Hop til indhold
Benno

Sexy Sandy Åbenrå/Sønderborg

Recommended Posts

Billederne hvor hun har rulleskøjter på ligner ret meget et typisk dansk offentligt byggeri. 
Så de er formentlig taget her i DK men om det er pigen du møder er altid spørgsmålet:)
Vi mangler bare en som besøger hende og giver en melding

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der. Kæmpe fejltagelse. Billederne er ægte, men jeg er næsten 100 på "hun" er en tidligere mand, hvad jeg ellers ikke havde mistænkt ud fra billederne.

Store fødder, dyb mandeagtig stemme, de relativt små bryster er implantater og hendes vagina så absolut ikke naturlig ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johansen skrev, den 26.8.2022 at 12:11:

Jeg har været der. Kæmpe fejltagelse. Billederne er ægte, men jeg er næsten 100 på "hun" er en tidligere mand, hvad jeg ellers ikke havde mistænkt ud fra billederne.

Store fødder, dyb mandeagtig stemme, de relativt små bryster er implantater og hendes vagina så absolut ikke naturlig ud.

Men kun hun/den så noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser topfræk ud og hun er fotograferet ved nogle danske byskilte ligesom videoen med gyngen ser meget dansk ud. 

Og så ligner hun bestemt ikke en tidligere mand, vil jeg mene. Har andre været der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår udmærket jeres skepsis overfor mit postulat om tidligere køn. 

Jeg blev selv snydt af billederne, og havde aldrig overvejet det som en risiko forud for mødet. Jeg føler mig imidlertid ikke i tvivl efter at have mødt hen - om end jeg selvfølgelig ikke kan vide det med 100% sikkerhed.

Prøv det endelig selv, men sig ikke at I ikke er advaret ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johansen skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår udmærket jeres skepsis overfor mit postulat om tidligere køn. 

Jeg blev selv snydt af billederne, og havde aldrig overvejet det som en risiko forud for mødet. Jeg føler mig imidlertid ikke i tvivl efter at have mødt hen - om end jeg selvfølgelig ikke kan vide det med 100% sikkerhed.

Prøv det endelig selv, men sig ikke at I ikke er advaret ;-)

Det vil jeg gerne støtte op om, jeg er 99% sikker på det er en "ombygget mand ;)

/Jyden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også haft besøg af "hende" fik også indtryk af at det kunne være en ombygget.

Men selve besøget og sexen var helt ok. Servicen var der ikke noget i vejen med, sød og villig.

Dog bliver der nok ikke nogen gentagelse.

PS. Billederne er nye og ægte.

Redigeret af Asp.73

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johansen skrev, den 26/8/2022 at 12:11:

Puhaaa...var sgu lige ved at lave en bilaftale med Sandy...læste heldigvis dette. Kunne godt ligne en ombygget mand..specielt på foto nr. 9, hvor Sandy sidder nøgen i sandet....takker for advarslen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blond48 skrev, den 7/9/2022 at 20:49:

Ombygget til kvinde, fin og petit. Hun er sød og villig i alle huller. Fin GFE med kys, anal og mega. 45 min. 1200 kr.

Er du sikker på dette var en ombygger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke bare 99% sikkert men 1000% sikkert at hun er ombygget.

ville ønske jeg havde set dette opslag inden da… det gik op for mig midt under akten og da hun slog over i et helt andet stemmeleje.

Desuden gav jeg 500 for 15 min blow og ku så tilkøbe sex for 500, så priserne er ikke engang korrekt, dårlig service og dårlig oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft besøg af Sandy.

Hun er søg og køn. Og giver en god omgang GFE.

Om hun er 'en ombygger' eller ej ved jeg ikke, men jeg er også ligeglad.

Et minus for mig, var at hun ikke ankom i diskret påklædning, men i en meget kort nederdel  a la det på billederne og en halvgennemsigtig top. Det var meget frækt, men ikke lige det jeg synes naboerne skulle se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...