Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis du har kontaktet hende og prøvet flere gange på forskellige måder så der stor sandsynlighed for at du på en eller anden måde er blevet dømt ude.. Så det måske ikke helt god stil hvis du sniger dig ind via bagdøren så at sige:ph34r::P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mega

Jeg har også kontaktet Emilly både på Whatsapp og på sms, hun har heller ikke svaret mig og hun har helt sikkert ikke blokeret mig. Det kan hun ikke have gjort på baggrund af mine meget venlige beskeder. Jeg tror bare at hun har flere kunder end hun kan klare, og måske kan hun heller ikke klare så mange som før nu når hun er gravid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan heller ikke få kontakt. Har set hende omkring 15 gange det seneste års tid, og der har altid været god stemning. 

Men jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Hvis du har kontaktet hende og prøvet flere gange på forskellige måder så der stor sandsynlighed for at du på en eller anden måde er blevet dømt ude.. Så det måske ikke helt god stil hvis du sniger dig ind via bagdøren så at sige:ph34r::P.. 

Jeg ved med sikkerhed, atjeg har holdt alle aftaler med hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...