Guest Aarhuselsker Skrevet 8. September, 2022 Har noget besøgt Maria? Er det en pige vi har set før i byen, blot med nyt navn? https://annoncelight.dk/showad/334966 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 8. September, 2022 Hmm De der thaimariabrilleaber i en sjælden art. Så nej kender hende ikke. Men den lyserøde jungle ligger tæt på stjernepladsen. Stedet har tit natåben. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. September, 2022 8000 skrev, for 3 minutter siden: De der thaimariabrilleaber i en sjælden art men ser da nuttet ud Så må jeg jo være first mover igen, igen. Er der da slet ingen sæd i byens unge svende - eller kan de ikke skrive 8000 skrev, for 3 minutter siden: lyserøde jungle Nåe ja den kan jeg da godt huske, nu du siger det. Panden i rattet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 8. September, 2022 Minder rigtig meget om hende der var på Arresøvej 10 for et par år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 76 Skrevet 9. September, 2022 Aarhuselsker skrev, den 8.9.2022 at 15:29: Så må jeg jo være first mover igen, igen. Er der da slet ingen sæd i byens unge svende - eller kan de ikke skrive Det brok vil jeg ikke høre. Jeg har sæden. Du har pengene. Så hvis du giver nogle omgange med de unge thaier skal jeg nok sprede min sæd og skrive om det. Selv tak. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 19. September, 2022 Nåh var der nogen af jer der fik besøgt hende eller fik i kun snakket om om det? Det ville jo bære perfekt hvis en var taget forbi og mødte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 13. Oktober, 2022 Jeg har forsøgt at booke tid med hende denne uge, men hun skriver sjældent tilbage og har ikke bekræftet nogle aftaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Oktober, 2022 Med.Lem skrev, for 5 minutter siden: Jeg har forsøgt at booke tid med hende denne uge, men hun skriver sjældent tilbage og har ikke bekræftet nogle aftaler. Samme her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Oktober, 2022 Men en af byens bolletrolde har haft held til at få lavet aftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 17. Oktober, 2022 Forretningsmodellen, undre mig.... men jeg vil forsøge igen, at kommunikere med Maria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg