Hop til indhold
Exitor

Thaimassage uden ekstra

Recommended Posts

Er det normalt forventet (pres for at) at der købes ekstra ydelser ved besøg på thaimassage klinikker? Eller er det ok blot at købe massagen.

Ja da. Selvfølgelige er det iorden kun at få massage. Altså alt efter hvor man går hen. Er det et af de pænere steder kan endda ricikere slet ikke at blive tilbudt noget ekstra.

Men er det et af de mere skumle steder med rødt lys i vinduerne så er det ikke sikkert at man får fuld tid hvis ikke man bestiller ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring er at de aller fleste piger på de aller fleste klinikker meget gerne vil tjene lidt ekstra og bliver lidt skuffet hvis man ikke bestiller noget.

Men på de klinikker som Pedalen kalder "pænere" er de nok oftest lidt bedre på at skjule skuffelsen.

Dog har jeg blevet snydt på både tid og massagekvalitet på "pænere" sted, og fået fuld valuta af både tid og massage på "skumle" steder. Så det er som det plejer i verden; forskelligt og uden garanti. Man må finde sine egne stier.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du kan sagtens få massage uden efterfølgende sjov.

Pigen vil selvfølgelig gerne tjene lidt ekstra i det sammme tidsrum, men thaier er høflige, så du vil næppe registrere sure miner.

Gå evt efter de steder er markeret grønt på OD fremragende liste over vederkvægende vandhuller i det ganske danske land.

Bor du i Øst/Midtjylland, kender jeg en del steder du kan besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg bliver aldrig tilbudt ekstra :lol:

Du kommer det forkerte sted :mrgreen:

Men alvorligt, så har jeg talt med flere piger der godt ville prøve det. Altså få intim massage efter den alm. Indtil nu har jeg ikke hørt om nogen det er lykkedes for.

Nu er jeg langt fra en thaipige, men af og til må man nøjes med surrogatet :lol: såeeeee

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det normalt forventet (pres for at) at der købes ekstra ydelser ved besøg på thaimassage klinikker? Eller er det ok blot at købe massagen.

Jeg kan godt følge dig. Indimellem har jeg kun lyst til massagen - men der er ikke nødvendigvis den sammenhæng, at et sted der udbyder ekstraydelser har dårligere kvalitet massage. Jeg har oplevet fremragende kvalitet på steder med ekstraydelser, og rent oliesjaskeri på wellness steder hvor det mere virkede som om pigen forsøgte at marinere mig :)

Det skulle vel nok være muligt alene at købe massage alle steder, men jeg synes at det så vil være en bedre idé at gå til et Thai wellnessted. Så vidt jeg ved (men jeg bliver gerne klogere) er de fleste klinikker organiseret sådan at pigerne kun får en beskeden andel af betalingen for massagen, mens størstedelen af det "ekstra" er deres egen indtjening. Sådan et sted køber jeg altid det "ekstra" - det er vel nærmest at vise social ansvarlighed ;)

På et rent wellness sted bliver pigen ikke skuffet hvis man ikke bestiller andet. Deres aflønning må så være organiseret anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...