Joan 124 Skrevet 29. August, 2022 Var lige en hurtig smut forbi hende her i sidste uge https://annoncelight.dk/showad/215692 Vi aftalte 15 min over telefonen.. Men det blev sku til 45min alligevel.. Hold da fest det var godt ... Jeg fik sku lov til at kneppe hende i alle huller.. Jeg kom sku 2 gange og hun blev ved.. Hun var hamrende tændt og skulle bare have pik. Vil gætte på hun kom 2 eller tre gang .. Alt var tilladt hos hende.. Pigen: 10/10 lækker krop Sted: 8/10 kendt sted i Ejby Sex: 10/10 plus Gentagelse: ja da selvfølgelig 100% Jeg var sku øm i pikken dagen efter hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 29. August, 2022 Hej. Hvor godt ligner billederne? Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 29. August, 2022 stein skrev, for 1 time siden: Hej. Hvor godt ligner billederne? Mvh Det er hende du møder.. Hun er noget kønner i virkeligheden.. Alt sidder perfekt på hende plus hun knepper glimrende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 47 Skrevet 29. August, 2022 Hvor diskret ligger det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 30. August, 2022 natdyr skrev, for 16 timer siden: Hvor diskret ligger det ? Jeg vil mene det ok diskret.. I en lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg