Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Vild med Allan

Recommended Posts

Gæst

Hej

Skal i se vild med Allan i aften???

i så fald stemmer i på den lille dansetrold??

Jeg synes det er lidt sjovt, der bliver taget pis på programmet..... nu har det efterhånden været sendt så mange år, så fornyelse kunne være dejligt :) Personligt skal jeg hverken se eller stemme på det, fanger ikke rigtig min interesse.

Synes faktisk også det er en fin gestus overfor en så stor person, som Allan trods alt var..... Han var med til at sætte Danmark på det kulturreelle verdenskort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej

Jeg synes det er lidt sjovt, der bliver taget pis på programmet..... nu har det efterhånden været sendt så mange år, så fornyelse kunne være dejligt :) Personligt skal jeg hverken se eller stemme på det, fanger ikke rigtig min interesse.

Synes faktisk også det er en fin gestus overfor en så stor person, som Allan trods alt var..... Han var med til at sætte Danmark på det kulturreelle verdenskort

Kulturelle :lol: Der er ikke meget kultur i sport. Tværimod er det i mine ukultiveret :twisted:

Faktisk synes jeg det er synd at man "tvinger" ham til at fortsætte, når han nu er så ekstrem dårlig til at danse. Jeg har set nogle små klip, og det er piiiiiinligt.

Men du har helt ret i at det program må de gerne skrotte, og så kunne de lige tage alle de programmer med, hvor det går ud på at amatører skal lave noget de ikke kan, indenfor et givent tidsrum. GAB og så lige de programmer hvor man til slut skal sige ihhh nairjjjjj hvor vildt mand - det er helt vildt. Åhhh gab igen.

Stakkels Allan - fobol - det kunne han.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Ser det ikke men gør som dig..... sms´er ALS til 1234 ! ... det er et latterligt program, der skulle være stoppet mens legen var god ! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kulturelle :lol: Der er ikke meget kultur i sport. Tværimod er det i mine ukultiveret :twisted:

Faktisk synes jeg det er synd at man "tvinger" ham til at fortsætte, når han nu er så ekstrem dårlig til at danse. Jeg har set nogle små klip, og det er piiiiiinligt.

Men du har helt ret i at det program må de gerne skrotte, og så kunne de lige tage alle de programmer med, hvor det går ud på at amatører skal lave noget de ikke kan, indenfor et givent tidsrum. GAB og så lige de programmer hvor man til slut skal sige ihhh nairjjjjj hvor vildt mand - det er helt vildt. Åhhh gab igen.

Stakkels Allan - fobol - det kunne han.

Nu er kultur mange ting :) underholdning er en af dem, og der hører sport ind under....nogen vil så påstå det kun er ballet og dans, der hører ind under?? men hvorfor kun det???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bla derfor jeg ikke har tv kanaler, gider ikke bruge min sparsomme fritid på ligegyldigt og intetsigende programmer. Ser kun natur/ dyr programmer og en god serie eller film ind i mellem... Nej kom i heller ud og se lidt på os piger ;) god weekend til jer alle. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

LF. Min aversion skyldes al den råddenskab der indenfor sport, med matchfixing, doping, sammensætning af hold, så dem der har råd til at købe de dyreste spillere vinder. Der er ikke meget sport tilbage, og det er total ukultiveret, og dermed kultur løst. Sport/kultur er for mig de lokale piger og drenge der dyrker den sport de brænder for, uden økonomi og andre tilsætningsstoffer. Den type ser man bare ikke på tv mere.

Det var bare det jeg mente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En ganske godkendt version ÅE :)

Har det på samme måde selv....... at det er ærgerlig pengene styrer alt. Men derfor kan jeg nu godt lide at komme på stadion og føle stemningen.... :P så det knap så vigtig hvilket

Men allerførst vil jeg følge Lines råd, og tage ud og besøge en frygtelig masse piger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vidste slet ikke at der er vild med dans pt. Det siger vist lidt om hvor meget tv jeg ser.

nææææ så jeg skal ikke se det i aften. Er på vej til København hvor jeg skal hygge mig hele weekenden. I aftens skal der nydes en lækker middag på et af byen gode spisesteder. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vidste slet ikke at der er vild med dans pt. Det siger vist lidt om hvor meget tv jeg ser.

nææææ så jeg skal ikke se det i aften. Er på vej til København hvor jeg skal hygge mig hele weekenden. I aftens skal der nydes en lækker middag på et af byen gode spisesteder. :D

Det er i orden!

Hvad tid skal jeg komme :D

Jeg gir 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Er på vej til København hvor jeg skal hygge mig hele weekenden. I aftens skal der nydes en lækker middag på et af byen gode spisesteder. :D
Ja, der var vist noget om, at du for snart længe siden lovede at komme til København :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vild med Dans er så r..sygt, at det er lige før jeg i stedet hellere rykker "kone-aftenerne" fra onsdag og lørdag til tirsdag og fredag! ;)

Lørdag plejer de da i det mindste at sende en god film ind imellem!

Det er da fedt, at Vild med Dans haderne gør oprør ved at stemme Allan videre fra uge til uge, men mon ikke TV2 ville ha' mere respekt for at opleve de elendige seertal, som programmet i den grad fortjener? :evil:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

X jo og nu er jeg her :lol: kom ik og sig jeg ikke holder hvad jeg lover
Det er jo det, du jo netop ikke gør, Sisse. Du lovede, at du ville komme i din officielle kapacitet og forkæle os herovre. Du ville jo lade os lære Lille-Sisse at kende.

I stedet sidder du bare og forkæler din egen mave. Øv, er nu selv mavesur :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...