Hop til indhold
JesperG

Meget petite hos Baanthai

Recommended Posts

Oplevede en meget ung og petite pige hos Baanthai sidste torsdag. Navnet var "Nat"

http://www.baanthaiwellness.com/

Meget køn, næsten lolita udstråling. Troede først at det var en datter der hjalp til da hun kom ind. Er stadig i tvivl.....

-meget petite på alle måder.

Fik en glimrende massage, dog ikke så hård som jeg kunne ønske mig.

Rigtig god kommunikation, både lidt dansk,men rigtig fint engelsk. God øjenkontakt og hygge snak på den gode måde.

Blev spurgt om mere, men var ikke lige i det humør, måske fordi hun virkede så ung. Men ingen tvivl om at hun vidste hvad hun havde med at gøre..

Men måske andre af de ærede herrer kunne være interesserede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak som byder, JesperG

Spøg til side, det var da et godt fif. Jeg kender den lille søde Ann, som arbejder på stedet, men det kunne da være, at man skulle spørge om lov til en anden.

Er der andre, som kan sige, at det er en go´ "Nat" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oplevede en meget ung og petite pige hos Baanthai sidste torsdag. Navnet var "Nat"

http://www.baanthaiwellness.com/

Meget køn, næsten lolita udstråling. Troede først at det var en datter der hjalp til da hun kom ind. Er stadig i tvivl.....

-meget petite på alle måder.

Fik en glimrende massage, dog ikke så hård som jeg kunne ønske mig.

Rigtig god kommunikation, både lidt dansk,men rigtig fint engelsk. God øjenkontakt og hygge snak på den gode måde.

Blev spurgt om mere, men var ikke lige i det humør, måske fordi hun virkede så ung. Men ingen tvivl om at hun vidste hvad hun havde med at gøre..

Men måske andre af de ærede herrer kunne være interesserede.

Lokke, lokke, lokke ! :lol: Skal man monstro tage en slikkepind med til pigebarnet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak som byder, JesperG

Spøg til side, det var da et godt fif. Jeg kender den lille søde Ann, som arbejder på stedet, men det kunne da være, at man skulle spørge om lov til en anden.

Er der andre, som kan sige, at det er en go´ "Nat" ?

Ann er også sød, men min favorit hios Baanthai er Mae... Kanon massage og fantastisk HJ for mig det bedste jeg har fået i lang tid..

Hun er samtidig ualmindelig sjov.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan fortælle hvad "den fulde pakke" koster her?

Den fulde pakke har jeg benyttet en 1/2 time 1000 kr og 1 time 1500 kr.

God fornøjelse hvis du prøver lykken :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det muligt at få den fulde pakke hos både Ann, Mae og Nat.

Hvem af pigerne kan i anbefale til fuldpakke, blot så jeg ikke spilder pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi for en måneds tid siden til en gang massage hos Nat, hun havde hørt hun var nævnt på nettet så var lidt reserveret men fik dog alligevel god massage med happy end (HJ)....hvad angår højde og drøjde er hun meget petite :-) vil vurdere hun er i starten af tyverne, 150-155cm høj og vejer vel 40-45 kg, så er hun faktisk også ganske yndig af udseende....,ville gerne prøve mere med hende men lidt usikker på hvor langt hun går.....god fornøjelse, men undlad for jeres egen skyld at nævne I har hørt om hende på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er blevet særdeles inspireret af d'herrers indlæg her til at aflægge Nat et besøg. Det lyder som præcis det, jeg leder efter ...
Et enkelt spørgsmål, som sikkert afslører mine manglende erfaringer som kunde på steder som dette:
Er Nat fuldt påklædt under massagen? Og er det en "tillægsydelse", man kan betale sig fra, hvis man sku ha lyst til at ændre på det?  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor meget kan man egentlig få (eller rettere købe!  :P  ) hos Ann? HJ? BJ? Fuld pakke? Synes hun er cute, og jeg ved godt at jeg bare kan spørge hende, men jeg vil nu alligevel gerne have en idé om det inden jeg spørger....... :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den dejlige Ann giver desværre hverken BJ eller fuld pakke. Jeg har haft fornøjelsen af hendes massage et par gange men hun er aldrig gået med til noget ekstra :)

Tror forresten Nat er stoppet der men god fornøjelse dernede ellers, det er nogle dejlige piger.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...