Hop til indhold
Ducky

Turen går til Rødovre

Recommended Posts

Jeg kan godt lide de petite små nipsepiger med store babser, så jeg tog ud forbi MansionGirls i Rødovre, for at få taget trykket af Alexandra. Jeg er kommet dertil hvor jeg bare lige kigger i deres gæstebog, for at se om der er andre der har booket på det tidspunkt og så tar jeg bare derud på et tidspunkt, hvor det ser ud til at de nok er ledige. Denne gang var jeg så uheldig at de åbenbart begge var optaget, så jeg tog hen på McD, der er lige på hjørnet og ladede lidt op inden løjerne. 8-)

Gik tilbage til MansionGirls ca ½ time senere og det var den skønne Alexandra herself der åbnede døren og smilede da hun så mig. Hun kunne sagtens huske mig for jeg har været der et par gange før. Hver gang jeg ser hende igen derude overasker det mig hvor meget bedre hun ser ud irl i forhold til hendes billeder. Hendes nye billeder på siden er vist ikke så nye, for hun har vist tabt sig siden og da jeg er til nipsepigerne er det lige mig. :P Vi får aftalt det sædvanlige med 1 time med megafransk og deepthroat. Heldigvis har hun ikke lige spist så deepthroat er ok. Det er nok noget i lige skal være opmærksomme på, hvis i også ønsker deepthroat, så ka det måske godt være en god ide at skrive i deres gæstebog og aftale et bestemt tidspunkt og at man ønsker deepthroat, for hun er ikke til det hvis hun lige har spist.

Hun fortæller mig hvilket værelse hun har denne gang og jeg klæder mig af og tager lige et hurtigt bad. Normalt når jeg tilbage til værelset lidt før hende, men den her gang er hun allerede tilbage og danser til noget musik når jeg kommer ind. Hun smiler hendes dejlige søde smil til mig og inviterer mig til at danse lidt med hende. Jeg er ikke til det der pop dans, så jeg trækker hende venligt mod mig så vi kan danse lidt mere tæt. Dejligt at danse med sådan en halvnøgen pige når ens pik lidt efter ligger stift op ad hendes mave og der går lidt sport i at se om man kan få den op og røre ved brysterne. :lol: Efter et godt grin får vi os lagt på sengen og der får hun vist sine kunstner med hendes dejlige våde piksut og deepthroat. Hun er kommet på arbejde for jeg kan holde mig længst ved oralsex selv om det er det jeg nyder mest. Uden noget brok knokler hun på og får endelig hendes belønning i munden. Hun smiler til mig og indikere at hun vist lige skal noget. :P Imens hun er ude og skylde munden smutter jeg også lige ud og vasker mig af. Tilbage på værelset slapper vi begge lidt af ved ikke hvorfor jeg er så træt for det var hende der lavede alt arbejdet. :lol: Her er det så også rart at Alexandra er rimelig god til engelsk. Hun taler det lidt gebrokent en gang imellem men let forståeligt synes jeg. Imens vi snakker kæler jeg med hendes bryster og det sætter jo liv i den igen. Havde ikke prøvet det før men fik os i position til en doggy foran spejlet, så jeg kunne hive hende op mens jeg stadig gav hende den bagfra og vi begge kunne se os i spejlet mens jeg gramsede hende på brysterne. Det lod faktisk til at det også tændte hende at hun kunne se sig selv i spejlet mens hun fik den op bagfra. En speciel tur med en rigtig god slutning.

Her er link til hende http://mansiongirls.dk/pige.php?id=91

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også været på MansionGirls et utal af gange og de piger derude er i en klasse for sig selv, for de er godt nok lækre og der burde være til alles smagsløg, jeg har selv min favorit derude, men sjældent hun jobber, så det er et stykke tid siden jeg har været der sidst.

måske det skulle være nu, så jeg selv kan se hende Alexandra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Mansiongirls er et lækkert sted.

Har Carrie som den absolutte favorit, med Cindy og Anna på en delt andenplads.

De giver den altid gas :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...