Hop til indhold
Brygger

Angst for alt muligt hos GP - hvad gør jeg?

Recommended Posts

Jogge skrev, for 20 timer siden:

Du kan også overveje hvor slemt det vil være hvis konen opdager det. Det kan være i ikke skal være sammen for hver en pris?  

Hvis man vil skilles - så skal man gøre det i god ro og fordragelighed og ikke på baggrund af at konen har opdaget et luderbesøg eller sidespring - medmindre man har en god advokat ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Legetøj1 skrev, den 3.9.2022 at 00:00:

Hvad troede de med? Og var det tomme trusler? 

Engang blev min telefon taget og fik en lussing af en aggressiv mand næsten som tvang sig ind! kostede mig 500 at få telefonen tilbage.

en anden gang faldt min telefon ud af lommen, og sandsynligvis “beholdt” af GP derefter.

så var der en af de mange annoncer hvor man tror man får adressen men så skal man lige vente på gaden så en “ven” får pengene først osv… der svarer jeg altid hurtigt at det kommer ikke til at ske, og så smutter jeg. Er aldrig blevet truet efter svar, men ellers har jeg screen shots og sms tråden og så vil de blive anmeldt til politiet.

Så som regel er det tomme trusler. Til gengæld er jeg åben omkring det liv jeg lever, så dem der truer med offentliggørelse osv. er jeg kolde overfor, de VIL blive politianmeldt!!! Sjovt nok er de fleste ikke interesseret i politiet bliver indblandet, og så er der jo bare sket en misforståelse… eller osse siger de der kommer et tæskehold… Men de er endnu ikke dukket op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har godt nok aldrig prøvet noget der bare kommer i nærheden af en trussel. Jeg er dybt forundret over folk der ovenikøbet har oplevet det flere gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, den 2.9.2022 at 16:28:

Har selv et utal af bekymringer og meget stram planlægning når jeg en sjælden gang, skal liste ud af huset, og besøge en gp.

Personligt har jeg svært ved at få rejsning, når jeg er på gp visit, da mine små " sidespring" generelt kræver at jeg før og efter er under et tidspres.

Da coronaen var på sit højeste var jeg også skræmt og holdt helt pause.

Når fruen og ut. er ude og rejse er hun bange for at få væglus med hjem fra et hotel - ja, risikoen er til stede, men minimal. Det samme risikoen for at få slæbt corona, abekopper, pest og andre sygdomme ved at besøge en gp.

Men mange bekymringer kan sagtens hobe sig op, bl.a. ift. alfonser og lignende - mine to første besøg i denne verden, var tydeligvis med en vagt/alfons udenfor opgangen - forståeligt at det kan give pigen tryghed, men vi ved alle, at under disse forhold er der næppe som min. en fair fordeling af indkomsten. Derfor er det, det helt rigtige at finde en selvstændig gp som gerne kører hendes sexforretning som en bibeskæftigelse - så minimere man den risiko.

Samtidig er risikoen for sexuelt overførte sygdomme mindre, jo færre gæster en gp har, samt måske selv kan til og fravælge sine kunder, og selv har helt klare linjer ift. at alt sex er med kondom.

Som andre nævner, kan sproget være en barriere, så sats på dansk talende pige - eller hvis du vil have en helt igennem fantastisk body til body massage, nu du selv omtaler Fredericia, så er Tantra Jane, ( fantastisk engelsk, og 100 % selvstændig ), en fortryllende skøn kvinde, som med garanti nok skal få givet dig en oplevelse som, for mange er mindst lige så dejlig som at have pikken i en mund/kusse/numse - 

Ønsker dig alt mulig held og lykke, og husk at det handler i bund og grund om at unde sig selv nogle gode oplevelser mens man er her - 

I min ideelle verden, ville fruen og UT. finde friheden og nydelsen ved at tage på nudist strand sammen, og på sigt i swingerklub - måske ville det ikke være noget for mig, og måske ville jeg se en side af fruen jeg ikke vidste eksisterede - men der er vi ikke, og kommer ikke dertil sammen - sådan tror jeg mange har det, at man desværre i en alt for sen alder oplever at man ikke er det samme sted og måske vil noget mere med sin sexualitet/sexliv end sin partner - vokse fra hinanden, hvad vi ellers kalder det, men når ens partner ikke vil sexe med sin partner, må man som minimum have interesse i som par, åben at tale sammen om hvordan man evt. åbner døren for noget nyt, sammen, eller giver plads til sin partner ikke skal leve i tvungen cølibat.

Hvor finder jeg Tantra Jane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brygger skrev, den 2.9.2022 at 11:56:

for at hun skal snuppe min sæd og stikke det op i kussen og kræve faderskab.

Lige i dette tilfælde, så vil jeg mene, at med mindre du lyser langt væk af at have millioner på bankkontoen, så vil de nok vælge en som også er på arbejdsmarkedet når barnet bliver myndigt til den øvelse, da en person på arbejdsmarkedet til kunne betale mere i børnepenge end en pensionist.

Men generelt, så er jeg ikke sikker på, at en GP er for dig. Med mindre du formår at lægge i hvert fald størsteparten af dine bekymringer væk, så vil det aldrig blive en rigtig god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...