Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj her inde. 

Der har været mange gode anmeldelser af June her inde, så tænkte det lyder for godt til at være sandt. Så afsted med mig :P

Jeg kan kun læne mig op af de anmeldelser om hende. Det var fantastiske 30 min jeg havde booket med June. 

Sød og smilende kvinde, (tror mere start 50’erne end midt 40, men lad nu det ligge) som tog i mod mig. Af med tøjet og op i sengen med os :P det der med blow det har hun helt styr på, og hun tog den dybere og dybere. Jeg vender hende om på ryggen, og skal se om det er rigtigt hvad andre har skrevet. At man bare kan facefucke hende, og det kan man. Hun tager bare i mod, og helt i bund<3 

Efter lidt tid sådan, for jeg kondomet på, også går turen ellers til “Grækenland” ;) hun er klart den glædes pige jeg har prøvet der kan tage den mest fantastisk i 2’eren. Man kan bare få lov at køre igennem, også i forskellige stillinger. Hun er simpelhen en champ’ind til det. 

Sluttede af med at komme hende i munden, alt i alt fantastisk stykke kvinde :wub: 

june, jeg kommer helt sikkert igen. 100%

ps. Billederne er at ældre dato, og hun er ikke så rødhåret mere som på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...