Hop til indhold
denensomme

Hvordan får man gp'er til at åbne op om deres priser?

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, den 27.8.2022 at 12:13:

Der er ikke noget der hedder markedsprisen i dette marked. Ydelserne er alt for forskellige, og pigerne kan også selektere i kundetyper ved at sætte priserne på en bestemt måde. 

Selvfølgelig er der det. Har observeret du flere gange har omtalt Århuspriser når en stakkel har spurgt efter pris for en tjeneste.

nørden skrev, den 27.8.2022 at 18:08:

Er det? Såvidt jeg kan se kostede mange af 400 kr. damerne 300 kr. for et par mdr. siden, mens 500kr. damerne nu koster 600 eller 700 kr.

Dem har jeg ikke set. Men kan se  flere annoncer 400 kr. piger. Typiske danske piger. Men det kan være selektive tjenester jeg går efter, der er blevet billigere.

JenniferRomantica skrev, den 27.8.2022 at 12:05:

Jeg arbejder kun først på måneden @Renan fordi du da klart har ret i din påstand om at folk er mere købedygtige i starten af måneden..

Det er ikke en påstand men en observation af at det er nemmere at forhandle sig til en bedre pris sidst på måneden. Det er min personlige oplevelse.

Redigeret af Renan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Renan skrev, for 15 minutter siden:

Selvfølgelig er der det. Har observeret du flere gange har omtalt Århuspriser når en stakkel har spurgt efter pris for en tjeneste.

Suk heller ikke med dette alias kan du læse ind ad. 
Århus priser er ikke markedspriser. Det er priser som er gældende for en lille gruppe piger i et begrænset geografisk område - det kan man ikke kalde markedspriser
Marked=alle udbydere i et given marked;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Suk heller ikke med dette alias kan du læse ind ad. 
Århus priser er ikke markedspriser. Det er priser som er gældende for en lille gruppe piger i et begrænset geografisk område - det kan man ikke kalde markedspriser
Marked=alle udbydere i et given marked;)

Nåååå. Markedspriser er prisen på markedet i et begrænset geografisk område.  Prostituerede opererer geografisk afgrænset. Derfor er det udbydere i et givent [geografisk afgrænset] markedet. Prisen på grønsager på Ingerslevs Boulevard Marked er heller ikke den samme på Torvet i Horsens :)

Kald det hvad du vil , jeg kalder det markedspriser i f.eks. Århus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...