deepdiving 23 Skrevet 27. August, 2022 Halløj Er der nogle af jer, som har erfaringer med stedet Lovsangsdal 14 ved Bording? Jeg tænker mest på stedets renlighed, generel pålidelighed ift. kvindernes billeder og så videre? Jeg kan se, der er en smuk kvinde på besøg for tiden, https://annoncelight.dk/showad/293373 Nogen, som har besøgt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 27. August, 2022 Det er et alm. landbordel. En gård med nyere stuehus. Har været i gang i en del år. Sidst jeg har der for en del år siden var der både danske og udenlandske piger Forholdene er fine og du skal ikke være bange for at møde forhold som i de berømte Låsby Svendsen bordeller, med faldefærdige huse, ingen varme og forarmede afrikanske kvinder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 27. August, 2022 Har været der 1 gang, der var alt ok, hvis jeg ikke husker meget forkert parkerer man også bag huset og kan fortsætte rundt om huset når man kører derfra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 27. August, 2022 deepdiving skrev, for 5 timer siden: Halløj Er der nogle af jer, som har erfaringer med stedet Lovsangsdal 14 ved Bording? Jeg tænker mest på stedets renlighed, generel pålidelighed ift. kvindernes billeder og så videre? Jeg kan se, der er en smuk kvinde på besøg for tiden, https://annoncelight.dk/showad/293373 Nogen, som har besøgt hende? Jeg håber du skriver en anmeldelse, hvis du aflægger et besøg. Kvinden, der er der nu, kunne godt friste, hvis det er ægte billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 263 Skrevet 27. August, 2022 Har også været der en enkelt gang for et lille års tid siden. Stedet fejler ikke noget, så bare afsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 28. August, 2022 Jeg har været der 1 gang til et handjob. Stedet er meget diskret i den forstand, at det ligger afsides men alle i området ved nok hvad der foregår. Der er mulighed for parkering bag huset, men det er meget smalt, så jeg vil anbefale at bakke ind, så det er nemmere at komme derfra uset. Værelset var fint rent da jeg var der, men jeg forestiller mig ikke at der er mere end en pige på arbejde. Det er muligt man kan køre rundt om huset og komme ud på den anden side men naboens bil holdte der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg