Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Jessica Serrano

Recommended Posts

Jessica

Wauw wauw wauw… Hun er da bare noget af det smukkeste gud har skabt. Hendes billeder yder hende slet ikke refærdighed i forhold til den gudinde jeg mødte i dag.

Samtidig virker hun virkelig til at være 100% afklaret med sit job og trives i det. At kunne have sex med så smuk en kvinde i 30 min. for 700kr er ubegribeligt - og så I pæne og diskrete lokaler.

Er der så intet negativt? Jo… Hun skulle have været min kæreste!! Og derudover er hun jo yderst professionel, så jeg havde ikke den der følelse af at ligge med en kæreste eller at kunne komme ind bag det professionelle lag. Men jeg kommer til at besøge hende igen, så måske med tiden.

Redigeret af … And Justice for All
Ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Moecream skrev, for 1 minut siden:

Hvad betyder FEMDOM?? 

Dominerende kvinde - lidt i stil med din hustru :mrgreen:

FEm = Feminin
Dom= Dominans

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

I AM FREE OF ADDICTIONS, I do not take drugs, I do not smoke, I do not drink too much alcohol!!!

Dejligt at hun ikke ryger mere. Det gjorde hun dengang, at jeg var sammen med hende. Jeg er enig Jessica Serano med det spansklydende efternavn er i en klasse for sig :wink:  Mucho hermosa chica. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moecream skrev, for 4 minutter siden:

HAHAHAHHA jesus og det skal jeg betale for, jeg får det gratis derhjemme :-P 

Nu kender jeg ikke din kone, men Jessica må gerne dominere mig - jeg gør gladeligt ALT, hvad hun måtte bede om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mærkeligt. Jeg har prøvet at kontakte hende en masse gange de sidste dage, men kun på sms og der har hun ikke svaret. Er det på Whatsap man får kontakt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hubbi skrev, for 16 minutter siden:

Mærkeligt. Jeg har prøvet at kontakte hende en masse gange de sidste dage, men kun på sms og der har hun ikke svaret. Er det på Whatsap man får kontakt?

Jeg har skrevet både på Whatsapp og alm Sms. Skrev både i går aftes og i dag og havde god og nem kontakt med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Timmer skrev, for 2 timer siden:

Jeg plejer at skrive på whatsapp og får altid hurtigt svar. Men er vist også lidt stamkunde :)

Det er svært ikke at blive stamkunde, når først man har besøgt hende én gang. Jeg tror objektivt set at hun er den smukeste GP jeg har været samme med. Hun er vel udseendesmæssigt en topkarakter 10/10.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hubbi skrev, for 15 timer siden:

Hun har fået nyt nummer, det er ikke fordi du stadig skriver til det gamle? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 18 timer siden:

Det er svært ikke at blive stamkunde, når først man har besøgt hende én gang. Jeg tror objektivt set at hun er den smukeste GP jeg har været samme med. Hun er vel udseendesmæssigt en topkarakter 10/10.

Enig - utrolig smuk pige, charmerende og smilende, og nem at tale med. Top serrvice. 

Det biver nok ikke meget bedre? Hun tilbyder dog ikke de helt villde kinky ydelser, det må være det eneste, hvis man vil finde et hår i suppen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende 2 gange de sidste år og kun delvist enig. Smuk osv., men måske lidt for meget veninde lignende snak under seancerne. Hun får mig ikke helt op at ringe som flere andre glædespiger gør. Men præferencer og smag er heldigvis forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterPan1954 skrev, for 3 timer siden:

Enig - utrolig smuk pige, charmerende og smilende, og nem at tale med. Top serrvice. 

Det biver nok ikke meget bedre? Hun tilbyder dog ikke de helt villde kinky ydelser, det må være det eneste, hvis man vil finde et hår i suppen!

Tja, kan sige at hun ser ualmindelig kinky ud med en strapon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
testman skrev, for 1 time siden:

Har besøgt hende 2 gange de sidste år og kun delvist enig. Smuk osv., men måske lidt for meget veninde lignende snak under seancerne. Hun får mig ikke helt op at ringe som flere andre glædespiger gør. Men præferencer og smag er heldigvis forskellige.

Jeg kan følge dig så langt at hun har en vis professionel distance, som enkelte andre piger ikke har. Så det afhænger nok af, hvad man søger. Men både fysisk og teknisk er hun i top.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt som folk er fuldstændig vilde med hende. Har kun besøgt hende en enkelt gang og jeg husker det som en meget medium standard oplevelse, både hvad angår udseende og præstation. Jeg må give det et skud mere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moecream skrev, den 25.8.2022 at 16:21:

Hvad betyder FEMDOM?? 

Det betyder IKKE dominans men kondom til kvinder. 

… And Justice for All skrev, den 25.8.2022 at 13:57:

Jessica

Wauw wauw wauw… Hun er da bare noget af det smukkeste gud har skabt. Hendes billeder yder hende slet ikke refærdighed i forhold til den gudinde jeg mødte i dag.

Samtidig virker hun virkelig til at være 100% afklaret med sit job og trives i det. At kunne have sex med så smuk en kvinde i 30 min. for 700kr er ubegribeligt - og så I pæne og diskrete lokaler.

Er der så intet negativt? Jo… Hun skulle have været min kæreste!! Og derudover er hun jo yderst professionel, så jeg havde ikke den der følelse af at ligge med en kæreste eller at kunne komme ind bag det professionelle lag. Men jeg kommer til at besøge hende igen, så måske med tiden.

måske med tiden? Næppe. Jeg har besøgt hende MANGE gange i en del år, hun er ekstremt god til sex, ekstremt lækker krop, og hun er sød at snakke med men det professionelle lag smider hun ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig i at Jessica er virkelig smuk, perfekt krop bryster og frække øjne med masser af liv og udstråling. Og det mest positive er at hun elsker sex og sit job. Det mindre positive er desværre hendes profesionelle distance og lettere overfladisk måde at snakke på. Det minder om stewardessen på flyet der spørger om hvad du gerne vil have serveret når hun kommer med mad og drikke. Jeg ville nok komme hos hende 5x om ugen hvis dialogen var lidt mere naturlig. Hun er et fund og man går aldrig derfra med den der mærkelige „gad vide om hun brød sig om det“ smag i munden. Hun er meget meget afklaret. Fedt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aventura skrev, for 5 timer siden:

Jeg er enig i at Jessica er virkelig smuk, perfekt krop bryster og frække øjne med masser af liv og udstråling. Og det mest positive er at hun elsker sex og sit job. Det mindre positive er desværre hendes profesionelle distance og lettere overfladisk måde at snakke på. Det minder om stewardessen på flyet der spørger om hvad du gerne vil have serveret når hun kommer med mad og drikke. Jeg ville nok komme hos hende 5x om ugen hvis dialogen var lidt mere naturlig. Hun er et fund og man går aldrig derfra med den der mærkelige „gad vide om hun brød sig om det“ smag i munden. Hun er meget meget afklaret. Fedt!

Kan 100% give dig ret i beskrivelsen. Men netop den profesionelle tilgang er nok meget godt og sundt for hende, og det der gør at hun trives i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aventura skrev, den 29.8.2022 at 01:44:

Så kan du jo bare slæbe stewardessen ind i klædeskabet, og kneppe hende derinde, 2 afkrydsninger på bucketlisten.

1 nappet en lækker stewardesse

2 medlem af milehighklubben

bare nyd hende, når du har besøgt hende mere end 10 gange, bliver det bedre og ikke så distanceagtigt, lidt som emilly, de skal jo også lige lære dig at kende og ens præferencer, mine besøg hos dem begge bliver bedere og bedre for hver gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Jessica mange gange, men nu virker hun lidt slidt i sin attitude. Hun kan skrue smilet og skat fraser på, men det er tydeligt at hun ikke mener det. Hvis man ikke er interesseret i andet end at knalde hende for hendes nydelige udseende, så se bort fra denne kommentar, men jeg tror desværre jeg har været der for sidste gang. Lidt ægte imødekommenhed vil jeg gerne have i løbet af seancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mødte for nylig Jessica Serrano og skal skrive et par ord. Jeg har godt nok haft mange kvinder, men det er svært at huske mere end en eller to, der kan måle sig med Jessica, når det kommer til krops perfektion. At kigge ud over hendes smukke ansigt og holde hendes perfekte bryster, mens hanen går ind og ud af hendes pæne fisse på samme tid, er virkelig noget, der ikke tilbydes særlig ofte. Hun er glad, behagelig, professionel og ikke kompliceret. Længe leve den kvindelige silikonefri krop, som Jessica tilbyder. Der er variationer på oplevelser, du kan have med en kvinde, hvoraf Jessica tilbød en. Der er andre varianter, som jeg måske foretrækker frem for Jessicas, men Jessica burde have en ekstrem høj vurdering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...