Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.

Først skal jeg beklage, at jeg ikke kan finde link til den kvinde, jeg besøgte i dag, men håber I kan bruge anmeldelsen alligevel, hvis I har haft kig på annoncen, der var på i går.

Jeg faldte for prisen (500 kr. for en halv time) og nogle skønne store skamlæber, da det tænder mig meget at slikke sådan et sæt i størrelse XL. Jeg skrev i går på mailadressen, der forlangte alder, hvor man kom fra og telefonnummer og havde egentlig opgivet at høre noget, da der ikke var kommet svar på hverken mail eller mobil. Pludselig tikkede der en besked ind om jeg kunne komme i morgen, men jeg har kun mulighed i dag og det kom så i stand. Jeg ville få den fulde adresse, når jeg holdt på vejen i Vorup ved Randers og det gik som lovet, da jeg holdt der. Var forberedt på lidt af hvert til den pris, da jeg ikke havde set billeder af kvinden, men kun den (efter min smag) lækre fisse.

Den modne kvinde (nok omkring 50 år), der åbnede, var godt nok slet ikke gudesmuk, men alligevel ok slank og pæne, små bryster. Som sagt var jeg kun interesseret i at se og lege med de store skamlæber og så måske få et blowjob uden gummi. Vi afregnede og hun lagde sig på sengen og spredte benene, da jeg havde skrevet i mailen, at jeg elskede at slikke fisse og det fik jeg dæleme lov til, så længe jeg havde lyst. Tror også hun nødt det. Det sagde hun i hvert fald bagefter. Jeg spurgte, om hun ville sutte. Det nikkede hun ja det og vi skiftede plads, så jeg lå på ryggen. Udemærket blow uden gummi, hvor hun legede godt med pikken og den var lige ved at ryge af sted, hvilket jeg tror hun kunne mærke. Hun stoppede og satte sig op på pikken og kneppede den uden gummi. Jeg er ikke så glad for at kneppe uden gummi, da jeg er i et parforhold, men når man ligger der og swinet er ved at eksplodere, mens man tænker på den lækre fisse med de store skamlæber, forsvinder fornuften sgu. Hun red pissegodt og selvom jeg er god til at holde på min udløsning, røg kanonen afsted efter ca. 5 minutter. Jeg skyndte mig ud og pisse kraftigt og vaske den, da jeg har hørt, at det modvirker, at man får en kønssygdom, hvilket jeg som nævnt jo er meget bange for. Ved ikke om det passer…

FUCK det var godt og så for 500 kr! Hvis jeg kommer igen, husker jeg gummi selv, for der lå ikke noget fremme. Det her var en svipser…

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 54 minutter siden:

Rigtig god anmeldelse og tak for tippet med lige at pisse kraftigt og vaske den efter sex så man undgår kønssygdomme - lifehack.

I disse tider er der håndsprit alle steder. Giv kalorius en god gnubbetur med det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 4 minutter siden:

I disse tider er der håndsprit alle steder. Giv kalorius en god gnubbetur med det ;)

Stærk chili skulle også tage det meste har jeg hørt….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 3 timer siden:

Hej med jer.

Først skal jeg beklage, at jeg ikke kan finde link til den kvinde, jeg besøgte i dag, men håber I kan bruge anmeldelsen alligevel, hvis I har haft kig på annoncen, der var på i går.

Lyder som et muligt besøg, på hvilken platform så du annoncen +  Bare så jeg ved hvor jeg skal holde øje

Del dette indlæg

Link til indlæg
massage er fedt skrev, for 46 minutter siden:

Lyder som et muligt besøg, på hvilken platform så du annoncen +  Bare så jeg ved hvor jeg skal holde øje

Det var på AL men der sker vel ikke noget ved at skrive til hende på den mail, jeg har oplyst på hende, da den stod i annoncen. Husk at oplyse alder, hvor du kommer fra og telefonnummer. Det skrev hun som et krav. Jeg er omkring 60 så det var ikke for gammelt... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der, men harv ikke lavet nogen anmeldelse fordi hun er meget on/off med sin annonce, hun har skrevet et par gange om jeg kunne i morgen,men det har ikke rigtig passet sammen, en dag tilbød jeg kunne komme til hendes adresse og så kunne vi bolle i et kælderrum, på en madres,enkelt, det takkede jeg nej til, det er jeg sgu’ blevet for gammel til.

Men jeg faldt for hendes store og lange skamlæber, jeg lå der i en 69,er og kunne suge skamlæberne helt ned i halsen, så de rørte drøblen , og så sutter hun faktisk rigtig godt.

Jeg besøgte hende i en lånt lejlighed, lidt rodet men okay, og der var en 3/4 seng så det var ganske udmærket.men jeg må give titommeren ret, hun er ikke en drømmepige, men hun gør et godt stykke arbejde, og skamlæberne er så store, at hun hev dem ud til siden, så jeg kunne trænge ind- også uden kondom, nu er det nok en måned siden, og tistrolden fejler ikke noget.

Jeg har hendes nr ,men det udlevere jeg ikke, skriv til hendes mail og se, hvad der sker.

Og jeg kommer igen, skal lige sutte lidt på de store læber en gang til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gitte Randers

Ja hun er rigtig dejlig og hun nyde det i fulde drag, Hun nyder også analsex hvis man kan tage den med ro. Hun er desværre nødt til at holde en lille pause på en uge-14dage til der kommer ro på igen, da der var en der ikke kunne forstå at man skulle lave en aftale først så det gav lidt ballade i ejendommen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var dog fuldstændigt usmageligt at dukke op uden aftale!!!

Hvordan kan nogen være så blød at opføre sig sådan, når det ikke er en klinik???

Vi vil jo selv gerne have vores privatliv, og det skal vi F…… også lade pigerne have!!!

Jeg håber bestemt ikke, Gitte har fået problemer med sådan en båtnakke!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er heldigvis til at træffe igen. Skøn sex og en rigtig sød pige. Jeg var der en tur i går og er selvfølgelig MEGET diskret, fordi det foregår i en boligblok med naboer…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kendt Gitte siden hun søgte fyr i weekend-sex så det er omkring 30år, hun bliver og meget liderlig hvis man sutter og kæler for hendes bryster gerne hårdt uden at bruge vold men det bedste er at få hende til at lægge sig ovenpå så man kan slikke hende samtidig med hun sutter pik og er man til anal så kæler man bare med det bagerste hun mens man slikker hun kan få meget voldsomme orgasmer når man slikke og knepper hende 

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Gitte Randers skrev, for 23 minutter siden:

Sjovt at se billeder af sig selv der næsten er 30 år gamle

Den var mega fræk missen der med lidt hår på toppen!!WOW!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gitte Randers skrev, den 4.9.2022 at 14:37:

Sjovt at se billeder af sig selv der næsten er 30 år gamle

Jeg ville da gerne se de bilelder :-) både gamle og nye 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KPBR

Hvad kalder hun sig når hun annoncere på AL ????
Har kigget under Østjylland og Midtjylland, men kan ikke finde hende :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, den 23.8.2022 at 14:42:

Hej med jer.

Jeg faldte for prisen (500 kr. for en halv time) og nogle skønne store skamlæber, da det tænder mig meget at slikke sådan et sæt i størrelse XL. Jeg skrev i går på mailadressen, der forlangte alder, hvor man kom fra og telefonnummer og havde egentlig opgivet at høre noget, da der ikke var kommet svar på hverken mail eller mobil. Pludselig tikkede der en besked ind om jeg kunne komme i morgen, men jeg har kun mulighed i dag og det kom så i stand. Jeg ville få den fulde adresse, når jeg holdt på vejen i Vorup ved Randers og det gik som lovet, da jeg holdt der. Var forberedt på lidt af hvert til den pris, da jeg ikke havde set billeder af kvinden, men kun den (efter min smag) lækre fisse.

Den modne kvinde (nok omkring 50 år), der åbnede, var godt nok slet ikke gudesmuk, men alligevel ok slank og pæne, små bryster. Som sagt var jeg kun interesseret i at se og lege med de store skamlæber og så måske få et blowjob uden gummi. Vi afregnede og hun lagde sig på sengen og spredte benene, da jeg havde skrevet i mailen, at jeg elskede at slikke fisse og det fik jeg dæleme lov til, så længe jeg havde lyst. Tror også hun nødt det. Det sagde hun i hvert fald bagefter. Jeg spurgte, om hun ville sutte. Det nikkede hun ja det og vi skiftede plads, så jeg lå på ryggen. Udemærket blow uden gummi, hvor hun legede godt med pikken og den var lige ved at ryge af sted, hvilket jeg tror hun kunne mærke. Hun stoppede og satte sig op på pikken og kneppede den uden gummi. Jeg er ikke så glad for at kneppe uden gummi, da jeg er i et parforhold, men når man ligger der og swinet er ved at eksplodere, mens man tænker på den lækre fisse med de store skamlæber, forsvinder fornuften sgu. Hun red pissegodt og selvom jeg er god til at holde på min udløsning, røg kanonen afsted efter ca. 5 minutter. Jeg skyndte mig ud og pisse kraftigt og vaske den, da jeg har hørt, at det modvirker, at man får en kønssygdom, hvilket jeg som nævnt jo er meget bange for. Ved ikke om det passer…

FUCK det var godt og så for 500 kr! Hvis jeg kommer igen, husker jeg gummi selv, for der lå ikke noget fremme. Det her var en svipser…

Hej Gitte er stoppet!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...