Brian50 44 Skrevet 11. September, 2022 https://annoncelight.dk/showad/351156#:~:text=denne placering nu!-,velkommen,-til frække danske Hej er der nogen som har besøgt denne frække kvinde for nyligt som vil fortælle lidt om oplevelsen og om hun ser id som på billederne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 11. September, 2022 Alt er med gummi, men der tilbydes afslutning i mund? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 11. September, 2022 Kimbj skrev, 1 time siden: Alt er med gummi, men der tilbydes afslutning i mund? Har du prøvet hende eller bare læst annoncen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 14. September, 2022 Kan det virkeligt passe at der ikke er nogen som har besøgt hende for nyligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 18. September, 2022 Brian50 skrev, den 11.9.2022 at 23:05: https://annoncelight.dk/showad/351156#:~:text=denne placering nu!-,velkommen,-til frække danske Hej er der nogen som har besøgt denne frække kvinde for nyligt som vil fortælle lidt om oplevelsen og om hun ser id som på billederne ? Jeg skal derud om et par uger, og prøver lykken hos hende. Skal nok smide en anmeldelse, når jeg har været der. Det undrer mig dog, at der ikke er nogen respons på dit opslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 19. September, 2022 stivert skrev, for 20 timer siden: Jeg skal derud om et par uger, og prøver lykken hos hende. Skal nok smide en anmeldelse, når jeg har været der. Det undrer mig dog, at der ikke er nogen respons på dit opslag. Det undrer også mig hvis ingen har prøvet hende Jeg havde ellers en fridag i dag så jeg havde tænkt mig at besøge hende men så blev fridagen desværre inddraget Jeg har skrevet lidt med hende og hun lyder til at være et besøg værd Men jeg vil glæde mig til at høre om dit besøg hvis jeg ikke selv når det inden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 1. Oktober, 2022 Er der ikke nogen, der har besøgt Erica Grenå? Det lyder næsten for godt til at være sandt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uffer 31 Skrevet 1. Oktober, 2022 Jeg har. Desværre ikke for nyligt. Hun er en beskidt luder. Og det er ment mere positivt end jeg kan forklare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 1. Oktober, 2022 Uffer vil du uddybe lidt, er selv lun på et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 2. Oktober, 2022 Jeg besøgte hende for ca 1 år siden men for mig absolut ikke værd at skrive hjem om, tværtimod og derfor anmelde jeg ikke Jeg har ikke noget pænere at sige om hende end Uffer det sku da lige være, tror de spiser meget fisk i Grenå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djurslander 2 Skrevet 31. Oktober, 2022 Jeg har været der. Blev mødt af en buttet kvinde med snotnæse. Der blev snøftet meget under blowjobbet - jeg var ikke fan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg