Hr Lille Niels 726 Skrevet 25. August, 2022 Dejligt og nærværende. Jeg havde fornøjelsen af at tilbringe 1 time i selskab med Liv. Allerede fra det øjeblik jeg blev lukket ind havde jeg oplevelsen af at være velkommen. Hun var sød, imødekommende og i godt humør. Hvilken bedre optakt til en hyrdetime? Mens jeg fik en hurtig skyller gik hun ind i soveværelset og da jeg kom ind lagde vi stille ud med indledende kys og lidt stående nusseri. Ned på sengen, flere kys som gik over i et dejligt langstrakt blow, det var godt. Hun fandt hurtigt udvalgte steder hvor det var ekstra godt, specielt hendes tunge rundt om kuglerne var lækkert. Min tur til at være aktiv, flere kys inden jeg gik på opdagelse ned af hendes krop. Jeg kom ikke så langt, brysterne fangende min opmærksomhed, her blev jeg hængende et stykke tid. Mand, hvor er de fine. Store naturlige bløde bryster som gerne ville være med i legen. Videre ned af maven og jeg fandt frem til missen. Dejligt glat og hun tog villigt imod slik og kys. Flere kys og mere nusseri med brysterne, de var svære at lade ude af syne og de ville gerne være med. Med munden fuld af bryst og min ene hånd mellem hendes ben blev stemning hed. Hun om på maven så jeg kunne se og kysse måsen, stadig med den ene hånd i et fast greb om missen. Hun var nu godt tændt, og sex startede i missionæren, brysterne hoppede når jeg stødte til, lækkert syn. Flere kys og mere intensitet. Det virkede oprigtigt som om hun nød det. Ny stilling, cow girl, så jeg kunne røre brysterne. Rigtigt dejligt syn, store bløde bryster i hele synsfeltet alt imens hun red mig hurtigere og hurtigere indtil jeg kom. Pillow talk og lidt mere nusseri med brysterne, de var godt svære at tage afsked med. Jeg var nu mere trængende til et bad end da jeg ankom. https://annoncelight.dk/showad/343482 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 370 Skrevet 25. August, 2022 Lyder lækkert. Desværre er annoncen ikke aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 25. August, 2022 wag skrev, for 1 time siden: Lyder lækkert. Desværre er annoncen ikke aktiv. Den er vist kun aktiv, når hun er aktiv. Hæng mig ikke op på ordet, men hun er vist nok kun aktiv torsdag, og nogen gange fredag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KapperL Skrevet 25. August, 2022 God anmeldelse med massere detaljer hende må jeg lure på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 726 Skrevet 26. August, 2022 Der har været stillet et par spørgsmål som jeg tænkte også kunne have fællesskabets interesse, derfor ingen personlige svar, men et indlæg i tråden. Højde: ca 170 cm, jeg er 188 og stående kys var ikke umulige. Adgang: Altså, det er gennem en gård på Østerbro, så selvfølgelig kan andre beboere se dig hvis de kigger ud, men igen der er mange lejligheder og jeg mødte adskillige personer på vej ud/ind, med cykel eller indkøbspose. Men hvis du ikke vil ses af andre, så går den selvfølgelig ikke. Billeder: helt sikkert ægte og nye. Første billede var mit udsyn da hun red mig. Lækkert! Og jeg ser at annoncen er aktiv igen, så sikkert kun aktiv når hun er på som andre har nævnt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
( o Y o ) + XXL 49 Skrevet 8. September, 2022 til dem der ikke lige fanger hvornår hun er aktiv (og dermed hvornår annoncen kan findes) anbefales google cached https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:KjE1ZY82qrQJ:https://annoncelight.dk/showad/343482&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nipsis 15 Skrevet 25. Oktober Gutter ... Er der nogen der har set hendes annoncer? Er hun stoppet helt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 726 Skrevet 26. Oktober (edited) Jeg har ikke set hendes annonce siden slut 2022/start 2023. Redigeret 26. Oktober af Hr Lille Niels Tastefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1020 Skrevet 26. Oktober Lækker anmeldelse og flot skrevet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg