Guest BBW Liv Skrevet 10. September, 2022 Indtil nu, har jeg udelukkende brugt fotos jeg selv har taget på mine annoncer - men jeg kan se alle de flotte billeder, som andre gp’er har Derfor søger jeg en fotograf i København, som vil hjælpe mig med at tage billeder af mig til mine annoncer. Hvem kan I anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 10. September, 2022 Har du set disse tråde? https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Fotograf Sjælland &updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=and Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BBW Liv Skrevet 10. September, 2022 lille_peter skrev, for 32 minutter siden: Har du set disse tråde? https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Fotograf Sjælland &updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=and Tak! Jeg kigger der - og nej, det havde jeg ikke set før nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 10. September, 2022 (edited) BBW Liv skrev, for 7 timer siden: Indtil nu, har jeg udelukkende brugt fotos jeg selv har taget på mine annoncer - men jeg kan se alle de flotte billeder, som andre gp’er har Derfor søger jeg en fotograf i København, som vil hjælpe mig med at tage billeder af mig til mine annoncer. Hvem kan I anbefale? Kære BBW Liv. Nu er jeg ikke prof fotograf, men jeg har selv været med til, at hjælpe andre gp, som jeg har kontaktet og været sammen med og hjulpet dem, med at få taget billeder til deres annonce både med deres egen mobil og min, når de bliver taget med min, sender jeg dem til gp, mens de er her og efterfølgende sletter dem, mens de er her. Jeg har både lejlighed, til rådighed, samt kan byde på at få taget billeder af dig selv, på badeværelset, bad video, du kan både få taget billeder i alle stillinger, samt videoer hvis det ønskes, jeg har nogle billeder af disse gp, som har givet mig lov til at beholde dem, hvis de nu skulle mindste dem, dog har jeg set, at de endnu ikke har brugt dem, men jeg spørger først dem, om det er okay at sende dem til andre. Ja om du ønsker at få taget billeder af dig selv eller i aktion med en mand, kan det lade sig gøre, det kommer helt an på hvad du har lyst til og om i hvilken stillinger, måske med brug af redskaber, såsom dildoer, ja det er kun dig der ved bedst, kan sende dig min mail og derfra give dig mere info og du kan altid sige fra eller et pænt nej tak, kan dog sige, at jeg behøver ikke at være aktiv sammen med dig, det kunne være en du fandt eller du skulle hygge dig med, igennem din annonce på Portalen. Redigeret 10. September, 2022 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 10. September, 2022 Kære @BBW Liv Hvis det er tale om at du gerne vil have professionelle fotos til annoncer/hjemmeside, så vil jeg anbefale dig at gå til en professionel fotograf og få taget/lavet billeder der gør en forskel. Vi kan alle klikke på udløseren, men kun erfarne fotografer kan fange præcis den stemning, det udtryk som du søger. Det koster at få en dygtig fotograf men det kan gøre en vild forskel på om det er sex, sex, sex eller om det du ønsker at udtrykke er steaming hotte stemningsbilleder som du bliver glad for. Jeg kan desværre ikke anbefale dig til nogen jeg kender, fordi de ikke ved - og ikke må få at vide - at jeg besøger, eller bare kender til denne verden. Jeg er dog sikker på at mange professionelle faktisk også vil synes det vil være en sjov og spændende opgave, hvor de får lov til at gå planken ud for at finde dit udtryk og din kerne i forhold til "steaming hot". En del professionelle har boudoir foto eksempler på deres hjemmeside og det kan måske give dig et fingerpeg om de formår at udtrykke objektets sensualitet. Jeg håber at du finder det du søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 10. September, 2022 Jeg har fotograferet mange piger på eroguide.dk som de bruger på deres profiler , så skriv her til mig så mødes vi og finder ud af sammen hvordan du kunne tænke dg det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BBW Liv Skrevet 11. September, 2022 AB455 skrev, for 10 timer siden: Kære @BBW Liv Hvis det er tale om at du gerne vil have professionelle fotos til annoncer/hjemmeside, så vil jeg anbefale dig at gå til en professionel fotograf og få taget/lavet billeder der gør en forskel. Vi kan alle klikke på udløseren, men kun erfarne fotografer kan fange præcis den stemning, det udtryk som du søger. Det koster at få en dygtig fotograf men det kan gøre en vild forskel på om det er sex, sex, sex eller om det du ønsker at udtrykke er steaming hotte stemningsbilleder som du bliver glad for. Jeg kan desværre ikke anbefale dig til nogen jeg kender, fordi de ikke ved - og ikke må få at vide - at jeg besøger, eller bare kender til denne verden. Jeg er dog sikker på at mange professionelle faktisk også vil synes det vil være en sjov og spændende opgave, hvor de får lov til at gå planken ud for at finde dit udtryk og din kerne i forhold til "steaming hot". En del professionelle har boudoir foto eksempler på deres hjemmeside og det kan måske give dig et fingerpeg om de formår at udtrykke objektets sensualitet. Jeg håber at du finder det du søger. Tusind tak for dit svar. Du beskriver netop det som jeg søger. Og ja, det er en professionel fotograf jeg ønsker - jeg ville bare høre om der var nogle der kunne anbefale en dygtig en. Men jeg har kontakt med et par stykker som har henvendt sig til mig efter dette opslag, så jeg tænker at det snart lykkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 138 Skrevet 11. September, 2022 BBW Liv skrev, den 10.9.2022 at 07:42: Indtil nu, har jeg udelukkende brugt fotos jeg selv har taget på mine annoncer - men jeg kan se alle de flotte billeder, som andre gp’er har Derfor søger jeg en fotograf i København, som vil hjælpe mig med at tage billeder af mig til mine annoncer. Hvem kan I anbefale? Hvorfor har du brug for en professionel fotograf? Dine naturlige billeder er bedre. jeg fortrækker naturlige billeder, så man kan se det rigtige figur. Du skal ikke skamme over din figur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BBW Liv Skrevet 11. September, 2022 Canelo Saul Alvarez skrev, for 26 minutter siden: Hvorfor har du brug for en professionel fotograf? Dine naturlige billeder er bedre. jeg fortrækker naturlige billeder, så man kan se det rigtige figur. Du skal ikke skamme over din figur. Tak for din besked - og hvor er du sød Jeg skammer mig på ingen måde over min figur - jeg er stor og stolt af det! Men jeg synes det kunne være lækkert, at have lidt blandede billeder på mine annoncer. Både de naturlige og dem der er taget af en professionel. Men det er rart at høre hvad I mænd foretrækker - så tak for dine tanker omkring billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg