Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der kan give et godt bud på en sted der kan anbefales med blid og erotisk pirrende thaimassage afsluttet med et godt HJ el BJ. Pigerne skal helst ikke være "for gamle" det vil sige max 30 år. Skal være inden for køreafstand fra KBH. Max 30 km.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er der nogen der kan give et godt bud på en sted der kan anbefales med blid og erotisk pirrende thaimassage afsluttet med et godt HJ el BJ. Pigerne skal helst ikke være "for gamle" det vil sige max 30 år. Skal være inden for køreafstand fra KBH. Max 30 km.

Der er mange brugere af dette forum som har lagt gode og detaljerede anmeldelser i det rette forum. Der synes jeg du skal søge dine oplysninger der, i første omgang. Finder du ikke det du søger, kan du poste en ny efterlysning, med specifikke ønsker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange brugere af dette forum som har lagt gode og detaljerede anmeldelser i det rette forum. Der synes jeg du skal søge dine oplysninger der, i første omgang. Finder du ikke det du søger, kan du poste en ny efterlysning, med specifikke ønsker.

Jeg forstår godt Hemmelig Peter - jeg søger også og læser alle anmeldelser på Thai piger herinde.

Problemet er at der er ikke EN pige som kun får gode anmeldelser, der er altid en eller flere herinde som har oplevet det stik modsatte end hvad næsten alle andre i tråden synes om pigen.

Jeg har selv kun været et sted og har kun selv haft en thaipige på besøg.

Men JA, se anmeldelserne igennem og få et indtryk af pigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vælg dig en 3 - 4 steder ud, du umiddelbart synes svarer til dine forventninger. Bestil i første omgang kun ½ - 1 times oliemassage el. lign. Hvis pigen så tilbyder mere, prisen er rigtig og du har en god kontakt med hende og den lille mand også vil hilse på - så er det jo bare at "go with the flow".

Hvis stedet og pigen ikke lever op til din forventninger - så prøv et andet sted næste gang, men hvis det var som ønsket - er jeg sikker på du får en endnu bedre modtagelse og behandling det samme sted næste gang :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hemmelig Peter

Jeg er for så vidt enig med Jernsvinet. Du skal prøve dig lidt frem, og så er der nok et sted, du falder for - eller flere måske, taler af erfaring ;) .

Dit krav til køreafstand kan bringe dig til Hørsholm (Siri, f.eks), eller du kan besøge Asia Thai Wellness på Vester Voldgade, så skal du ikke køre så langt, eller du kan besøge en ny klinik i Lyngby, Wandee Wellness, som ligesom de andre, jeg nævner, har søde piger, som giver rigtig god "massage" ;) . Og alle 3 klinikker er rigtig lækkert indrettet, hvilket jeg sætter stor pris på.

Glælder mig til at høre om du finder et sted, som du bliver tilfreds med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hemmelig Peter

Jeg er for så vidt enig med Jernsvinet. Du skal prøve dig lidt frem, og så er der nok et sted, du falder for - eller flere måske, taler af erfaring ;) .

Dit krav til køreafstand kan bringe dig til Hørsholm (Siri, f.eks), eller du kan besøge Asia Thai Wellness på Vester Voldgade, så skal du ikke køre så langt, eller du kan besøge en ny klinik i Lyngby, Wandee Wellness, som ligesom de andre, jeg nævner, har søde piger, som giver rigtig god "massage" ;) . Og alle 3 klinikker er rigtig lækkert indrettet, hvilket jeg sætter stor pris på.

Glælder mig til at høre om du finder et sted, som du bliver tilfreds med.

Hej Goodie.

Lige det jeg søgte - jeg ved godt at meget er smag og behag, og man skal prøve sig frem. Men det er nu rart at have et udgangspunkt. Dine 3 steder vil nu udgøre mit udgangspunkt for et par forhåbentlig dejlige oplevelser - jeg vil vende tilbage med nogle anmeldelser/bemærkninger når jeg har været forbi. Tak igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen Hemmelig Peter

Velbekomme og held og lykke med dine oplevelser, glæder mig til at høre nyt.

Da jeg var hos Wandee Wellness for et par uger siden fik jeg en rigtig behagelig og tilbundsgående oliemassage af en sød og rar pige, som hedder Ni (eller Nie). Det er noget af det bedste, jeg har prøvet længe - meget grundig og med behagelige og langsomme strøg på musklerne. Her var der tale om kunden i fokus.

I går så jeg nye billeder derfra på Massageguide, så måske der er andre, man skal "berige" med et besøg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og når vi snakker om Siri Hørsholm har jeg hørt at "my all time favorite" Mini er tilbage en af dagene. God blød olie massage også er hun bare en super flot Thai pige....efter min mening, men har dog set på dette site at andre deler den. Ring og hør hvornår hun er tilbage, det gør jeg ihvertfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og når vi snakker om Siri Hørsholm har jeg hørt at "my all time favorite" Mini er tilbage en af dagene. God blød olie massage også er hun bare en super flot Thai pige....efter min mening, men har dog set på dette site at andre deler den. Ring og hør hvornår hun er tilbage, det gør jeg ihvertfald.

December skulle hun være tilbage ifølge hendes egen oplysning ;)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...