Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har knaldet Nida for en del år siden. Det var okay. Du kan eventuelt læse min anmeldelse: Nida, meget petite.

vh Tacoma

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage_Elsker skrev, den 1.9.2022 at 21:30:

Nej 2 forskelige personer. Ann har silikonebryster og Amber har naturlige bryster :P

:lol::lol::rolleyes:same same..... But different, but still the same... I guess 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FodFyr skrev, den 28.8.2022 at 19:52:

linket virker ikke, så nej .

Hvis du har problemer kan du gå ned på dit lokale bibliotek og få hjælp til det der med "computer". Her er fx et tilbud i Hammel, men der er lignende tilbud på alle biblioteker til ældre borgere: http://pckursushammel.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FodFyr
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Hvis du har problemer kan du gå ned på dit lokale bibliotek og få hjælp til det der med "computer". Her er fx et tilbud i Hammel, men der er lignende tilbud på alle biblioteker til ældre borgere: http://pckursushammel.dk/

Du har tydeligvis ikke lært af din karantæne du fik herinde for lign opførsel af nedgørende kommentar .

Det første link som trådstarter linker, virker ikke, desuden er jeg hverken ældre eller har problemer med link generalt .

Desuden har jeg været her før og kender dig og sågar ved hvem du er, men vil undlade at udstille dig .

Forsat god lørdag .

Redigeret af FodFyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
FodFyr skrev, for 3 timer siden:

Du har tydeligvis ikke lært af din karantæne 

Jeg har aldrig haft karantæne? Vær sød ikke at sprede løgne.

Det første link som trådstarter linker, virker ikke,

Der er ikke noget link, der er en URL. Den kan ikke gøres til et link, fordi Eroguides Adm har besluttet at forbyde link til Nympho. Enhver kan dog sagtens bruge en URL til at finde en annonce.

ved hvem du er, men vil undlade at udstille dig .

Jeg er imponeret. 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

Pc kursus kan i tage i hygge. 

Tilbage til efterlysning 

Keeper 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Massage_Elsker skrev, den 1.9.2022 at 21:30:

Nej 2 forskelige personer. Ann har silikonebryster og Amber har naturlige bryster :P

Er Amber ikke stoppet? Ikke at det er noget stort tab. Hun så hammer godt ud, men leverede en ligeså elendig service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 15 timer siden:

Er Amber ikke stoppet? Ikke at det er noget stort tab. Hun så hammer godt ud, men leverede en ligeså elendig service.

Det tror jeg, fordi jeg ved ikke hvor hun befinder sig henne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...