JackRabbit 34 Skrevet 8. September, 2022 (edited) Viborg news, luder konference på viborg grimmeste hotel Rebecca - Lussy - Sonia - Ana Alle har forskellige menuer men er det samme sted, jeg finder det extremt humoristisk, evt. Pga gadefest fredag. Lad os lege en leg, who is the fake profile! Evt følger jeg op når jeg har været en tur forbi Redigeret 8. September, 2022 af Keeper Navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 56 Skrevet 8. September, 2022 Mit gæt er, at Ana er ægte. Glæder mig til at høre om din beretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 8. September, 2022 (edited) Jeg ringede til Sonia i går aftes. Hun nævnte et stort hotel. Tænk at de lægger værelser til den slags? Eller også ved de ikke hvad der foregår? Måske er der også bare nogen der udnytter navnet på hotellet? Redigeret 8. September, 2022 af Keeper Navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 8. September, 2022 (edited) J@n38 skrev, for 6 timer siden: Jeg ringede til Sonia i går aftes. Hun nævnte et hotel. Tænk at de lægger værelser til den slags? Eller også ved de ikke hvad der foregår? Måske er der også bare nogen der udnytter navnet på hotellet? Du virker meget forarget i forhold til du er på et forum for købesex i alle mulige afskygninger.. Var du blevet forarget hvis det var en frisør der anvendte et af deres lokaler.? Redigeret 8. September, 2022 af Keeper Navn 5 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JackRabbit 34 Skrevet 8. September, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden: Du virker meget forarget i forhold til du er på et forum for købesex i alle mulige afskygninger.. Var du blevet forarget hvis det var en frisør der anvendte et af deres lokaler.? Nej ikke specielt, så længe man ikke lyver om det produkt der bliver tilbudt. Skulle du nu have købt mælk og du får fløde istedet ville du så ikke også blive lidt irriteret? Alt i alt var det en god tur dejlig pige, men det var alligevel snyd og bedrag, og kan fortælle at Ana er rigtig profil, og hun er sku sød og vellignende billeder... probelmet er at jeg skrev til Rebecca som er Ana's sekundære konto. Nogle gange kan man bare komme ud for at billederne ikke passer, eller billederne er det der minder om 20 år ældre end hvad der er reklameret med Man skal bare ikke love tomater når du istedet får kartofler. Redigeret 8. September, 2022 af JackRabbit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JackRabbit 34 Skrevet 8. September, 2022 (edited) SødfyrJylland skrev, for 3 timer siden: Mit gæt er, at Ana er ægte. Glæder mig til at høre om din beretning Ana er reel nok men hun hedder dog rebecca... og pris listen stemmer ikke overens læs overfor Redigeret 8. September, 2022 af JackRabbit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JackRabbit 34 Skrevet 8. September, 2022 (edited) J@n38 skrev, for 6 timer siden: Jeg ringede til Sonia i går aftes. Hun nævnte et hotel. Tænk at de lægger værelser til den slags? Eller også ved de ikke hvad der foregår? Måske er der også bare nogen der udnytter navnet på hotellet? Jeg gætter mig til de ikke har nogle ideer om hvad der foregår Redigeret 8. September, 2022 af Keeper Navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JackRabbit 34 Skrevet 8. September, 2022 Kan så også meddele om at sonja er en anden end de nævte overfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 8. September, 2022 JackRabbit skrev, for 55 minutter siden: Nej ikke specielt, så længe man ikke lyver om det produkt der bliver tilbudt. Skulle du nu have købt mælk og du får fløde istedet ville du så ikke også blive lidt irriteret? Alt i alt var det en god tur dejlig pige, men det var alligevel snyd og bedrag, og kan fortælle at Ana er rigtig profil, og hun er sku sød og vellignende billeder... probelmet er at jeg skrev til Rebecca som er Ana's sekundære konto. Nogle gange kan man bare komme ud for at billederne ikke passer, eller billederne er det der minder om 20 år ældre end hvad der er reklameret med Man skal bare ikke love tomater når du istedet får kartofler. Kommentaren var ikke lige til dig men den forargede kommentar som jeg citerede.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 830 Skrevet 8. September, 2022 Mit gæt er, ingen af pigerne er ægte. Ingen af dem er, hvor de siger de er og når du ankommer til stedet, kommer der en udenlandsk gut ud og ber om penge før besøget, ellers kan det ikke lade sig gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 8. September, 2022 Aften. Når der ikke nævnes adresse / navn i annonce. Så lad være med at oplyse det herinde. Jeg har ryddet lidt op i tråd. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 8. September, 2022 Nogen der har fundet ud af, om pigerne er på det omtalte hotel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 8. September, 2022 (edited) JackRabbit skrev, for 6 timer siden: Ana er reel nok men hun hedder dog rebecca... og pris listen stemmer ikke overens læs overfor Så man skal ringe til Rebecca for at lave en aftale? Og det er Rebeccas billeder man skal gå ud fra? Eller er det Ana man skal ringe/skrive til? Hvor ser du en prisliste? Redigeret 8. September, 2022 af J@n38 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 9. September, 2022 J@n38 skrev, for 8 timer siden: Nogen der har fundet ud af, om pigerne er på det omtalte hotel? Hvorfor interesserer det dig så meget.? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 9. September, 2022 Ikke fordi jeg skal mistænkeliggøre nogen overhoved, men jeg ved der er en person der ringer rundt, og skriver mails til de forskellige steder vi vælger at anvende, og som lader os arbejde fra deres steder.. Så hvis man ønsker stadig at kunne besøge uafhængige piger rundt omkring i landet, der arbejder fra hoteller osv, så lad være med at oplyse andre omkring hvorhenne og deslige.. Pigerne skal nok selv informerer evt interesserede parter når de ringer for at booke en tid.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 9. September, 2022 JackRabbit skrev, den 8.9.2022 at 17:03: Ana er reel nok men hun hedder dog rebecca... og pris listen stemmer ikke overens læs overfor Jeg har så lige kontaktet Ana. Hun lyder sød nok. Så håber at det hende jeg møder? Er nemlig ved at lave en aftale med hende. Hun har sendt mig en adresse som jeg, på en måde, tror på passer? Men ved ikke om hun så er der? Gider ikke at tage afsted og så gå forgæves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg