Pikken 69 130 Skrevet 1. September, 2022 https://sugardaters.com/da/profile/kQRnl6.DWr 24 år. Nogen som har været sammen med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akasut@ 58 Skrevet 1. September, 2022 Ser hun ikke en smule ældre ud end 24??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 130 Skrevet 1. September, 2022 Akasut@ skrev, for 17 minutter siden: Ser hun ikke en smule ældre ud end 24??? Jo men der står 24.Smiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 4. September, 2022 Er der et mobil nummer eller e-mail? Bor tæt på og vil gerne møde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 153 Skrevet 5. September, 2022 Sødmand skrev, den 4.9.2022 at 13:50: Er der et mobil nummer eller e-mail? Bor tæt på og vil gerne møde hende Du finder hende på link ovenfor. Skriver til hende, og får hendes kontaktoplysninger, hvis hun ønsker at give dem til dig. At dele kontaktoplysninger om en sugarbabe, er at svigte en tillid hun har vist. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Btonni 34 Skrevet 26. September, 2022 Hun er 32 år. Er ok god sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 130 Skrevet 28. September, 2022 (edited) Btonni skrev, den 26.9.2022 at 11:51: Hun er 32 år. Er ok god sex. Har haft kontakt gennem længere tid med hende. Skrev frem og tilbage...Så var hun syg,så var der det og det i vejen...Spurgte hvorfor hun ikke kom i fredags som aftalt...Hun skrev: ventede i 15 min...hmm. Skrev tilbage..hvorhenne, da vi ikke havde aftalt adresse hverken hos hende eller mig.Bad hende kigge i tråden.BUM..Så var jeg blokeret.Rofl lmao.Tænker så meget fake! Redigeret 28. September, 2022 af Pikken 69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Btonni 34 Skrevet 29. September, 2022 Pikken 69 skrev, for 15 timer siden: Har haft kontakt gennem længere tid med hende. Skrev frem og tilbage...Så var hun syg,så var der det og det i vejen...Spurgte hvorfor hun ikke kom i fredags som aftalt...Hun skrev: ventede i 15 min...hmm. Skrev tilbage..hvorhenne, da vi ikke havde aftalt adresse hverken hos hende eller mig.Bad hende kigge i tråden.BUM..Så var jeg blokeret.Rofl lmao.Tænker så meget fake! Hos mig. Nem at lave aftale med. Ingen problemer. Du kan skrive til mig. Hvis det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 130 Skrevet 30. September, 2022 Btonni skrev, den 29.9.2022 at 11:07: Hos mig. Nem at lave aftale med. Ingen problemer. Du kan skrive til mig. Hvis det er? Besked sendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg