Hop til indhold
denlillebandit

sex i herning og omegn

Recommended Posts

Jeg synes ofte, man hører om de annoncer der er på annoncelight er noget useriøse...Men det er nok der de billigste priser findes ( Hvis man går op i det ).. :? ...Fatter ikke nogen vil sælge sig selv for 700 kr. i en time...Ønsker alle en ny god uge..:-)..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ofte, man hører om de annoncer der er på annoncelight er noget useriøse...Men det er nok der de billigste priser findes ( Hvis man går op i det ).. :? ...Fatter ikke nogen vil sælge sig selv for 700 kr. i en time...Ønsker alle en ny god uge..:-)..

Nicki er i hvert fald ikke useriøs, men rigtig sød og hun tager også kr. 1500,- for 1 time og er alle pengene værd.

Det er sjældent at se nogen på annoncelight, der tilbyder sig til kr. 700,- - som regel svarer priserne til de normale i branchen og enkelte forsøger sig endda med noget højere priser :evil:

Hvis man vil have billigere priser, skal man syd for grænsen, hvor normalen ofte er nede omkring 50 - 70 Euro/½ time eller endnu billigere på FKK i NRW.

Del dette indlæg

Link til indlæg

av da for en smask-arrogant holdning :) håber jeg misforstår dit skrevne ord, men syntes da ikke du eller jeg har nogen ret til at sætte en nedre prisgrænse for andre end os selv.

sjovt at vi hører samfundet sige gentagne gange at de ikke fatter en pige "vil nedværdige sig til at have sex for penge" - og så oplever vi i egen branche en fordømmelse fra ligesindede, ja det gør mig da lidt trist.

...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, at når der er udøvere, som refereret i div. beretninger, der leverer en service som er under alt kritik, så det ikke kan væere mere en 700kr. værd er så en anden sag. :lol::lol::lol:

Alle kvinder sælger sex, enten på den ene eller anden måde, det er sådan set kun er spørgsmål om hvordan afregningen foretages. :D

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

rikke skrev

sjovt at vi hører samfundet sige gentagne gange at de ikke fatter en pige "vil nedværdige sig til at have sex for penge" - og så oplever vi i egen branche en fordømmelse fra ligesindede, ja det gør mig da lidt trist.

Jeps Rikke - den slags er også en konstant kilde til undren for mig - herinde - hvor vi alle er anonyme bl.a. af manglende tolerance overfor vores hobby - har vi travlt med at være intolerante og fordømmende ...

Den slags skal man ikke tænke for meget over :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...