Hop til indhold
OneSome

Keira Latina

Recommended Posts

Hun er et godt knald men vælg den korte løsning til 500kr, du får ikke mere ud af at tage 30 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var sammen med hende en gang, jeg finder hende altid med forskellige navne, jeg havde læst meget dårlige anmeldelser af hende, og alligevel besluttede jeg at prøve det, da hun ser meget velsmagende ud. Det var spild af tid og penge, hun ved ikke, hvordan hun skal kneppe, hun er meget mekanisk, hun kysser ikke, hun er ikke kærlig, dengang jeg var hos hende, besvarede hun opkald fra kunder, mens jeg var hos hende, alt er hurtigt, i en fart, hun satte en alarm, så jeg indså, at tiden var gået, til sidst afbrød jeg fuldstændig den lyst, jeg havde, jeg må have troet på alle de dårlige anmeldelser, det har fået, men i sidste ende Jeg ville prøve at bekræfte alt det dårlige de siger om det, jeg ville bestemt ikke prøve det igen med hende, det var en meget dårlig oplevelse

Redigeret af Bryann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...