nyskfle 8 Skrevet 4. September, 2022 Efter en del efterspørgsler må jeg hellere bidrage med en anmeldelse også Har været forbi kendt sted i Nørre Snede - https://annoncelight.dk/showad/316324 Pænere end på billederne, en lille buttet thai pige. Fik lynhurtigt aftale på plads. Hun taler dansk blandet med en smule engelsk. Nem nok at kommunikere med. Hun skiftede sengetøj / håndklæder mens jeg var der, inden vi gik i gang. Som der tidligere er berettet om hende, så snakker hun utrolig meget om alt muligt forskelligt, men hun er meget sød. Havde egentlig kun bestilt hurtigt blowjob, men efter 20 sekunder foreslog hun selv, om ikke jeg skulle kneppe hende i stedet - Og det takker jeg såmænd ikke nej til. På med gummi og så blev hun ellers taget i lidt forskellige stillinger. Ingen berøringsangst og hun kan smides rundt som man vil. Alt i alt en fin oplevelse - uden at være helt ekstraordinært. Til prisen kan et genbesøg bestemt sagtens komme på tale 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 4. September, 2022 Det lyder da som en god oplevelse, hvor gammel tror du hun er og hvilken pris ligger hun på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nyskfle 8 Skrevet 4. September, 2022 Jeg betalte 600 for et kvarter, men uden der var noget tidskiggeri overhovedet. Altid svært med alder, men hun er en moden kvinde omkring de 50, måske lidt mere 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 116 Skrevet 5. September, 2022 Har kigget langt efter stedet mange gange, men ærger mig lidt over at parkeringen er så åbentlyst, for diskret kan man desværre ikke kalde det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 5. September, 2022 Bette mand skrev, for 4 timer siden: Har kigget langt efter stedet mange gange, men ærger mig lidt over at parkeringen er så åbentlyst, for diskret kan man desværre ikke kalde det jeg syntes nu at man kan holde rimeligt skjult bag ved huset. og ingen kan se en når man ringer på døren 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 116 Skrevet 5. September, 2022 knallert skrev, for 7 timer siden: jeg syntes nu at man kan holde rimeligt skjult bag ved huset. og ingen kan se en når man ringer på døren Når biler kører nordpå kan de alle se hvem der holder ved huset. Fortsætter man om bag hegnet holder du på naboens grund. men ja når du først står ved hoveddøren kan ingen se dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13918 Skrevet 17. Oktober, 2022 Bette mand skrev, den 5.9.2022 at 10:08: ærger mig lidt over at parkeringen er så åbentlyst, for diskret kan man desværre ikke kalde det Om vinteren bliver det heldigvis tidligt mørkt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13918 Skrevet 2. November, 2022 (edited) knallert skrev, den 5.9.2022 at 14:37: jeg syntes nu at man kan holde rimeligt skjult bag ved huset. og ingen kan se en når man ringer på døren Nu kom jeg lige forbi stedet forleden og bemærkede at der er en ikke særlig vedligeholdt græsplæne ved siden af indkørslen, som de nemt og billigt kunne fundamentere og inddrage til P-plads, flytte indkørslen og lave et højt hegn ud mod vejen, ligesom på Langebjergvej ved Cafeteriakronen lidt nord for Hampen Sø, hvor de for år tilbage lavede en diskret P-plads - det må være en investering, som hurtigt vil tjene sig selv hjem mange gange! Redigeret 2. November, 2022 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 116 Skrevet 4. November, 2022 Jernsvinet skrev, den 2.11.2022 at 07:51: Nu kom jeg lige forbi stedet forleden og bemærkede at der er en ikke særlig vedligeholdt græsplæne ved siden af indkørslen, som de nemt og billigt kunne fundamentere og inddrage til P-plads, flytte indkørslen og lave et højt hegn ud mod vejen, ligesom på Langebjergvej ved Cafeteriakronen lidt nord for Hampen Sø, hvor de for år tilbage lavede en diskret P-plads - det må være en investering, som hurtigt vil tjene sig selv hjem mange gange! Tænker også at det ville gavne indtjeningen gevaldigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 11. November, 2022 Jeg kører jævnligt forbi dette sted, men har af den ene eller anden årsag ikke været derinde - nok forbi jeg synes, at huset ser lidt "bombet" ud, men det kunne da være, at jeg skulle prøve det en dag. Men hun er jo ingen vårhare og med 600,- for et kvarter, er det jo en voldsom timepris. Er der nogen, der ved noget i forhold til mere humane priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 11. November, 2022 Jeg vil også besøge hende i næste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 417 Skrevet 4. April, 2023 Skal forbi der snart nok efter påske , har hørt så meget om det sted skal nu selv prøve det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 4. April, 2023 Ikke den yngste eller kønneste og ja hun snakker meget. Til gengæld er der adgang i alle huller 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 5. April, 2023 Hej Bosse. Kan du sige lidt om hendes krop bryster mave og røv. Er hun lidt løs i det eller stram forneden , gider ikke og side og soppe ved kanten Lille per Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 5. April, 2023 Var der for et års tid siden, husker ikke så meget andet end at hun er til det meste , men skal ikke forbi igen. Ikke lige min type. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 5. April, 2023 Lille-per skrev, for 2 timer siden: Hej Bosse. Kan du sige lidt om hendes krop bryster mave og røv. Er hun lidt løs i det eller stram forneden , gider ikke og side og soppe ved kanten Lille per Var der for et par år siden. Og dengang havde hun patina. Vil skyde hende til tæt på de 60. Og ja hun er til det meste, men jeg kunne ikke rigtig. Var ikke lige den slags vitaminer til mine øjn. Men sød og venlig dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 417 Skrevet 5. April, 2023 Jag ringe dertil og hun sagde i telefonen at hun tilbød alt med og uden gummi , jeg kommer ikke steder hvor det er uden , så jeg finder et andet sted ... går kun efter sikker sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestkysten46 12 Skrevet 6. April, 2023 (edited) Jeg ringede til mig idag 1.500 for 60 min. Redigeret 6. April, 2023 af Vestkysten46 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 6. April, 2023 Vestkysten46 skrev, for 1 time siden: Jeg ringede til mig idag 1.500 for 60 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-60 41 Skrevet 14. April, 2023 Jeg var forbi en dag i vinter. Husker ikke pris, men ikke dyrt. Hun er meget nem at komme i snak med. Hun virker liderlig og vil gerne kneppe også uden. Jeg forstod på hende at der var en anden dame i huset men er usikker. Var forbi stedet igen nogen tid efter. Der holdt en fremmed bil ved huset (ved siden af damens egen bil), men lysskiltet "åbent" lyste stadigvæk. Så der må være en afløser? Der er holdepladser på begge sider af hovedvejen, fra den ene kan man se om der er fri bane. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 162 Skrevet 20. April, 2023 Stenbukken4700 skrev, den 5.4.2023 at 20:48: Jag ringe dertil og hun sagde i telefonen at hun tilbød alt med og uden gummi , jeg kommer ikke steder hvor det er uden , så jeg finder et andet sted ... går kun efter sikker sex Øh gir det ikke det samme, hvis du alligevel har gummi på? Så er det vel ligemeget om hun dyrker ubeskyttet sex med andre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 20. April, 2023 (edited) Mastager skrev, for 2 timer siden: Øh gir det ikke det samme, hvis du alligevel har gummi på? Så er det vel ligemeget om hun dyrker ubeskyttet sex med andre? Husk at læse det som står imellem linnierne fremfor det der står i linnierne, hvilket i øvrigt gælder det meste af EG og specielt i de debatter hvori dk mænd skriver om dk Gpèr, hvilket giver mening i at læse trådene i Eg og i øvrigt ringede jeg til mig selv i dag fra Vesterhavet Redigeret 20. April, 2023 af Mortenkok Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 162 Skrevet 23. April, 2023 Mortenkok skrev, den 21.4.2023 at 01:20: Husk at læse det som står imellem linnierne fremfor det der står i linnierne, hvilket i øvrigt gælder det meste af EG og specielt i de debatter hvori dk mænd skriver om dk Gpèr, hvilket giver mening i at læse trådene i Eg og i øvrigt ringede jeg til mig selv i dag fra Vesterhavet Hvad er det der står mellem linjerne så? Jeg forstår stadig ikke helt dilemmaet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 23. April, 2023 Mortenkok skrev, den 21.4.2023 at 01:20: Husk at læse det som står imellem linnierne fremfor det der står i linnierne, hvilket i øvrigt gælder det meste af EG og specielt i de debatter hvori dk mænd skriver om dk Gpèr, hvilket giver mening i at læse trådene i Eg og i øvrigt ringede jeg til mig selv i dag fra Vesterhavet Jeg håber så sandelig at samtalen gav mere mening end dit skriv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg