Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende før, hun ligner sig selv på billederne, men de kunne godt have behov for at blive opdateret. Hun startede ud  med at give mig et blowjob, hvor efter hun satte sig i 69, efter dette satte hun sig over mine hofte og rørte ved mit bryst, jeg gik og troede hun ville komme op så jeg kunne sutte hende igen, men på mindre en to sekunder sad hun på min pik, uden kondom….! Jeg fik hende hurtigt til at gå af, og efter dette søgte jeg læge for at blive testet for kønssygdomme, jeg slap heldigvis for disse gener, min anbefaling vil være at man aftaler med hende HELT PRÆCIST! Hvad der skal foregå

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaitslover skrev, den 10.9.2022 at 05:54:

Jeg har besøgt hende før, hun ligner sig selv på billederne, men de kunne godt have behov for at blive opdateret. Hun startede ud  med at give mig et blowjob, hvor efter hun satte sig i 69, efter dette satte hun sig over mine hofte og rørte ved mit bryst, jeg gik og troede hun ville komme op så jeg kunne sutte hende igen, men på mindre en to sekunder sad hun på min pik, uden kondom….! Jeg fik hende hurtigt til at gå af, og efter dette søgte jeg læge for at blive testet for kønssygdomme, jeg slap heldigvis for disse gener, min anbefaling vil være at man aftaler med hende HELT PRÆCIST! Hvad der skal foregå

Er det generelt at hun ikke bruger kondom?  Hvor stor er hendes pik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
Gammelprut skrev, for 4 timer siden:

Er det generelt at hun ikke bruger kondom?  Hvor stor er hendes pik?

sikkert 15 cm stykker - hun bruger ikke kondom medmindre du insisterer... OG hun er væsentlig ældre end de 30 år som annonceret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar, hun lyder som en der skal besøges.

mrfisher skrev, for 4 timer siden:

sikkert 15 cm stykker - hun bruger ikke kondom medmindre du insisterer... OG hun er væsentlig ældre end de 30 år som annonceret

Jeg går ud fra du også har været der, var det godt/skidt, og hvad vil du tro hendes virkelige alder er?

Redigeret af Cyclone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
Cyclone skrev, for 49 minutter siden:

Tak for svar, hun lyder som en der skal besøges.

Jeg går ud fra du også har været der, var det godt/skidt, og hvad vil du tro hendes virkelige alder er?

nu 3 år siden - pre corona... plus 40 år men ellers sød osv - kommer ikke til at gentage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...