Hop til indhold
Morabito

Christina hos Club Erotica

Recommended Posts

Kopieret fra Venuslogen:

Egentlig er det ganske længe siden, at jeg sidst besøgte Christina, men da det efterhånden er virkelig længe siden, jeg sidst har skrevet en anmeldelse, har jeg hermed sat mig til tastaturet.

Som det fremgår, har jeg besøgt Christina flere gange, så det burde ikke være en hemmelighed, at jeg er rigtig glad for hende. Det er mit første besøg hos hende, jeg her skriver om.

Jeg er i høj grad til små nips, så jeg havde længe fantaseret om et møde med denne - i hvert fald på billederne - lille fikse sag. En søndag aften i sommers ringede jeg så endelig og bestilte en tid hos Christina hos Club Erotica. Jeg var forbi omkring kl. 23, som faktisk er mit favorittidspunkt, når jeg er ude i denne type ærinder. Det lyder måske mærkeligt med et favorittidspunkt, men søndag aften kl. 23 virker det som om byen er mere eller mindre lukket ned, der er ingen mennesker på gaden og man burde i virkeligheden ligge i sengen og lade op til den kommende uges strabadser - og det er bare med til at gøre hele oplevelsen endnu mere pirrende.

Vel ankommet til Club Erotica bliver jeg lukket ind i værelset med den store ovale seng. Christina kommer efter et par minutter ind, og hun lever i den grad op til mine forventninger. Hendes krop er præcis lige så lille, spændstig og ekstremt lækker som på billederne, og hun har et rigtig sødt ansigt. Vi aftaler en halv time, og jeg beder om at snuppe et hurtigt bad.

Efter badet venter jeg i lænestolen med et håndklæde om livet, indtil Christina endelig kommer ind til mig. Hun er kun iført stiletter, og jeg smider håndklædet og sætter mig på sengekanten. Christina er en lidt stille pige, hvilket slet ikke er en negativ ting - det klæder hende rigtig godt og er kun med til at forstærke hele den lillepigeting, hun har kørende... wink

Christina stiller sig tæt ind til mig, og jeg sutter forsigtigt på hendes smukke, små brystvorter, mens jeg lader mine hænder gramse grådigt på hendes lille spændstige røv. Jeg lægger mig med spredte ben på sengen, hvorefter hun sutter min pik. Jeg må indrømme, at jeg ikke er den store fan af blowjob - ikke, at det ikke er fedt, men jeg tror sgu bare ikke, at jeg nogensinde har fået et RIGTIG godt blowjob. Christina gør det dog godt, og efter et par minutter kravler hun op på mig og glider langsomt ned over mig.

På trods af den obligatoriske glidecreme er Christina ret stram, og rideturen går med, at jeg sutter på hendes bryster, mens jeg har et fast greb om hendes baller. Efter rideturen får jeg hende til at vende sig om og lægge sig helt tæt ned over mig. Der er et stort spejl over sengen, så jeg har frit udsyn til Christina, og fordi vi ligger så tæt, begynder vi begge to at svede, så hun glider let rundt på mig...det er SÅ frækt! Mens jeg knepper hende, leger jeg med hendes klit med et par fingre - en virkelig fræk stilling.

Ingen hoppetur uden at tage tøsen bagfra, så det prøver vi selvfølgelig også! Som det vist fremgår, er jeg helt forgabt i Christinas krop, og hendes røv er ingen undtagelse - at kneppe hende bagfra med udsyn til en lille, spændstig røv som hendes er bare skidelækkert!

Det sidste kvarters tid går med, at jeg skiftevis knepper hende forfra og slikker hendes helt glatte mis, og lige præcis hendes mis kræver at få et par ord med på vejen - det er simpelthen den lækreste, lille, helt glatte og stramme mis, jeg har haft fornøjelsen af! Jeg ku' tilbringe timer mellem stængerne på tøsen! Det har jeg dog desværre ikke råd til, så kort efter det har banket på døren, kommer jeg i en voldsom orgasme et godt stykke op i Christina...puh, hvor ku' jeg i skrivende stund godt snart tage en tur med hende igen!

Det var et virkelig godt besøg med vanvittigt god sex, og jeg har sidenhen besøgt Christina to gange mere - og lur mig, om jeg ikke snart skal besøge hende igen. Dog har jeg dog en plan om først at svinge forbi hendes veninde Nikki, som tilsyneladende er indehaver af en lige så spændstig krop. Har andre erfaringer med Nikki?

En stor, stor anbefaling af Christina herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg hopper helt med på Christina vognen :) hun er bare så pisse sød og fræk.. Jeg tror jeg har været hos hende mindst 10 gange og jo bedre hun kender en jo mere løsner hun op!! Har forsøgt mig stille og roligt frem og kan fortælle jer hun er med på MANGE ting der ikke står oplyst i hendes menu... Jeg vil ikke udlevere hendes "dark side" men der er en del grunde til jeg kommer igen og igen !! Så drenge lær hende og kende og i får kbh's ALLER bedste nips der er med på det hele ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hopper helt med på Christina vognen :) hun er bare så pisse sød og fræk.. Jeg tror jeg har været hos hende mindst 10 gange og jo bedre hun kender en jo mere løsner hun op!! Har forsøgt mig stille og roligt frem og kan fortælle jer hun er med på MANGE ting der ikke står oplyst i hendes menu... Jeg vil ikke udlevere hendes "dark side" men der er en del grunde til jeg kommer igen og igen !! Så drenge lær hende og kende og i får kbh's ALLER bedste nips der er med på det hele ;)

Hej Kva ... du behøver ikke gå i detaljer, men kan du afsløre blot en, lille ting: har du fået lov at tage hende i "to'eren" ... altså, græsk til hende?

På forhånd mange tak.

Hunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Kva ... du behøver ikke gå i detaljer, men kan du afsløre blot en, lille ting: har du fået lov at tage hende i "to'eren" ... altså, græsk til hende?

På forhånd mange tak.

Hunk

Ikke græsk nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...