Hop til indhold
dikalup

Nogen der kender Angel - Ihre beste ? - Haster!

Recommended Posts

Er der nogen der kender Angel / ihre-beste.com? Hun har sidste dag i århus i dag og ser ret lækker ud. Men kan ikke finde en eneste anmeldelse af hende så hvis nogen har noget info så vil det være fedt

http://www.ihrebeste.com/

Måske kan hun Googles, hvis russeren er så international, som hun skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i denne uge...

Hun ER flot - billederne passer, og det tror jeg også alderen gør. Hun skriver 34 år på hendes hjemmeside.

På hendes hjemmeside skriver hun en del om sig selv, hvad hun ka´li´etc. Det hele er 100 % troværdigt.

Jeg var lidt betænkelig, for ud fra hendes tekst, virker hun meget "stylish", og måske lidt uopnåelig for os almindelige dødelige. Men hun var helt igennem er super pige - let at tale med, snakker rigtig godt (og hurtigt!) engelsk. Smilende og venlig. Lejligheden er stor, flot og super ren midt i Århus.

Selve akten vil jeg ikke i detaljer med, men blot sige at det er total GFE nydelse - ikke noget af det lidt mere "dirty". Men hun er "med" hele vejen :D

Prisen afspejler hendes "niveau" - det er dyrt at fyre med maghoni :lol:

God fornøjelse - AK69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i denne uge...

Hun ER flot - billederne passer, og det tror jeg også alderen gør. Hun skriver 34 år på hendes hjemmeside.

På hendes hjemmeside skriver hun en del om sig selv, hvad hun ka´li´etc. Det hele er 100 % troværdigt.

Jeg var lidt betænkelig, for ud fra hendes tekst, virker hun meget "stylish", og måske lidt uopnåelig for os almindelige dødelige. Men hun var helt igennem er super pige - let at tale med, snakker rigtig godt (og hurtigt!) engelsk. Smilende og venlig. Lejligheden er stor, flot og super ren midt i Århus.

Selve akten vil jeg ikke i detaljer med, men blot sige at det er total GFE nydelse - ikke noget af det lidt mere "dirty". Men hun er "med" hele vejen :D

Prisen afspejler hendes "niveau" - det er dyrt at fyre med maghoni :lol:

God fornøjelse - AK69

Jeg har også haft kigget på hende, hvad er hendes prisniveau?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...