Hop til indhold
ChoosyVery

Cristina, real MILF i Vejle

Recommended Posts

Jeg besøgte hende her: https://annoncelight.dk/showad/350231

Det er hende på billederne, der alle virker ret nye og i hvert fald er 100% retvisende: Hvis man kan lide det man ser på billederne, så kom afsted. 

For Cristina er ikke bare en rigtig lækker MILF, hun er også superfræk og i den grad "med": Hun tog selv initiativ til frække lege foran spejlet, og var meget omærksom på hvad jeg kunne lide. Samtidigt virkede det oprigtigt som om hun selv nød det, og jeg fik den skønneste kombination af GFE og PSE med denne virkeligt lækre kvinde. 

Hun er spansk, og hun var ikke fri for at minde om ligeledes spanske Sabrina, der huserede i primært Aarhus for nogle år siden. Kropsbygning, de meget store flotte silikonebryster, indlevelsen (dog knap så meget vildskab, hvilket faktisk er godt nok) og endda ansigtet. Cristina er faktisk kønnere end på billederne. Yderligere en relativering: Hun minder af væsen også om Maria Lucia, en anden spansk MILF der var været en del rundt på Jylland og Fyn. Uha, dejlige minder!

Er hun virkelig 40 år som hun skriver i annoncen? Jeg tror det er første gang nogensinde at jeg har været i tvivl om en glædespige har løjet sig ældre! 

Så mine varmeste anbefalinger, og jeg kommer 100% igen. Jeg mener hun sagde, at hun bliver indtil begyndelsen af september. Men hvis andre deler min begejstring for den kropsbygning man ser på billederne og synes hendes indlevelse lyder lovende, så er der virkelig ingen grund til at udsætte et besøg: Hun er helt klart en dame man har lyst til at komme tilbage til. Jeg var der i går og har allerede lyst til at tage forbi igen i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 23.8.2022 at 09:12:

Er hun virkelig 40 år som hun skriver i annoncen? Jeg tror det er første gang nogensinde at jeg har været i tvivl om en glædespige har løjet sig ældre! 

Tak for en god anmeldelse. Hun er helt klart på min liste. 

Mht alder:

Hvis man zoomer ind på tatoveringen over hendes ene bryst,  står der:

XXMM IV IIIXX

Det læser jeg som romertal, og så svarer det til: 

1980 4 17.

Hvis det så er hendes fødselsdato så er hun født d. 17 april 1980. 

Altså er hun 42 år gammel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 52 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse. Hun er helt klart på min liste. 

Mht alder:

Hvis man zoomer ind på tatoveringen over hendes ene bryst,  står der:

XXMM IV IIIXX

Det læser jeg som romertal, og så svarer det til: 

1980 4 17.

Hvis det så er hendes fødselsdato så er hun født d. 17 april 1980. 

Altså er hun 42 år gammel. 

Hvad hulen er det for noget amatørgøgl? Sådan skriver man ikke romertal? 1980 er MCMLXXX, 17 er XVII :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 6 minutter siden:

Hvad hulen er det for noget amatørgøgl? Sådan skriver man ikke romertal? 1980 er MCMLXXX, 17 er XVII :D

Både og. 

Romertal kan skrives på flere måder, men man gør, som jeg har lært det,  altid efter at skrive det kortes mulig. 

Du har så her ret,  at 17 kan skrives kortere  på din måde,  men det gør 1980 ikke. 

Jeg vil ikke gøre mig til ekspert i romertal, jeg kan dog bare læse dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg valgte at besøge pigen og der har jeg ikke fortrudt :) 

Det er pigen på billederne og alderen på 40 er ret visende. Hun er yderst service orienteret og meget fræk, der er ingen berøringsangst og ingen tøven med noget og ingen stress i forhold til tiden. 
Hun er bestemt på en af de øverste pladser på den liste jeg har. 

sted: privat og diskret med gode parkeringsforhold. 
gentagelse, ja tak ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 2 timer siden:

Neeeeej, nu er annoncen væk! Håber det bare er for en fridag eller flytning…

Ja,  øv, håber hun snart er tilbage, for jeg havde egentlig planlagt et besøg i aften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...