Gæst Skrevet 30. Oktober, 2013 Hej med jer Jeg sad og tænkte på, om nogen af jer har erfaringer med at springe massagen over hos thaipigerne? Jeg vil blankt indrømme, at jeg primært kommer for "ekstra" når jeg besøger thaimassage klinikkerne. Derfor har jeg flere gange tænkt, hvordan reaktionen vil være, hvis man spurgte om ekstraydelserne med det samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 30. Oktober, 2013 Hej. JA - det har jeg. Jeg besøgte en gang - for nogen tid siden Ice ved N&N på Oddervej i Århus. Jeg lå på ryggen og slappede lidt af inden hun kom ind i lokalet, efter vi havde aftalt forløbet af besøget. Da hun kom ind og så mig ligge der, gik hun langsomt til værks med at massere mig overalt på forsiden m.m. og det endte som aftalt. Efter en dejlig og suveræn hyggetur med full service, var der også tid til at bad, i den dengang lidt interimistiske brusekabine i køkkenet, men alt i alt en udmærket oplevelse. Måske skal det prøves igen i morgen, når jeg har en tid igen, dog ikke ved Ice...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17564 Skrevet 31. Oktober, 2013 Ja, jo - det har jo sket nogle gange Ganske mange faktiskt Men det har jo ikke været noget jeg har spurgt efter. Jeg har bestilt tid som jeg plejer, ind kommer så pigen og så er det lidt gensynsglæde, og så nusser man lidt og klapper lidt og vupti så er tøjet af og man ligger på briksen og nusser videre og så vupti så er man igang med det ene og det andet og når alt andet end massagen er over, så puster man lidt og så siger hun: "Skulle du ikke have massage?", og så griner man lidt sammen og så siger man: "Jo .... måske næste gang". Joda, det har da sket nogle gange. Men kun med massøser jeg kender nogenlunde. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 31. Oktober, 2013 På 151 i Ravnstrup bestiller jeg altid kun ½ time full service, hvor vi så starter med jeg ligger mig på briksen og pigen starter med et pirrende HJ og evt. ligger det ene ben op på briksen, så jeg kan pille lidt ved hende også - og det kunne jeg sådan set godt nøjes med, men pigerne vil så gerne have mig med over i sengen eller lænestolen, hvor man bare skal give den gas. Første gang var hun vist lidt skuffet over jeg var for forsigtig, men det rettede jeg lidt op på næste gang. Til afslutning ligger jeg mig så over på briksen igen, så pigen kan gøre mig færdig med et HJ eller jeg selv hjælper til medens pigen ligger på briksen - det er så godt at man næsten ikke kan stå på benene bagefter eller huske sine pin-koder :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2013 Ravntrup Det må være denne der menes. Thai Massage i Viborg Updated Apr 12 Holstebrovej 151 Ravnstrup, 8800 Viborg Tlf. 52 73 97 54 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg