Hop til indhold

Recommended Posts

Kopieret fra Venuslogen:

På den igen. I min sidste anmeldelse (af Majse hos Club Erotica) erklærede jeg, at jeg var færdig med Romantica og Erotica, men alligevel var jeg i dag forbi Romantica. Anledningen var Emmalie, som jeg har kigget på i SÅ lang tid. Så i morges ringede jeg og bestilte tid til en gang dansk.

Efter min sidste omgang med Majse og en ikke entydigt positiv anmeldelse af Emmalie, må jeg indrømme, at jeg gik noget skeptisk til opgaven. Men lad mig sige det med det samme - Emmalie var aldeles vidunderlig.

Hun bankede på og kom ind, og hun er virkelig helt utrolig lille. Og da jeg fik hende ned fra stilletterne, var det næsten for meget af det godt - men også kun næsten. Hun er nok den mest fantastiske nipsepige, jeg har været sammen med. Og et meget, meget sødt og smilende ansigt.

Jeg skulle blot have dansk, og der var egentlig ikke så meget usædvanligt ved seancen. Hun startede med at ride mig, jeg tog hende forfra med benene godt spredt og lårene trykket helt ned på sengen - sååå frækt. Dernæst en doggy for endelig at afslutte i missionæren.

Men hvor formen på selve seancen ikke afveg fra hvad man er vant til, gjorde Emmalie og hendes væremåde det virkelig. Der var en sødme over hende, som jeg ikke har oplevet hos andre piger i denne brance, og alting er bare så fint ved hende. Der er blevet skrevet om hende, at hun er meget ung og lidt usikker, men sådan oplevede jeg hende slet ikke. Hun er rigtig nok ung, men de dybt åndssvage skrivelser, som et medlem herinde gjorde, om at hun muligvis var 14-15 år, giver absolut ingen mening. Jeg oplevede hende heller ikke usikker på nogen måde, men blot lidt stille i det. Slet ikke en dårlig ting, så længe hun taler og smiler, som hun gør. Hun er virkelig en sød, smuk og usædvanlig nipset pige.

En varm anbefaling herfra. Og jeg selv kommer utvivlsomt igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tungekysser hun? Har du prøvet at slikke hende?

Jeg kyssede hende ikke, og jeg ved ikke, om det er noget, man kan få hende med på. Og jeg bestilte kun en gang hurtig dansk hos hende, men hun havde den lækreste mis, så jeg skal helt sikkert tilbage og slikke hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad koster dansk der? Synes der mangler lidt info på deres side :sad:

Man kan altid ringe og spørge. Men jeg mener, at dansk er 700.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kyssede hende ikke, og jeg ved ikke, om det er noget, man kan få hende med på. Og jeg bestilte kun en gang hurtig dansk hos hende, men hun havde den lækreste mis, så jeg skal helt sikkert tilbage og slikke hende.

Jag frågade om hon kysser men det gjorde hon ikke. Men sen fick jag en tantepuss när jag gick  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan altid ringe og spørge. Men jeg mener, at dansk er 700.

Ja, bare skørt ikke at skrive på siden :-/

700 er lidt dyrt synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...