Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte tik  da hun var i hvidovre, en dejlig pige som selv bliver liderlig når hun først er igang. det eneste minus med stedet i holbæk er ham den gamle mand der "ejer" stedet

han står og lure bag døren når man besøger tik. Jeg har talt med nogen som siger, at han er meget jaolux.

men ok, bare han ikke blander sig så går det nok.

Hej Kim O

Hmm... jeg har fulgt med her i tråden længe, og er/var ved, at beslutte mig for et besøg. Men det du skriver om, at "han" står og lurer - det er jeg måske ikke pjattet med. Men ville bare høre, om der er andre som har oplevet lignende der ?

Jeg ville nok ikke kunne slappe helt af, og det ville da helt klart ødelægge det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tik er en god massør, sidst jeg var der fortalte hun, at hendes søster vil starte der også. hun hedder Tak.   så mon ikke de laver en cocktail der hedder TIK-TAK

Og hvilken TAK-TIK vil de mon bruge?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har besøgt hende efter han lurede lidt på afstand, han står der ikke mere, mon ikke hun har sendt ham ud og arbejde , det kan være det er ham der fodre akvariefiskene GGGGGGG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge.

Havde bestilt en 2 timer massage - bestående af 1 times olie massage - 1 times tantra massage.

Ankom på det aftalte tidspunkt og blev modtaget af Tik og hendes søster.

I strid med det aftalte blev det søsteren som skulle behandle mig.

Det gik helt galt - hun brugte olie og gned fingrene mod min krop og fokuserede det meste af tiden

på mit skridt - og så i to timer. Efter en time blev jeg bedt om, at vende mig om og fik svensk.

Så forsatte hun med at gnide hænder - det duer ikke - så gik 1/2 time før - godt skuffet.

Det er rigtig synd for Tik som giver den bedste massage - så bed om Tik hvis i vil besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge.

Havde bestilt en 2 timer massage - bestående af 1 times olie massage - 1 times tantra massage.

Det gik helt galt - hun brugte olie og gned fingrene mod min krop og fokuserede det meste af tiden

på mit skridt - og så i to timer. Efter en time blev jeg bedt om, at vende mig om og fik svensk.

Så forsatte hun med at gnide hænder - det duer ikke - så gik 1/2 time før - godt skuffet.

Det er rigtig synd for Tik som giver den bedste massage - så bed om Tik hvis i vil besøge hende.

Hej Brandmand.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Du skriver hun brugte olie, men det er vel ligesom konceptet med olie massage??

Men jeg vil nok mene at hvis du har bestilt hele 2 timer, så kan hun vel godt lige holde sig fra løgposen, indtil hun i det midste har givet rigtig massage først.

Hvad koster sådan en omgang i Holbæk??

Og hvordan ser søsteren ud??

Tænker nemlig selv på at tage en tur forbi, men nu tror jeg måske liige jeg venter lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge.

Det lyder ikke rart med 2 timers skridt-massage. Jeg har ikke selv været forbi endnu, men tror jeg holder mig til andre steder endnu.

Så vidt jeg kan se er klinikken i et privat hjem på en villavej. Er der stadig en mand der står på lur derude?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det er nogle regulære lokaler, med flere behandlingsrum med døre (lukkede) doktor fisk. mv.
Indrettet i en erhversbygning ved siden af en privatbolig.

Det var en venlig mand der tog telefonen, da jeg bestilte tid, ham så jeg ikke noget til mens jeg var der.

Var der lidt for tidligt, så blev tildbudt dokter fisk af en dame der lige var startet og under oplæring.

Det var Tic der stod for massagen og den var god, ..hun er dog ikke modtagelig for berøring under HJ.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...