevist om, at min kone ikke ved noget.

Når jeg endelig får lavet en aftale med kvinden, så kræver det planlægning af min historie. Har jeg tid mellem to møder på arbejdet? Skal jeg tage en lang arbejdsdag? Eller er det en drink med en tidligere kollega, som er årsagen til, jeg kommer lidt senere hjem?

Kvinden, jeg har en affære med, hedder Tiffany Diamond. Hun er smuk, forbandet fræk og hviler i sig selv på en måde, som gør mig sexlysten – og hun gør mig meget begejstret, når hun står foran mig helt nøgen og er klar til frække og gensidige lege på det hvide lagen.

Jeg ved ikke, om Tiffany har andre elskere end mig. Men hvis hun har, så er det ikke noget, vi snakker om. Hun er god til at få mig til at føle, at jeg er den eneste elsker, hun har. Vi griner sammen. Vi kysser sammen. Vi fletter vores kroppe i mulige og umulige stillinger. Hun leverer som den perfekte elskerinde både før, under og efter elskoven – faktisk vil jeg sige, at det er svært at skelne mellem de tre faser, da de i hendes selskab glider sammen til én lang seance.

Tiffany Diamond træffer jeg på de to velkendte og etablerede lysthuse @Seductiongirls og @Pussy Galores i hhv. Rødovre og Hellerup. Når der går uger mellem vi mødes, kigger jeg længselsfuldt på hendes lækre billeder bl.a. her: https://danskemassagepiger.dk/en/directory/tiffany-dimond-fraekkert-i-saerklasse/, mens jeg planlægger det næste besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh nej, Tiffany er mig utro! Hun har andre elskere. Må se at få besøgt hende igen, så kan hun glemme alle jer andre…..i hvert fald den halve time jeg er hos hende….eller skal vi booke hende til en 3-4-5-kant?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...