Brygger 33 Skrevet 4. September, 2022 (edited) Jeg havde engang en klog arbejdsgiver, der kendte til mine tilbøjeligheder udi utroskab. Han sagde til mig "der skal være vand imellem". Med andre ord, geografisk skal pigen bo et godt stykke fra dig. Idag er det letteste jo at gå ned på det nærmeste bordel og få taget trykket. Jeg selv har frygtelig ondt af mig selv, fordi jeg skal køre næsten tre kvarter for en yndling, jeg har udset mig.... Så nu spørger jeg -; hvor mange kilometer kører I efter de gode sager.... Bedste hilsener Brygger Redigeret 4. September, 2022 af Brygger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 4. September, 2022 Det afhænger meget af hvad jeg kører efter. For det rigtige tilbud og/eller service kører jeg gerne langt. Inden for en times radius er ok, og kører normal 30-40 min for de fleste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 4. September, 2022 Under normale omstændigheder så 30km el. hvor langt jeg kan nå at køre på 45-50min max for mig især når kørslen foregår i myldretiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 4. September, 2022 Tror for de fleste er det en alm sex, en hurtig omgang køre de ikke så lang efter det. men er det noget special som erotik massage med lingam massage, SM eller en shemale køre vores gæster gerne lidt længere efter det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 772 Skrevet 4. September, 2022 Tjah, det er virkelig forskelligt... Har én gang kørt til Kiel for den lækreste tantra massage. Har været i Hamburg nogle gange i forbindelse med andet ærinde... Meen, inden for ca. 30 min. Almindeligvis.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 4. September, 2022 En time til min favorit ♥ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 4. September, 2022 Det kommer vel meget an på hvor man bor … har lige været på en 90 min tur , og det var turen værd …. udkants Danmark slår vel også igennem på det her område … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 4. September, 2022 ca. i en radius på en times tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 339 Skrevet 4. September, 2022 Det længste jeg har kørt er 50’mimutter. Men det var kun fordi jeg kunne gå ØKO sex Big time. På et ellers meget grønt sted. Stakkels mand. Han vidste ikke boget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 4. September, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, 1 time siden: Tror for de fleste er det en alm sex, en hurtig omgang køre de ikke så lang efter det. men er det noget special som erotik massage med lingam massage, SM eller en shemale køre vores gæster gerne lidt længere efter det. Altså hvis det er en Lingam massage som er sendt fra himlen .. så køre jeg da gerne fra øst til vest Danmark ... eller måske ikke lige 500 km , men 100 ville ikke genere mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 4. September, 2022 (edited) Nu når København ikke kan finde ud af at tiltrække danske piger i den attraktive alder, med undtagelse af Pussygalores. Sexyclub og Seductiongirls tæller ikke rigtig med indenfor "indre København" , så har det længste for mit vedkommende været 100 km til Eventyrpigerne... Utroligt at det er så svært at tiltrække danske studinepiger ( eller svenske) til en hovedstad med knap 700.000 indbyggere, men sådan er det åbenbart selvom inflationen er høj og lejlighederne dyre. For 10-15 år siden var der ingen problemer. Redigeret 4. September, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 4. September, 2022 Når nu Fyn ikke har noget spændende -så kører jeg vest på -jeg kører gerne et par timer, efter noget godt... Problemet er bare -det er som at "finde en nål i en høstak" -så spare op i øjeblikket... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69lover 163 Skrevet 4. September, 2022 Hej Brygger Din overskrift fandt jeg interessant ... "Hvor langt vil du kører for fisse" - Ja, men hvorfor kører langt hvis det "bare" er fisse du er ude efter - RIGHT - Jeg tager afsted efter oplevelse og spænding - flyver flere gange om året syd på for at få "fisse" - eller som jeg siger til kone og børn "forretningsrejse" ... Så i min optik skal du gøre op med dig selv hvad vil du - eller går efter ...!!! Fisse kan du få tæt på - alt har sin pris eller værdi ! God søndag 69Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brygger 33 Skrevet 4. September, 2022 69lover skrev, for 32 minutter siden: Hej Brygger Din overskrift fandt jeg interessant ... "Hvor langt vil du kører for fisse" - Ja, men hvorfor kører langt hvis det "bare" er fisse du er ude efter - RIGHT - Jeg tager afsted efter oplevelse og spænding - flyver flere gange om året syd på for at få "fisse" - eller som jeg siger til kone og børn "forretningsrejse" ... Så i min optik skal du gøre op med dig selv hvad vil du - eller går efter ...!!! Fisse kan du få tæt på - alt har sin pris eller værdi ! God søndag 69Lover Point taken. Men lidt drillende spørger jeg tilbage, hvorfor i alverden du flyver sydpå efter fisse, når du kan få den lige om hjørnet Det handler for mit vedkommende også om, at det er noget nemmere at undgå at støde på nogen, man kender, et godt stykke fra, hvor man bor. Og endvidere, at være oppe i en fisse, handler for mig også om, at det er en kvinde, der kan tænde mig. Så ja, du har helt ret, det er en total oplevelse, og af en eller anden sikkert dybdepsykologisk grund hører det med til den fede oplevelse at have held med at snyde konen - og måske endda blive en bedre mand af det. Der er sikkert nogle, der bliver forargede over dette, men så kan de jo bare springe det over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 4. September, 2022 For år tilbage med toget til Århus flere gange og Kolding flere gange, fra Vestsjælland og til Vejle og Odense. Flest gange med GP overnatning. Nu er det i gå afstand og engang imellem til København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 4. September, 2022 Hveranden weekend kører jeg fra Odense til Horsens for at besøge kæresten, de modsatte weekender besøger hun mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 5. September, 2022 Langt, men kører altså helst efter meget mere end bare fi.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 5. September, 2022 Så er der dem som bor så langt væk, at det ofte kræver først færge 1 time og 40 min og minimum 1 times kørsel bare at komme i nærheden af nogle GP´ere Jeg savner de spontane besøg, som alle jer der bor på fastlandet kan lave. Og bliver ikke så mange besøg nu den her besværlige tilgængelighed eksisterer. Når jeg så er "over" eller rejse i udlandet tager jeg til gengæld godt for mig af varerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 5. September, 2022 Har kørt op til 150 km, for at få den rigtige SM oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 5. September, 2022 Jeg havde i første omgang tænkt mig at svare "til verdens ende". Men det er kun delvist korrekt. Jeg vil sige at det afhænger af hvem fissen sidder på. Hvis det er Philine Roepstorffś fisse, vil jeg sige Australien. Hvis det er Jytte Abildstrøms fisse, max 19 sekunder på en ethjulet cykel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 5. September, 2022 Har været afsted igen i dag … det blev til 75 km hver vej … + lidt ventetid ;-) men det var det hele værd .. besøgte jennifer i Kolding hun er sgu dejlig fræk det kommer til og ske igen … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexFreak 90 Skrevet 6. September, 2022 Max 10 minutters omvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 7. September, 2022 187 km, når jeg skal besøge min yndlings gp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 9. September, 2022 (edited) Det længeste jeg har brugt i transport er 2 timer. Havde aftalt 3 timers sex da turen til hende skulle nydes i fulde drag. Kan kun sige hvis sexen/ kvinden er lækker nok at bolle med er afstanden intet problem i forholdet til det lækkere 2 mennesker kan tilbyde hinanden. Mit hurtigste var 3 minunter transport på gå ben da nabo konen ventede i baghaven med spredte ben og flittede med mig da jeg klippede hæk mellem os. Hun var pisse fræk lå nøgen og med stor patter og behåret mis klar til lir med 2 fingere oppe i hulen . Naboekonens forhold og hendes mand var frit åbent og okay at bolle med andre hvis de havde lyst derfor sagde jeg ikke nej til invitationen og bolle under åben himmel og nyde et så flot tilbud med sex. Redigeret 9. September, 2022 af Kim Madsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg