Hop til indhold
Guest Miss Lilou-Marlou

Lækkert hotel/hotel lejlighed i Jylland egnet til session

Recommended Posts

Guest Miss Lilou-Marlou

Er der et hotel der er lækkert indrettet som fungere bedre en andre til sessioner?

Gerne i Vejle eller Århus

Hvor man fx ikke skal bruge kort til elevator eller det praktisk set fungere godt til den slags møder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Hotel Hedegården i Vejle er som skabt til formålet. Der skal man ikke engang forbi receptionen for at få adgang til værelserne. 

Skriv hvis du vil vide mere 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hotel Opus i Horsens er fantastisk lækkert - men det er naturligvis ikke direkte Vejle eller Aarhus, men det slår de andre med længder i lækkerhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miss Lilou-Marlou
lurik skrev, for 1 time siden:

Hotel Hedegården i Vejle er som skabt til formålet. Der skal man ikke engang forbi receptionen for at få adgang til værelserne. 

Skriv hvis du vil vide mere 

Det vil jeg kigge på :) 

Sherlock skrev, 1 time siden:

Hotel Opus i Horsens er fantastisk lækkert - men det er naturligvis ikke direkte Vejle eller Aarhus, men det slår de andre med længder i lækkerhed.

skal man bruge kort til elevator ?

Det ser ud til at der er trapper kan man komme til værelserne der fra?

Suiten ser  lækker ud :) Horsens var nu ikke lige hvad jeg havde i tankerne men det kan godt være en mulighed...

Redigeret af Miss Lilou-Marlou

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miss Lilou-Marlou skrev, den 29.8.2022 at 16:36:

Det vil jeg kigge på :) 

skal man bruge kort til elevator ?

Det ser ud til at der er trapper kan man komme til værelserne der fra?

Suiten ser  lækker ud :) Horsens var nu ikke lige hvad jeg havde i tankerne men det kan godt være en mulighed...

Ingen kort til elevator - ja, man kan tage trapper, hvis man ønsker motion - man kan tage elevator direkte fra indgangen fra parkeringskælderen - og ja, jeg synes det er et lækkert hotel til lækre oplevelser med lækre kvinder - og såvel suiten som juniorsuiterne har altså et badeværelse med spa man bare bliver helt vild med at bruge til forskellige lege :) :) -- du kan jo sige til, så kan vi måske finde en dag til noget hygge :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...