james bond 17 Skrevet 31. Oktober, 2013 Hun annoncer indimellem på EB. Men har altid telefon svare på, hvor hun oplyser adressen. Har bare ikke lyst at troppe op uden at vide om hun har tid, ej heller lyst at møde en jeg kender Det er privat . Er der nogen der har været der,? Moden kvinde på ca 60 tror jeg. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
james bond 17 Skrevet 8. November, 2013 Er der slet ingen der kender hende? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
james bond 17 Skrevet 27. November, 2013 Stadig ingen der har været der..? Ville gerne hører inden man kører jo.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto12 1 Skrevet 28. November, 2013 En meget gammel og slidt Q, lad vær med at besøge hende med mindre man er på afvæning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
james bond 17 Skrevet 29. November, 2013 Okay..mange tak for svaret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Officer1967 33 Skrevet 1. December, 2013 Har besøgt hende et par gang. Sidst for ca. to år siden. Hun er såmænd sød nok, og er man til ældre og fyldige kvinder også interessant. Hun er dog noget snæver og begge gang er endt med HJ over de store bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ta99 3 Skrevet 3. December, 2013 Er hun en køn og velholdt ældre dame, eller en gammel glædespige der har drukket tæt og røget mange cerutter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest acer Skrevet 6. December, 2013 Nu er det nogle år siden jeg har besøgt hende men hun er absolut velholdt og slet ikke en type der ryger og drikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Officer1967 33 Skrevet 12. Januar, 2016 Har fået forlagt hendes telefonnummer. Nogen der kan hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 12. Januar, 2016 Hun har altid annonce i EB om mandagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 19. Januar, 2016 Hvordan mon hendes priser er ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 26. Januar, 2016 Kan man mon finde annoncen fra i går ?? Kunne godt bruge hendes nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 26. Januar, 2016 Captain skrev, 1 time siden: Kan man mon finde annoncen fra i går ?? Kunne godt bruge hendes nr Hvis det er en moden storbarmet i Nr. Ind havde hun annonce i mandag. Nummeret er. 8669 6153. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 26. Januar, 2016 weber skrev, for 7 minutter siden: Hvis det er en moden storbarmet i Nr. Ind havde hun annonce i mandag. Nummeret er. 8669 6153. Tak Weber, kender du også prisen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 26. Januar, 2016 Captain skrev, for 6 minutter siden: Tak Weber, kender du også prisen ?? Nej. Jeg har bare set annoncen. Men jeg glæder mig til at læse en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bondemanden 2 Skrevet 26. Januar, 2016 weber skrev, for 2 timer siden: Hvis det er en moden storbarmet i Nr. Ind havde hun annonce i mandag. Nummeret er. 8669 6153. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg