Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har lidt mere info om gade piger i kbh ..har hørt pris 300 for økoblow ..er der bestemte tidspunkter de er der .er det kun weekend ? ..tænker mest på danske piger ..:)  håber i kan hjælpe en broder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke du finder nogle danske gadepiger.. Mange har søgt før.. Der vist en sigøjner i Nordhavn og så nogle forskellige nationaliteter omkring Istedgade stadig.. Vist mest mørke piger.. Priserne har jeg ikke lige lagt mærke til.. Men du kan evt søge på gadepiger i søgefeltet så kommer der en masse tråde op.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 28 minutter siden:

Jeg bliver altid så trist når nogen efterlyser gadepiger.

Hvorfor dog det? 

Gadepiger i dag er ikke på stoffer som de var i gamle dage. Jeg tror faktisk ikke, at dem på klinikker og lejligheder i kbh har det meget bedre. 5,6 7 mænd om dagen og så en "udlejer", som står bagved og tager halvdelen af fortjenesten !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor dog det? 

Gadepiger i dag er ikke på stoffer som de var i gamle dage. Jeg tror faktisk ikke, at dem på klinikker og lejligheder i kbh har det meget bedre. 5,6 7 mænd om dagen og så en "udlejer", som står bagved og tager halvdelen af fortjenesten !!!

Lige præcis .. alså tænker 80 procent af annoncher er piger der er tvunget ud i det af den ene eller anden grund  det vigtige i alt dette er at  man skal respektere pigen og er sød ved dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor er det typisk. Der er en som efterlyser et eller andet og straks kommer horden af 7 dags hellige med alle deres moralske skrubler over den efterlyste ydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kristensen2201 skrev, den 31.8.2022 at 14:04:

Lige præcis .. alså tænker 80 procent af annoncher er piger der er tvunget ud i det af den ene eller anden grund  det vigtige i alt dette er at  man skal respektere pigen og er sød ved dem.

Det er i alle tilfælde påfaldende, hvor mange af pigerne som har deres egen lejlighed midt i Kbh. Nogen må eje disse lejligheder og jeg tror næppe de udlånes gratis til pigerne. 

Man kunne samle de besøgte adresser sammen i en PB og se om det er samme firma der ejer lejlighederne (ses på tinglysning.dk) Det er vel næppe en overtrædelse af EG regler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
anmelder skrev, den 3.9.2022 at 14:01:

Det er i alle tilfælde påfaldende, hvor mange af pigerne som har deres egen lejlighed midt i Kbh. Nogen må eje disse lejligheder og jeg tror næppe de udlånes gratis til pigerne. 

Man kunne samle de besøgte adresser sammen i en PB og se om det er samme firma der ejer lejlighederne (ses på tinglysning.dk) Det er vel næppe en overtrædelse af EG regler?

@anmelder Du er velkommen til at starte en tråd om det emne i general debat. I denne tråd er det offtopic.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, den 3.9.2022 at 14:01:

hvor skal man skrive sig op, hvis man enormt gerne vil være en del af dit CSI-team?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...