Hop til indhold
Matrosen

God oplevelse i Tønder

Recommended Posts

Nu jeg var i det sønderjydske skulle jeg da lige prøve et af tilbuddene i Tønder. - Jeg valgte:

https://annoncelight.dk/showad/327708

Tlf. 5527 8833

Som tidligere har fået en god anmeldelse her i Eroguide. Dengang lå stedet dog i en gade i centrum af Tønder.

I dag ligger stedet et stykke uden for byen ved en befærdet landevej. En ensomt liggende landejendom, hvor jeg parkerede i gården. Ikke så diskret, men ingen naboer og bilerne, som kører forbi på landevejen, lægger nok ikke mærke til hvilken bil der holder på husets gårdsplads. Men er du fra nærområdet og har en let genkendelig bil, vil jeg nok vælge et andet sted.

Stedet er iøvrigt noget nedslidt, ikke det dårligste jeg har set, men jeg har også ser væsentlig bedre steder.

Jeg blev modtaget i døren af en sød og smilende Thai-dame som præsenterede sig som Am. Ikke hende der er foto af i annoncen. Men en nok 10 år ældre, men absolut tiltrækkende kvinde på omkring de 40-år, vil jeg gætte på. Hun talte ikke dansk, men et ok engelsk, bedre end mange andre Thai’er.

Jeg aftalte en time, vi klædte os af og jeg fik et rigtig godt BJ, med slik, kys og sug, som sluttede med et HJ.  Hun var meget berøringsvenlig og jeg fik god tid til at masserer hende alt det jeg ville og hvor jeg ville. Hun gav også mig massage, ikke så meget, mere som nusseri og kæleri, hvilket jeg nød i fulde drag. Så alt i alt en rigtig dejlig time sammen med en dejlig Thai kvinde, som jeg kan anbefale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På baggrund af Matrosens indlæg her, besøgte jeg stedet i eftermiddag, og min oplevelse var helt anderledes.

Blev mødt af Am, som gik i gang med massage af bagsiden uden pirring undervejs. Efter ca. 15 minutter var det "vend om", og så startede et hurtigt blowjob og så gummi på og en ride tur. Efter ca. 3 minutters ridetur, blev jeg spurgt om jeg var kommet, men det var jeg ikke, så rideturen fortsatte, indtil jeg bad om en anden stilling, og så sluttede vi i missionær. Alt i alt ca. 30 minutter. Blev så spurgt om jeg ønskede mere massage, hvilket jeg takkede ja til. Og så fik jeg massage indtil der var gået 55 minutter.

Så jeg fik i alt 55 minutter, med meget lidt sex, uden megen indlevelse. Så gentagelsesfaren er meget lille.

Havde betalt 1.400,- for en time og fik 55 minutter sammenlagt. Så tiden blev brugt, men sex kunne være bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig moden sønderjydes anmeldelse. Bordellet der ligger noget uden for byen, er bemandet med flere kvinder, ingen af dem lever op til de fotos der er i annoncerne. De forsøger at presse prisen vejret i forhold til det aftalte. Huset er slidt og koldt, Der er ingen tvivl om bordelfatter er en hård arbejdsgiver. En gennemført dårlig oplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/344906

Del dette indlæg

Link til indlæg
M50plus skrev, den 9.9.2022 at 21:16:

Jeg er helt enig moden sønderjydes anmeldelse. Bordellet der ligger noget uden for byen, er bemandet med flere kvinder, ingen af dem lever op til de fotos der er i annoncerne. De forsøger at presse prisen vejret i forhold til det aftalte. Huset er slidt og koldt, Der er ingen tvivl om bordelfatter er en hård arbejdsgiver. En gennemført dårlig oplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/344906

Nej. Det der vises på siden, og det der er på stedet. Er ikke ens. 

Og desværre er det blevet en penge maskine. 

Første gang, var en ok oplevelse.  selv om pigen ikke var som på siden. lidt ældre, men ellers en fin oplevelse. med masser af nærvær.

Så tog turen igen. Men det var da blevet til en penge maskine. alt koster ekstra. og det var koldt og efter 45min håbede hun det vil være slut...

Del dette indlæg

Link til indlæg

I skriver udenfor  tønder !!!   er det den tidligere sølsted Thai massage vi snakker om,  menes  ca 7 km nord for Tønder !

Hvis ,    så kan det nemlig være Cirkuset  diregeres af de samme som tidligere , og Så er det som spille lotto!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 3 timer siden:

I skriver udenfor  tønder !!!   er det den tidligere sølsted Thai massage vi snakker om,  menes  ca 7 km nord for Tønder !

Hvis ,    så kan det nemlig være Cirkuset  diregeres af de samme som tidligere , og Så er det som spille lotto!!!!!

Nej det er på Koldingvej mellem Abild og Løgumkloster

Del dette indlæg

Link til indlæg
M50plus skrev, den 18.9.2022 at 21:58:

Nej det er på Koldingvej mellem Abild og Løgumkloster

ok tak, så er det der,  hvor der før var  en sort pige/dame  ,  for et par är siden !!!   held og lykke !!   Igen prøv lotto, der  er det samme chance for at vinde !! mener jeg .

Redigeret af tronheim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...