Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, for nogen dage siden måtte jeg jo lige besøge dette sted, andre havde berettet om pirrende massage, det er lang tid siden jeg har fået dette, så afsted med mig

Der var 3 piger på arbejde den formiddag, tror det var indehaveren jeg fik :-) Kom bag forhæng, ikke meget plads, men det går jo altid alligevel. Høj musik, måske for at overdøve gadestøjen, da døren var åben denne varme sommerdag. Rygmassagen var ret god, der kunne man fornemme hun har været på kursus. Efter "vend om" blev det mere pjanket, pjattet, anderledes end noget jeg har prøvet, mere sjovt end pirrende. Tænkte bagefter - aahr har jeg virkelig betalt for at få læst mine hænder og rodet i mit hår? Men altså...det var da en oplevelse :-)

PS byen begynder med R :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jankanda skrev, for 1 time siden:

PS byen begynder med R :-)

Hvad det ikke nemmer at lægge et link ind, så det ikke er gætteleg

Del dette indlæg

Link til indlæg

- Hvorfor skulle jeg lægge link ind hvis jeg ville lave det lidt anderledes,  og alle alligevel kan finde ud af hvem det er?  :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 1 time siden:

- Hvorfor skulle jeg lægge link ind hvis jeg ville lave det lidt anderledes,  og alle alligevel kan finde ud af hvem det er?  :-) 

der er også en thai klinik på storegade 15 i Grenaa hvor man også kan få fuld pakke hvis man spørger i butikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 56 minutter siden:

der er også en thai klinik på storegade 15 i Grenaa hvor man også kan få fuld pakke hvis man spørger i butikken

- nok det sted jeg anmeldte for nylig :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...