Jankanda 224 Skrevet 5. September, 2022 Ja, for nogen dage siden måtte jeg jo lige besøge dette sted, andre havde berettet om pirrende massage, det er lang tid siden jeg har fået dette, så afsted med mig Der var 3 piger på arbejde den formiddag, tror det var indehaveren jeg fik Kom bag forhæng, ikke meget plads, men det går jo altid alligevel. Høj musik, måske for at overdøve gadestøjen, da døren var åben denne varme sommerdag. Rygmassagen var ret god, der kunne man fornemme hun har været på kursus. Efter "vend om" blev det mere pjanket, pjattet, anderledes end noget jeg har prøvet, mere sjovt end pirrende. Tænkte bagefter - aahr har jeg virkelig betalt for at få læst mine hænder og rodet i mit hår? Men altså...det var da en oplevelse PS byen begynder med R Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 5. September, 2022 Jankanda skrev, for 1 time siden: PS byen begynder med R Hvad det ikke nemmer at lægge et link ind, så det ikke er gætteleg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 5. September, 2022 Der er ikke mange byer på djursland der har en thaiklinik så du kunne såmænd selve have skrevet Rønde og fundet https://www.suksabay.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 224 Skrevet 6. September, 2022 - Hvorfor skulle jeg lægge link ind hvis jeg ville lave det lidt anderledes, og alle alligevel kan finde ud af hvem det er? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 6. September, 2022 Jankanda skrev, for 1 time siden: - Hvorfor skulle jeg lægge link ind hvis jeg ville lave det lidt anderledes, og alle alligevel kan finde ud af hvem det er? der er også en thai klinik på storegade 15 i Grenaa hvor man også kan få fuld pakke hvis man spørger i butikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 224 Skrevet 6. September, 2022 sergent-254 skrev, for 56 minutter siden: der er også en thai klinik på storegade 15 i Grenaa hvor man også kan få fuld pakke hvis man spørger i butikken - nok det sted jeg anmeldte for nylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg