Hop til indhold
Loureed

Sexaholics bekendelser fra weekenden 3

Recommended Posts

Når vi nu alligevel har fjernet os totalt fra emnet "anmeldelse" og bruger forummet til debat, så vil jeg også lige skyde en betragtning ind:

Når en "bror" har haft en super-oplevelse og deler en rigtig god erfaring med os, så afføder det 2, max 3 korte, glade bemærkninger.

Når der derimod er én, der beskriver en marathon-lignende række oplevelser (som man så kan tro på eller ej) afføder det en lavine af kommentarer, hvoraf hovedparten ikke drejer sig om anmeldelserne og pigerne, men om "brorens" sex-drive, om han lyver og om vi hver især synes at han får valuta for pengene.

Mærkeligt, ikke ?. Vi er her vel egentlig for at dele vore erfaringer, så vi kan hjælpe hinanden med at få så mange gode oplevelser som muligt, - eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja Ja og det tror vi så på! *SS* Sjovt nok pludselig til Tyskland efter jeg havde skrevet om det. Godt skrevet anyway men burde postes under erotiske noveller!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Folk går i for små sko her. Så mange anmelder ligner hinanden til forveksling. Og så kommer der én, der er VIRKELIGT anderledes. Lad os bare nyde det folk, i stedet for at komme med en hagl af kritik og tvivl. Ellers holder han op med at skrive, og det ville være synd, for det, han skriver, har stor underholdningsværdi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest keldtolstrup

Når man læser reaktionerne på Mr. Reeds eventyr, så kan jeg sq godt forstå, at der kører så mange Berlingoer, Kia'er, Up'er etc rundt på vejene, at DF står til et kanonvalg, at Netto ekspanderer og at H&M tilbyder tøj i de vilde nuancer sort, hvid og 12 forskellige grå farver ind i mellem..

Lad nu være med at bedømme manden på baggrund af egen middelmådighed og midtlivskriser og fornuftig tilgang til livet - det er ikke alle, der spænder traileren på bilen og kører til Otto Duborg for at spare 100 kroner, og hvor der skal læses tilbudsaviser.

Livet er sq da ikke så forudsigeligt, kedeligt, rationelt for alle?!?!

Hvem har ikke mindste et par gange i sit liv brændt 10-12.000 af på en stripklub, købt rødvin fra den nedeste ende af vinkortet, givet runder på natklubben, hoppet på et fly for at gå i byen i et andet land??

Og vedr. Reeds udholdenhed - der findes sq piller for dette, hvis kan ikke selv har kemien med.

Normalt vil jeg selv max orke og gide 1-2 runder førend jeg ville finde Tipslørdag interssant igen. Men har altså også haft weekender, hvor jeg har mødt pigen i byen, hvor kemien var der, og hvor hele lørdagen og søndagen endte i sengen, i badet, på bordet etc. (Dog uden at jeg fes rundt i Latx-underhyler. Men igen det er så der jeg er småborgerlig).

Så accepterer at der heldigvis er nogle derude med en hel del mere drive end os andre. Tak for det, ellers ville livet sq være lige så trist som kun en fransk chefdesigneder for Citroen kan leve det ellers.

Personligt har jeg en lille aftale senere i aften inden der synges med på:

Goodnight ladies, ladies goodnight

It's time to say goodbye, let me tell you, now

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer at kalde det en dag i Tyskland :lol::lol::lol:

Jeg har utroligt svært ved at se det odiøse i 4 knald på én dag... om det så er med samme pige, eller med flere forskellige - og jeg har da rundet de 40, så ung er vel ikke længere betegnende for mig ;)

Vi er jo alle forskellige, så blot fordi man ikke selv formår det, kan det jo godt være at andre kan ;)

Det hænder det bliver 12 timers sex incl. pauser med 12-15 piger på en dag... :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest keldtolstrup

Jeg har aldrig brændt 10-12000 af på en stripklub.

Hvis du tænker på nogle af de tarvelige steder i Danmark, så er jeg enig.

Men du har så nok aldrig været på klub et eller andet sted syd for Texas og nord for Ildlandet... Pengene løber hurtigt når der står to mexikanske dørmænd og beder om betaling - selv for det du ikke bestilte.

Andre gange så løber regning løbsk sammen med dine hormoner, når du får chancen for at se hvad du egentlig også kan bestille bag scenen sammen med de lokale skønheder fra Diva, Caracas efter I alle tre henover et par flasker champagne er blevet enige om de få spilleregler der alligevel er den næste times tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du tænker på nogle af de tarvelige steder i Danmark, så er jeg enig.

Men du har så nok aldrig været på klub et eller andet sted syd for Texas og nord for Ildlandet... Pengene løber hurtigt når der står to mexikanske dørmænd og beder om betaling - selv for det du ikke bestilte.

Andre gange så løber regning løbsk sammen med dine hormoner, når du får chancen for at se hvad du egentlig også kan bestille bag scenen sammen med de lokale skønheder fra Diva, Caracas efter I alle tre henover et par flasker champagne er blevet enige om de få spilleregler der alligevel er den næste times tid.

12000 i Sydamerika? Altså det kan man købe en brugt jetjager for der. Løber fantasien ikke lidt af med dig? Amigo? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest keldtolstrup

12000 i Sydamerika? Altså det kan man købe en brugt jetjager for der. Løber fantasien ikke lidt af med dig? Amigo? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og den ene gang jeg ville spare og gik på et snusket sted i Zona Roja i Mexico City sammen med et par kammerater endte med trussel om tæsk af to udsmidere, der ikke gjorde meget for at skjule deres våben. Det var så dengang at hvad der svarer til 12.000 kom på bordet (nej, du ringer ikke til politiet i det tilfælde - og på en eller anden måde, så anerkender du også købet af den sidste flaske champagne du ellers ikke helt kan huske smagen af...)

Hvorfor bruge penge på dyrt champagne, når du kan tage på Termas i fx Rio og finde lækre piger, Konceptet her næsten ligesom FKK og de plejer ikke at snyde her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor bruge penge på dyrt champagne, når du kan tage på Termas i fx Rio og finde lækre piger, Konceptet her næsten ligesom FKK og de plejer ikke at snyde her.

Men med taxituren fra Mexico City til Rio (og retur) oveni, så er der nok ikke sparet meget. Det bliver vel 15.000 km frem og tilbage (i fugleflugt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fuck en vild tur Loured!! Jeg er ligesom Heine imponeret men ikke misundelig. Det vildeste jeg har været ude for er at blive spændt op på et kors og få almindelige klask bagi. Men du går all in må man sige.. og fedt du bare lader dine grænse flytte ligeså stille.... pigen må jo også være ufatteligt dygtig til at aflæse dine signaler!!!

Meget, meget inspirerende læsning, som man ikke finder hver dag på eroguide!!!

Og til trådforurenerne: Gå ud og få nogle dejlige hyrdetimer med en smuk kvinde istedet for at miskrediterer denne særdeles velskrevne og interessante anmeldelse.

Du må ikke lade dig stoppe af disse folk Loured.. det ville sgu være ærgeligt. Jeg har godt opdaget at denne undelige trend med at råbe løgn og latin eller fake profil på trods af ADSKILLIGE påtaler og reprimander breder sig som ringe i vandet.. det er desværre nok kommet for at blive.. luk ørene og giv dem noget kærlighed.. så bliver de blide som lam :)

Alt godt fra Hippie aben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en af trådforurenerne som Bonobo med rette skælder ud på :oops:

En sexaholics bekendelse I og II gav hvad jeg opfatter som en isnede trøstesløs beskrivelse af den købte sexoplevelse, som jeg ville have foretrukket at kunne afvise som fiktion. Det at jeg var ubehageligt berørt, fik mig til at angribe troværdigheden af en ret ligegyldige detalje i bekendelser III. Men jeg var og er overbevist om oplevelserne er autentiske.

Så hvis du ikke helt har opgivet EG, og stadigt læser med Loureed, så glem os trådforurenere, og fortsæt dine iøvrigt velskrevne bekendelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...