mesteryowda 46 Skrevet 13. December, 2022 Hun er stadig i Tilst, nær McDonalds https://annoncelight.dk/showad/350507 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven 14 Skrevet 15. December, 2022 Har besøgt VaVa, da hun var i Vejle, hvilket var en ok oplevelse. Hun er sød og dejlig pige - dengang ihvertfald. Har forsøgt at få en aftale nogle gange, hvilket ikke er lykkedes pgra. tiden - både hende og jeg. Men her for en uge siden lykkedes det så, på SMS - fik sidste tid den dag kl. 17.00, hvilket hun understregede fordi hun skulle lukke kl. 18.00 - ringer så i løbet af dagen at jeg nok først kunne være der lidt over, hvor hun fortæller mig at jeg skal være der senest 17.30, da hun har en ny kunde 18.30 ! Jeg syntes det blev for forjaget, så jeg meddelte hende at jeg så ville aflyse, da jeg ikke ønskede at jappe besøget igennem, hvilket hun accepterede og lagde på. Prøvede så at kontakte hende idag, men nu er jeg så blokkeret - så sød engang ja, men det er åbenbart gået over ! Gør ikke så meget, så god var hun heller ikke ! Så kun til andre - pas på ikke at fornærme maddamen - så kommer i ikke ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 173 Skrevet 22. December, 2022 Steven skrev, den 15.12.2022 at 19:35: Har besøgt VaVa, da hun var i Vejle, hvilket var en ok oplevelse. Hun er sød og dejlig pige - dengang ihvertfald. Har forsøgt at få en aftale nogle gange, hvilket ikke er lykkedes pgra. tiden - både hende og jeg. Men her for en uge siden lykkedes det så, på SMS - fik sidste tid den dag kl. 17.00, hvilket hun understregede fordi hun skulle lukke kl. 18.00 - ringer så i løbet af dagen at jeg nok først kunne være der lidt over, hvor hun fortæller mig at jeg skal være der senest 17.30, da hun har en ny kunde 18.30 ! Jeg syntes det blev for forjaget, så jeg meddelte hende at jeg så ville aflyse, da jeg ikke ønskede at jappe besøget igennem, hvilket hun accepterede og lagde på. Prøvede så at kontakte hende idag, men nu er jeg så blokkeret - så sød engang ja, men det er åbenbart gået over ! Gør ikke så meget, så god var hun heller ikke ! Så kun til andre - pas på ikke at fornærme maddamen - så kommer i ikke ind Hej Steven. Jeg har besøgt Vava i dag. Efter ikke have set hende i noget tid. Men jeg har dog besøgt hende så mange gange, at vi taler om mange ting. Og jeg sagte at jeg havde læst at hun blokkret en som var kommet med afbud. Og det kom meget bag på hende. Hun kom faktisk med et svar som jeg synes er helt ok. ( Jeg sagte at jeg ville skrive det her) Hun har haft en del at se til, og derfor har hun tit ikke sådan lige kunne svaret med det samme. Og så har hun en regel om at hun ikke svare folk. Hvis der går nogle timer før hun ser beskeden. For hun vil gerne respekterer folks privat liv. Så hun ikke svare på SMS, mens man f.eks. sidder og spiser med familien.. Så hvis hun ikke lige svare. Så prøv igen på et andet tidspunkt.. Hun sagte til mig at hun kun blokere folk som har givet hende en dårlig behandling.. Som jeg forstod det. Så er hun ikke så tilgængelige den næste tid. Så der er kun at holde øje med hendes link, når det er aktivt.. Vava ved at jeg skriver dette. Men jeg har på ingen måde noget at gøre med hendes forretning, eller på anden måde. Jeg får bare altid en god behandling og derfor hjælper jeg gerne den anden vej.. Så prøv lige igen, hvis du har lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven 14 Skrevet 24. December, 2022 elwis skrev, den 22.12.2022 at 01:02: Hej Steven. Jeg har besøgt Vava i dag. Efter ikke have set hende i noget tid. Men jeg har dog besøgt hende så mange gange, at vi taler om mange ting. Og jeg sagte at jeg havde læst at hun blokkret en som var kommet med afbud. Og det kom meget bag på hende. Hun kom faktisk med et svar som jeg synes er helt ok. ( Jeg sagte at jeg ville skrive det her) Hun har haft en del at se til, og derfor har hun tit ikke sådan lige kunne svaret med det samme. Og så har hun en regel om at hun ikke svare folk. Hvis der går nogle timer før hun ser beskeden. For hun vil gerne respekterer folks privat liv. Så hun ikke svare på SMS, mens man f.eks. sidder og spiser med familien.. Så hvis hun ikke lige svare. Så prøv igen på et andet tidspunkt.. Hun sagte til mig at hun kun blokere folk som har givet hende en dårlig behandling.. Som jeg forstod det. Så er hun ikke så tilgængelige den næste tid. Så der er kun at holde øje med hendes link, når det er aktivt.. Vava ved at jeg skriver dette. Men jeg har på ingen måde noget at gøre med hendes forretning, eller på anden måde. Jeg får bare altid en god behandling og derfor hjælper jeg gerne den anden vej.. Så prøv lige igen, hvis du har lyst. Hej elwis. Tak for det, men det løser jo ikke umiddelbart problemet med den følelse jeg fik - den var intuitiv, og plejer ikke at snyde mig ! Det skal jo så også siges at, vurderingen af " en dårlig behandling ", hvilket jeg bestemt ikke synes at have givet hende, kan være selektiv - så måske der hunden er begravet ! Jeg skal ikke besøge hende foreløbigt, men måske senere - hvem ved - men der er så mange andre søde Thai'er at vælge imellem ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg