Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsa

Hvis man trænger til at lægge sig ned, for bare at nyde og modtage, så er dette stedet.

Man får det der er beskrevet i annoncen og ikke andet. Til gengæld får man det i rå mængder. Brugen af varme olier, hos Anna, var en helt særlig oplevelse. 

Anna er en flot moden kvinde, der gør alt  hvad hun kan, for at give en god oplevelse. Jeg fik en times massage på en lyserød sky, der sluttede med med en fantastisk eksplosion.

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/350953

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ØstJyskM48

Tak for din gode anmeldelse - det står måske mellem linjerne - men bare lige for at være 100% sikker - måtte du berører hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ØstJyskM48 skrev, for 7 timer siden:

Tak for din gode anmeldelse - det står måske mellem linjerne - men bare lige for at være 100% sikker - måtte du berører hende?

Jeg prøvede ikke, jeg spurgte ikke og jeg tror det ikke. Som Anna sagde "Du skal bare nyde og tage imod" og man kan ikke andet.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

jeg har nu besøgt Anna i Holme ved Aarhus.

og ja (for svar til en der spurgte) hun må gerne røres over det hele.

Det er stedet, hvis du skal kæles om, helt præcist gør hun det der står.

For mig, var det en god overraskelse at hele bagsiden fik en B2B. Det havde jeg ikke lige læst før.

Bad før og efter, ingen tids stress, stille og roligt, ikke meget snak.

God pirring, ingen `massage` også brug at en vibrator, der blev brugt i 5-10 minutter, både mellem ballerne, på kuglerne og pikken.

Kom pludselig, med voldsom kraft, skide godt.
Prøv hende, hun er lidt buttet men hendes væsen er så tillidsfuldt og godt.

havde bestilt 1 time, men jeg klarede mig med mindre, så hun var super service venlig og reducerede prisen for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...