Brygger 33 Skrevet 30. August, 2022 Jeg har oprettet en profil på dating. Har også i tankerne at ville oprette andre steder også. Men for at blive rigtigt aktiv skal man bruge kreditkort. Og så kommer posteringen jo til at stå på kontoudtoget. Muligvis som noget andet, men hvis konen nu lægger to og to sammen en dag, jeg tænker, hvad gør I andre, hvis I har behov for at skjule en postering på kontoudtoget. Vi har hver vores konto herhjemme, men det kan jo være, at konen tilfældigt kommer til at se det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mesteryowda 46 Skrevet 30. August, 2022 Du kan oprette en konto i en anden bank, er super nemt, Lunar eksempelvis, det tager ikke mange minutter før du har et (online) kreditkort som virker. Jeg oprettede for nogle uger siden en Revolut konto, fordi der var nogle piger der ville ha betaling af den vej, så det prøvede jeg - og nu går jeg faktisk rundt og bruger det kort til alt det "lyssky" som min kære kone ikke skal vide noget om. PS. Kræver selvfølgelig at du kan overføre noget start kapital til den nye konto. Held og lykke med det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brygger 33 Skrevet 30. August, 2022 mesteryowda skrev, for 2 minutter siden: "PS. Kræver selvfølgelig at du kan overføre noget start kapital til den nye konto. Held og lykke med det".. OK lyder smart, men selve transaktionen fra den "ordinære" bank til Lunar kan vel også være mistænksomt, specielt hvis det er et par tusinde.....??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2022 (edited) Brygger skrev, for 44 minutter siden: OK lyder smart, men selve transaktionen fra den "ordinære" bank til Lunar kan vel også være mistænksomt, specielt hvis det er et par tusinde.....??? Det foregår nemt via en betaling med dit eksisterende betalingskort, men det vil du jo aldrig slippe for, der vil altid være en visuel transaktion, men spørgsmålet er om der eks. står lunar, revolut osv. eller dating abonnement. Og så vil du jo kunne opnå andre goder, hvis du vælger andet end gratis abonnementet og evt. har et behov for det. Eks. en rejseforskring, gratis kontanthævning i automater mm. Redigeret 30. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 30. August, 2022 Jeg ville nok bare låne en god kammerats kort.. Jeg ville som kvinde undre mig mere over en ekstra bankkonto end en uspecificeret postering.. Jeg kan se man også kan betale in app via Google pay eller iTunes.. Måske var det en mulighed hvor transaktionen ikke står på ens konto.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 30. August, 2022 (edited) Brygger skrev, for 3 timer siden: Jeg har oprettet en profil på dating. Har også i tankerne at ville oprette andre steder også. Men for at blive rigtigt aktiv skal man bruge kreditkort. Og så kommer posteringen jo til at stå på kontoudtoget. Muligvis som noget andet, men hvis konen nu lægger to og to sammen en dag, jeg tænker, hvad gør I andre, hvis I har behov for at skjule en postering på kontoudtoget. Vi har hver vores konto herhjemme, men det kan jo være, at konen tilfældigt kommer til at se det. Kære Brygger Jeg har i vist omkring 18 år en profil på Dating.dk og der står Dating.dk noteret som Freeway på kontoudtog. Nu betyder det ikke en skid for mit vedkommende da jeg også i hele perioden har været single, - nå ja lige bortset fra de 2 langtidsholdbare kærester + Covid perioden hvor den har været på "stand by" lukket ned - uden billeder og tekst og uden abonnementsbetaling. Løvinden Mia Wagner fra "Løvens hule" har indtil for nylig været direktør for Freeway koncernen og snakket om dette bl.a også om Dating.dk - - - så måååååååske din kone også årelangt har fulgt "Løvens hule" Helt tilbage i 03 - 04 - 05 var jeg også ind imellem på Scor.dk og de havde dengang et helt intetsigende modtagernavn på kontoudtog. Ved ikke hvordan det er i dag. Jeg kan anbefale Dating.dk det er der jeg får fremmed fisse - - der er altså ligeså mange kvinder der vil have noget "ind i den dumme" som der er mænd der vil have noget "på den dumme". En gang i mellem må man sgu tage "sig til hovedet" over kvinder hvor villige/hurtige/snedige/planlæggende og ikke mindst risikovillige de kan være når der er pik i udsigt - - - og de kan være nøjagtig lige så store grisebasse med fissen som mand kan være med pikken, dvs kneppe rundt til både højre og venstre. (Du skriver: konen - - - Du skal også vide at gummi er noget der aldrig har "ligget i luften" ej heller været på tale - aldrig, ej heller på date i udlandet - - - - så hvis du er gift!!!! . Jeg bliver jævnligt testet for STD og altid negativ.) - - been there done that. Mange hilsner Nye tider Redigeret 30. August, 2022 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 30. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden: Jeg ville nok bare låne en god kammerats kort.. Jeg ville som kvinde undre mig mere over en ekstra bankkonto end en uspecificeret postering.. Jeg kan se man også kan betale in app via Google pay eller iTunes.. Måske var det en mulighed hvor transaktionen ikke står på ens konto.. - - der er som du skriver sikkert flere muligheder. Man kan også både sende en mail og ringe til Dating.dk og spørge om hvordan ligger landet mht diskret betaling, det er næppe første gang de får sådan et spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 30. August, 2022 Nye tider skrev, for 2 minutter siden: - - der er som du skriver sikkert flere muligheder. Man kan også både sende en mail og ringe til Dating.dk og spørge om hvordan ligger landet mht diskret betaling, det er næppe første gang de får sådan et spørgsmål Ifølge deres egen FAQ så der to muligheder.. Kort eller in app køb via iTunes eller Google pay.. Jeg tænker ikke de finder på en løsning for en enkel person når de ikke har set behovet for det endnu.. Måske tager de imod de der prepayed kort.. Dem kan man vist købe kontant på forskellige tankstationer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 30. August, 2022 Brygger skrev, for 2 timer siden: Hvis du opretter en konto i en anden bank, og konen opdager det, er det selvfølgelig en hemmelig opsparing til jeres sølvbryllup, hvor du vil overraske hende med en ny bryllupsrejse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FodFyr Skrevet 30. August, 2022 Hvor er det usmageligt at i kommer med gode råd om hvordan han kan bedrage sin kone, tænk hvis det var jeres egen partner der søgte råd andre steder om hvordan han/hun nemmest kunne bedrage jer . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 30. August, 2022 FodFyr skrev, for 8 minutter siden: Hvor er det usmageligt at i kommer med gode råd om hvordan han kan bedrage sin kone, tænk hvis det var jeres egen partner der søgte råd andre steder om hvordan han/hun nemmest kunne bedrage jer . Du er garanteret enlig - det er normalt kun enlige, der er så moralske - måske derfor de er enlige 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FodFyr Skrevet 30. August, 2022 (edited) Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden: Du er garanteret enlig - det er normalt kun enlige, der er så moralske - måske derfor de er enlige Du har helt ret, jeg er selv valgt single da jeg ikke egner mig til forhold, men at bedrage et andet menneske ville jeg aldrig gøre, har selv været udsat for utroskab og det var ikke spor rart, så drop dit moralske og ikke moralske fis . Hvad folk gør er deres egen hovedpine, men at der ligefrem sidder folk og hjælper til det, er usmageligt i min verden, længere er den ikke . Redigeret 30. August, 2022 af FodFyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 30. August, 2022 Julius skrev, for 35 minutter siden: Hvis du opretter en konto i en anden bank, og konen opdager det, er det selvfølgelig en hemmelig opsparing til jeres sølvbryllup, hvor du vil overraske hende med en ny bryllupsrejse - - ja eller kontoen kommer til at indgår i bodeling ved skilsmissen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 30. August, 2022 FodFyr skrev, for 9 minutter siden: Du har helt ret, jeg er selv valgt single da jeg ikke egner mig til forhold, men at bedrage et andet menneske ville jeg aldrig gøre, har selv været udsat for utroskab og det var ikke spor rart, så drop dit moralske og ikke moralske fis . Hvad folk gør er deres egen hovedpine, men at der ligefrem sidder folk og hjælper til det, er usmageligt i min verden, længere er den ikke . Hvad du skriver er jo totalt selvmodsigende! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 44 minutter siden: Ifølge deres egen FAQ så der to muligheder.. Kort eller in app køb via iTunes eller Google pay Og for at foretage de betalinger in app, der registrerer du jo med dit betalingskort, så beløbet kan trækkes og så kommer der jo registreringer på din bankkonto alligevel. Redigeret 30. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2022 FodFyr skrev, for 15 minutter siden: så drop dit moralske og ikke moralske fis . Hvad folk gør er deres egen hovedpine Måske kunne du selv leve op til hvad du skriver ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 30. August, 2022 Nye tider skrev, for 31 minutter siden: - - ja eller kontoen kommer til at indgår i bodeling ved skilsmissen Så kan de jo tage på hver sin rejse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 30. August, 2022 FodFyr skrev, for 32 minutter siden: Hvor er det usmageligt at i kommer med gode råd om hvordan han kan bedrage sin kone, tænk hvis det var jeres egen partner der søgte råd andre steder om hvordan han/hun nemmest kunne bedrage jer . Kære Fodfyr - - jøsses dog - - - - du kan være så evigt forvisset om at kvinder IKKE er en skid bedre en mænd !!! - altså UTRO. - - kvinder læser også med herinde og får måske nogle hint - - se selv hvor mange ikke medlemmer der er online på EG. NB: - det er selvfølgelig ikke udelukkende kvinder, næppe ret mange, eller ingen - - sig forstå. Kvinder er også utro; men de agerer på en helt anden måde snedige -opfindsomme - løber gerne en risiko - hører noget gennem veninder osv. Der er altså for mig noget livsbekræftende over kvinder der er autentiske - målrettede - - også når det gælder fremmed pik. Pragtfuld Det er mine erfaringer på Dating.dk og Scor.dk og nogle tyske datingsider. Og endnu en gang - been there done that Ligeberettigelse mellem kvinder og mænd - - please - tak - - og det mener jeg. Mange hilsner Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brygger 33 Skrevet 30. August, 2022 Tak for alle de gode råd. Jeg synes, det er fantastisk, at man også må have lov at spørge om sådan noget og finde så mange velmenende og brugbare svar. 1. Det lyder jo smart nok med Google Pay, men som én skriver, så kommer også det, og hvad man har brugt beløbene til, vel formodentlig til at figurere på ens kontoudtog. Og så er jeg jo lige vidt. Har jeg ret i det. Så kunne en løsning måske være den der konto i en anden bank. At låne en vens kreditkort, tror jeg ikke helt holder. Det vil kunne belaste venskabet, tænker jeg, på sigt, jeg tænker, man ikke skal reklamere med sin utroskab.. 2. Jeg har overhovedet ingen moralske skrupler ved at "bedrage" min kone, som jeg kalder hende, selv om vi ikke har papir på hinanden. Hun er komplet uinteresseret i sex eller at ville tilfredsstille mig, og det synes jeg ikke, jeg kan leve med. Omvendt er vi gode for hinanden på så mange andre punkter, at jeg ikke ønsker at sætte min og hendes tryghed og vores forhold på spil. Jeg tænker, at mange andre har det på samme vis. Min eneste betænkelighed ved at være utro er, at det bliver opdaget, så det gør jeg en masse for at forhindre. 3. Jeg har haft skriftlig kontakt med www.dating.dk, der fortæller, at man desværre ikke kan betale anonymt. Så jeg må altså finde en anden løsning. 4. I første omgang vil jeg finde, tænker jeg, en glædespige til at "tage trykket" for på den måde at forsøge at finde ud af, hvilken vej, jeg skal gå med mit sexliv. Det bliver i hvert fald ikke ved med at gå i årevis for mit vedkommende uden sex. Lige pludselig kan man jo med alderen ej heller få den op at stå mere..... Alt godt fra Brygger 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. August, 2022 FodFyr skrev, 1 time siden: Hvor er det usmageligt at i kommer med gode råd om hvordan han kan bedrage sin kone, tænk hvis det var jeres egen partner der søgte råd andre steder om hvordan han/hun nemmest kunne bedrage jer . Jeg sad også og undrede mig over at der ikke var indlæg fra moralisterne - det kom du så med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2022 (edited) Brygger skrev, for 26 minutter siden: Jeg har overhovedet ingen moralske skrupler ved at "bedrage" min kone, som jeg kalder hende, selv om vi ikke har papir på hinanden. Hun er komplet uinteresseret i sex eller at ville tilfredsstille mig, og det synes jeg ikke, jeg kan leve med. Omvendt er vi gode for hinanden på så mange andre punkter, at jeg ikke ønsker at sætte min og hendes tryghed og vores forhold på spil. Jeg tænker, at mange andre har det på samme vis. Min eneste betænkelighed ved at være utro er, at det bliver opdaget, så det gør jeg en masse for at forhindre. Har du talt med hende om dette?, det er jo ikke unaturligt at den ene i et forhold har et større behov end den anden eller at man er gode sammen, bare ikke seksuelt længere. Og hvad gør vi så for stadig at være sammen ? Det er ikke ment som en moralsk kommentar, du skal gøre hvad du føler er bedst for dig. Det behøver jo ikke kun at være ens partner man vil skjule hvad man bruger sine penge på, jeg betaler eks. for det meste altid kontant, hvor jeg kan og det synes min bank er underligt og netto er irriteret, for så kan de jo ikke se hvad jeg bruger mine penge på, så jeg kan profileres og mit købe mønster digitaliseres så en dag at min forsikring kan få de oplysninger udleveret så jeg kan få svært ved at få en ordentlig livsforsikring. Men ok, det er en helt anden snak. Redigeret 30. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 30. August, 2022 Brygger skrev, for 43 minutter siden: I første omgang vil jeg finde, tænker jeg, en glædespige til at "tage trykket" I så fald kan du over en periode hæve fx 2-300 kr over, hver gang du handler dagligvarer. Så får du kontanter at betale med, og dit kontoudtog ser normalt ud. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 30. August, 2022 Agurken skrev, for 2 timer siden: Og for at foretage de betalinger in app, der registrerer du jo med dit betalingskort, så beløbet kan trækkes og så kommer der jo registreringer på din bankkonto alligevel. Men så hedder registreringen "iTunes" eller "Google pay".. Det gør det i hvertfald når jeg køber noget via en app på min mobil.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1595 Skrevet 30. August, 2022 (edited) Skriver man ikke selv teksten på posteringen, hvis man overfører til anden konto, f.eks. Revolut eller Luna Bank? Så skriver du bare “Opsparing til min kones 100 års fødselsdag”. I så fald har du kun et problem, hvis I begge lever til den tid. Redigeret 30. August, 2022 af OldGentlemann 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 31. August, 2022 Man kan også spille spil - lotto mv. og købe tallonerne vha. kortet og få evt. udbetalinger udbetalt kontant - ved godt det i gennemsnit måske kun giver 2/3 tilbage og der kan gå år imellem man vinder noget - men der er ikke nogen, der kan argumentere imod det eller spørge til hvad man bruger pengene til, hvis man siger: "at man aldrig vinder noget" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg